AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
bu şekilde evlenmeniz doğru olmaz bence yol yakınken iyi bi sor soruştur illaki sebebi vardır yani sevgisi azalmış olabilir depresyona girmiş olabilir borcu olabilir vs vs bence ya da senin yardımına ihtiyacı da olabilir Allah yardımcınız olsun
Strese girmiştir adam normal ya sende az sal sal ne var sık boğaz etme düğün günü adamınki kalkmaz kalırsın ortada 😂
Bazen kadınlar erkekleri çok darlıyor. Nişanlını mali konularda çok darlamış olabilirsin.
Parasal yönden darlamadım benimle ilgilenmesi için darladım. Bütün masraflar ortak hatta ben daha fazla masraf yaptım. Düğün yok altın istemedim
Bilmiyorum.
Ben nikaha bir ay kala nişanı bozmuştum. Özellikle mali konularda çok darlanmıştım ve daha başka konular da vardı.
Bu yazdıkların bana karşıdaki insanın darlanmış olabileceği izlenimini verdi.
Kadınların çoğu erkekleri bilerek veya bilmeyerek maddi manevi daralıyor ve bunun farkında değiller. Muhtemelen sen de nişanlını çok darladın.
Bilmiyorum. Sadece aldığım ve alacağım şeylerin fotoğraflarını attım belki o alamadı kendim aldım diye üzülmüş olabilir ki bence öyle. Napim ben de kime göstereyim başka. O yüzden sıkılmış olabilir belki.
Levent gibi onu nikah masasında bırak. Git.
İkide bir aklıma bu sahne geliyor valla. O kadar güvenim kalmamış. Beni orada bırakıp gider mi acaba diye düşünüyorum
O seni bırakacağına sen onu bırak
Ayrılamam herkes uzak yoldan gelmiş falan demişsin
İşte senin gibilerin sonu hep tv de haberler de çıkıyor
Sen bu süreçte bile bunu problem olarak paylaşıyorsan bence hiç bu yola girme çok daha zor dönemler geçirebilirsin adamı da bu süreçte darlama zaten bir sürü problemine uğraşıyorum
Evlenince senden hep isteyecek aynı şeyleri yaşadım bitir çok pişmanım şimdi bosancam
İstemiyor emin ol tekmeyi aticak soğuk ol bari de dönsün sana
Bende öyle hissediyorum
Sen şimdi nişan yaptık diye ayrılmazsın da. Allah kurtarsın ne diyelim
Ne iş yapıyor ve bu dönemde hangi masrafları üstlendi?
Çok erken pes etmiş
Muhasebeci. TV ünitesi, bitane koltuk takımı, yemek masası ve beyaz eşyayı o aldı.
Daha neler çıkacak
Şimdidrn pes mi etti? Sana neler aldırdı, sen de çalışıyo mueun?
Çalışıyorum bu hafta izne çıktım. Geri kalan eve alınacak herşeyi ben aldım şu an eksik hiçbir şey yok. Ev sıfır vestiyer dolabı falan yoktu onları da ben yaptırdım kombi aldım işte öyle bi elbise damatlık kuaför falan var yapılacak
Ohooo senin gibi kızı bulsam şimdi evlenirim
İşin şakası bi yana, kadın bişey almasa da sıkıntı yok
Erkek yükümlü herşeyi almak iin
Valla ben de olsam benim gibi kızı kaçırmam açıkçası. Kendimi övmek için söylemiyorum yani mesela ben olmasam da evlenecekti başka biriyle. Düğünsüz altınsız eğlencesiz evlenebileceği bi kız bulma ihtimali yüzde kaçtır yani. Parasında değilim hiç birşeyi olmasa da yanında olurum böyle yapmasa tabi. Kıymet bilene denk gelemiyoruz nedense.
Kızma ama nerden buldun..
Görücü usulü mü oldu tanışmanız?
