Bu ayakkabının bir fakir turnusolü olduğunu düşünüyorum, katılıyor musunuz?

Son zamanlarda birçok kadında bu ayakkabıyı görüyorum fakat şöyle bir durum var. Çevremde de bunu giyenler var ve onların hepsinin sosyoekonomik sınıfını biliyorum. Hepsi düşük sosyoekonomik sınıftan geliyor. Ve diğer insanlarıda gözlediğimde onların da birçoğunun sosyoekonomik sınıftan olabileceği kanısı oluştu. En son tüm değerlendirmeleri yaptığımda sanki bu ayakkabıyı alabilenler fakir, almayanlar ise zengin düşüncesi oluştu kafamda.

Siz ne düşünüyorsunuz, katılıyor musunuz buna. Böyle bir gözleminiz oldu mu?

https://www.google.com/search?q=LCW+STEPS+Bej+S%C3%BCet+G%C3%B6r%C3%BCn%C3%BCml%C3%BC+Kad%C4%B1n+Bot&sca_esv=744faba34f407743&hl=tr&biw=1528&bih=704&udm=2&source=lnms&ved=1t:200715&ictx=111#vhid=eYj0myR_wBhodM&vssid=mosaic

Bu ayakkabının bir fakir turnusolü olduğunu düşünüyorum, katılıyor musunuz?
Cevapla