Sizce bir kadının maddi durumu iyi olmak zorunda mıdır?

Ben şahsen okumanın çok önemli olduğunu düşünüyorum ve maddi durumum da kötü değil ancak bana göre kadınlarda erkeklerinki gibi ne bileyim en azından 60 bin almalı aile bakabilmeli ya da evi arabasi olmalı diye bir zorunluluk yok. Ha tabii olması çok iyi olur. Böyle dedim diye ev hanımı da olmayın ama kadınlar için maddi durumun iyi olmasi erkekler kadar önemli değildir.
Sizce bir kadının maddi durumu iyi olmak zorunda mıdır?
Cevapla