Yok ya görücü değil 7 senedir birlikteyiz. Lisede staj yaptığım yerde çalışıyodu. Ben 24 yaşındayım işte okul bitsin işe gireyim derken 7 sene geçti. Abi gerçekten yıllarca da birlikte olsan insan tanınmıyor valla. O kadar iyi bi insandı ki. Hadi desem ki ben ergendim maldım inandım ailemi bile inandırdı kendine. Şu yazdıklarımı ikimizi de tanıyan birine söylesem inanmaz bende bulur hatayı o derece. Hani şu müge anlıya dolandırılıp çıkıyorlar ya hep gülerdim onlara nasıl inanıyorlar diye. Anladım şimdi böyle oluyor demek ki
Böyle kdıını bulmuş her şetiyini alması lazım
Hangi kız evi takım elbise alıyo bn görmedim buralarda...
Şaşırıyorum 7 yıl tanıdıgın adam nasıl değişebiliyo
ya da tam istediğin gibi çıkamıyor...
MsJa tar mısın? Dertleşelim
Bu dönemler sıkıntılı dönemler
İlerleyip ilerlemeyeceği bu dönemlerdd anlaşılıyo
Ama çok abartmamak lazım
Dışarı çıktığınızda yemek vs ısmarlıyo mu yoksa sana mı ödetiyo?
Ablacım bence sen bununla nişanı at. Evlendikten sonra alkolik olur bence bu. Ben kız olsaydım nişanı atardım
Bence nikahı uzatın en mantıklısı yoksa şu tavırları sergileyen böyle adamla evlenirsen sen canım zamana bırakın
Yol yakınken vazgeç. Evliliğe hazır değil psikolojik olarak
Sarışın 18 ilk ergen kızlara gelince paraları olur ama bence evlenme
Evlenince yüzde yüz aldatılacaksın belki şimdi de sevgilisi vardır
Evet stres altında olabilir birbirinize tutunursanız karşızda dağ olsa yıkılmazsınız başarılarrr.
Ayrıl canım evlenince kucanda bebekle dönceksin yoksa
Kolay mi dunya masraf empati yaparsan. Ona destek ol
Nişanı atmaktan başka çaren yok bi bok olmaz ondan da
Düğün masraflarını görünce adamın vazgeçmediğine dua edin 😅
Aynen
"Param yok" diyen herhangi bir insandan uzak durmak lazım.
İleride bu seni çok üzer yol yakınken vazgeç ciddi olarak düşün bunu
Durumun çok kötü bence uzat nikahı cidden yazık etme kendine
Şimdi böyle yapıyor ya sonra da ben mutlu olayım diye de uğraşıyor. Çift kişilikli gibi bişey oldu ben anlayamıyorum ki hangisi gerçek.
Ne iş yapıyor?
Muhasebeci
İişin çok zor sonra pişman olma
burada mısın
Çok şey istiyorsan birde parasını çarçur etmek istemiyordur önemli şeyler için harcanan istiyor olabilir
Bunaltmadığınız erkek kaldı mı?
Evlenmeye kalkmasınlar o zaman
Şimdi de ayrılmaya kalkıyor. Kabullenmeye çalış.
Bence yol yakınken ayrıl 😂
Yol yakın değil artık
Ne diyim o zaman allah yardımcın olsun 🥺
Ve bu adamla bi ömür?
Evlensem de boşanırım gibi geliyor ömür geçiremem
Ben cocuk. gibiydim esimin dudaklarina bakiodum evlenincr nikah gunu aldigimizda kalbim. yerindrn cikiodu
Hayırdır bu dengesiz ne ayak böyle ya?
Son pişmanlık olmuş herifte
Manyak mıdır nedir ya?
Yol yakınken vazgeçç, yazık etme kendine
Evlilik çok pahalı ya ondan borç içinde batıyordur
Ayrıl bu böyle gitmez bunlar daha reklam
Adaptasyon sıkıntısı çekiyor olabilir.
Evlilik sorumluluk almak gözünü korkutmuş olabilir
1.000.000 borç ağır geldi 😅
Selam ilerde çok kavga edersiniz bence bırak gitsin
Nikah yattı geçmiş olsun
Olabilir erkekler hep oyle oluyor evlenmeden once
Parası yoksa içmeye nasıl gidiyor
olablir hayırlısı
Yol yakınken vazgeç
Gerilmiştir normal.
