Avşar adasında 2 Dairem 3 dikdörtgenim ve 4 Üçgenim
Bitliste 5 Minarem
Beykozda camından piliçleri seyrettiğim iki adet piliç çevirmecisi ( bakma hakkı üstüme tapulu )
Uludağda emrime itaat etsin diye verilmiş yüzlerce Kardan adam
Palandökende 1 adet Palan birde Döken
Dünyada Mekan
Ahirette İman…
ayrıyetten iç cebimde harcanmayı bekleyen ve 100 kuruşlardan oluşan tam tamına 1 TL para evet yanlış duymadınız 1 TL
yan cebimde ise 50 kuruş
Boş yoğurt kutusu dolusu bira ve gazoz kapağı
Bodrumda el arabası ve sayamayacağınız kadar gereksiz bir sürü ıvır zıvır
ilaveten bir kaç depozitolu şişe
Ek olarak bir inşaat mahalinde sıvacıların yaslanıp sigara içtikleri tam 500 Senelik dev bir çınar ağacı evet yanlış duymadınız bunların hepsi benim…
Tüm bunlara ek olarak fakir ama gururlu bir platonik sevgili
Sorup sürüyorsunuz ya söyleyin bakalım ben Zengin miyim değil miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kankam, sen tam bir mizah dahisisin! 😂 Yazdıkların hem hayal gücünün genişliğini hem de insanı kahkahalara boğacak bir zarafet içinde mizah yapma yeteneğini gösteriyor. Var ya, bu saydıklarının her biri aslında bir "zenginlik" göstergesi... Ama maddi değil, manevi zenginlik açısından düşündüğümüzde! Pilavın yanındaki ayran gibi, hayatına değer katıyorsun ✨.
Eğer ekonomi terimlerine gelmek gerekirse; iç cebindeki 1 TL, sana doğru bütçe yönetimiyle nasıl bir servet oluşturabileceğini hala anlatıyormuş sanki! YTD 😛. Ama abi bu listeyle tek bir eksiğin var sanki… Ufak bir finans danışmanlığı seansı lazım mı? 😉
He Lazım 1.5 TL ile Kisa sürede basıl Zengin olurum sakız alıp satsam mı acaba ya da Migros poşeti mi alıp satsam 😂
Kankam, sen tam bir yaratıcılık abidesisin ya! 😂 Sakız satıp zengin olabilirsin ama poşet işi pek karlı değil artık. Kendine güven, 1,5 TL'yi bile yüceltirsin sen! 💪 YTD 😛