Alkol varsa o evlilik skinti...
şimdiden yolunu yapıyor evlilikteki halininin.
Boşa sen de böyle olmas
Sıkıntılı piskolojik durum lar
İstemiyor gibi ama
Zamanın varken evlenme
Şimdiden geçmiş olsun
Bence yüzüğü avucunun içerisine koy
Bence yol yakınken vazgeç
Gelecek kaygısı
Üzücü ya inşallah evlenince sürekli içmez
Neyden nefret ediyorsam yapıyor şu an. Bile bile yapıyor sanki ben onu bırakayım diye. Sorunca da ne alakası var diyor. Korkakmış galiba ayrılamıyor nedense
Sorumluluktan korkuyor sanırım evlenmekten vazgeö diye yapıyor olabilir
Sıtres mi yapıyor korkuyomu
Korkuyorum diyor 30 yaşında adam
Adam senden kaçıyor anladım işte
Ben kendim ayrılayım diye mi
Evet durum aslında basit maddi açıdan adam kendini yeterli bulmuyor evlenmeye.. ama bu şekilde yaparak senin sabrım taşar kavga edersen ayrıldığında onun işine gelir yani. Kısaca senden kaçıyor
O da öyle diyor geçinemeyiz diye korkuyor. E tamam bu korkuya okeyim. Madem korkuyor da 7 sene oldu her şey tamamlandıktan sonra mı aklına maddi sıkıntıları geldi ne bileyim anlayamıyorum. Ama ayıp yani
Valla bu konuda bende evlilik hazırlıkları yapiom 6 ay sonra nişan. 6 ay içinde nikah işi. Bilmiyorum maddiyat inan sıkıntı. Ben 2 senedir beraberiz 7 senede bence evlilik olmadığı içinde. Biraz sıkılmış demekki
Aslında maddi sıkıntılar var doğru. İşsiz kaldı 3 ay kadar biraz orada biraz burada çalıştı alamadı parasını. Kredi borçları vardı taksitleri gecikti dolayısıyla. Ben taksitlere yardımcı olmadım ama evin kalan bütün eksiklerini ben aldım. Kredilerin geciken taksitlerini de annem ödedi bi kaç gün önce. Nikah için kredi çekmemiz gerekiyor tekrar bana kredi çıkmadı ona da taksitleri geciktirdiği için çıkmadı. Ben de annemden borç istedim veriyor kadın. Hepimiz herşeyi erkek diye ondan beklemiyoruz. Annem veriyor diye mahcup oluyormuş. Düğün istemiyorum nişan da yapmadık hiç altın da istemedim. E daha napim de ben. Ben olmasam da evlenecekti illa ki başkasıyla düğünsüz altınsız evlenebilir miydi hiç sanmıyorum
Ya sen haklısın o parasızlıgı kendine sorun ediyor. Annenden alındığı paraları da borç derdine gitmiştir ben de korona dönemi 2 sene işsiz kaldım meslek değiştirdim bu yüzden valla. Ben de düğün yapmışım ama kıza 500. Bin tl almam lazım. Artı ev eşyasını 350 bin bütçe ayırıyorum senin gibi anlayışlı kız gerçekten az.. ama sana tavsiyem çok üstüne gitme. Senden kaçıp senden soğumaya sinir olmana kavga çıkarmaya çalışıyor olabilir.. seviyorsan sabır et 7 sene beklemiştim hadi 1 sene daha bekle. Ben eylül ya da ekimde nişan yapacaktık bazı ailevi bazı parasal şeylerden Mayıs Haziran kaldı
Bazen hesaplandıgı gibi olmuyor parasal dertler yüzünden
Dönüşmeye başlamış 😄
Yol yakınken dön
Erkekler evlenecekken değişir bazilari
Düğün masrafı depresyona sokmuş nişanı iptal et
Para icin yardim edebilirim