AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Ne diyim valla ülke bitmiş.. Ücreti gördükce Anksyetem tetikleniyor resmen
Resmen dalga geçiyorlar ev kirası 20 Bin zaten ne yiyip ne içecek bu insanlar 🤷♀️
Büyük şehirlerde kira zaten o kadar ama neyseki sonundaki 4 tl var o 4tl içime su serpiyor
Yetersiz buluyor sanız bunu işverenlerinizle konuşun!
Asgariler düşünsün. Ne işleri var büyük sehirlere tikilmislar. Donsunler köylerine. Ekmek elden su gölden ateş ormandan yaşayıp gitsinler. Herkes İstanbul'a dolusmus her yeri b... k götürüyor.
halk eylem yaparsa kurban olduğumuz mehdimiz 2-3 lira daha zamcık yapabilir
Ne kadar zam yaparlarsa yapsınlar, aynı oranda her şeye zam yapıldığı için hiçbi faydası da olmuyoki
Çok az yapılmış üzüldüm şimdi o kadar kıt kanaat geçinen insanlar var iken 😞
Hayat resmî olarak %40 daha pahalı, ev kiram %100 zamlanmışken bizi bu duruma geçirenlerin Allâh bin belasını versin. Amin
Halka 22 bin ile geçinirsiniz dediler ve o güzel insanlar (!) lüks araçlarına binip gittiler. Geçinmek için yeterli olduğunu düşünmüyorum.
Yetmez, geçinilmez. Şimdi halkımız sevinecek 22.104 oldu falan diye ama bilmiyorlar ki bir o kadar zam gelecek.
Geçinmek için yeterli değil, ama daha fazlasını da şuanki ekonomi kaldırmaz.
Bu problemi çözmek istiyorsanız gelir eşitsizliğini azaltırsınız. Kaliteli mühendislerinizi ve girişimcilerinizi kaçırmayıp katma değerli üretim yaparsınız.
Allah hepsinin gelmiş geçmiş 777 soyunun milyarlarca kez belasını versin, o kadar. Başka da söze gerek yok
Ortalama bir araç almak istesen ve paraya hiç dokunmadan biriktirsen yıllarca çalışıp kenara koymalısın ne tuhaf bir döngü ve sistem
O rakam çok ölü
100 bin tl yetmiyor insana
O rakamla yasayanın vay haline
Herkes seçtiği sonuçların bedeline katlanacak arkadaşlar hepsi bu. Çok güzel asgari ücret verecek dövletimiz var dimiiiiii canlarrrr
Hayır hala malum zihniyeti koruyan mallar var nere de yaşıyor bunlar anlamak zor.
Bodrum katta. Neden orada oturduğunu sorgulamaz ama.
Asgari üzerinde alıyoruz, çift maaşız zar zor geçiniyoruz, asgari ücretle kirada oturan biri nasıl geçinsin, dalga geçiyorlar insanlarla resmen
işveren 22.100 tl, işçi 29.583 tl olsun demişti. bunun üstüne 4 kere toplandılar, işçiye toplantı başına 1 tl vermişler
Açıklanan ücretin anlamı şudur;
şükredin
biat edin
fakirlik Peygambere komşu olmaktır
porsiyon küçültün
ölünce cennete gideceksiniz.
Bu millete fazla bile emekliye hiç vermemeleri lazım
Yanlış mı söylüyorum
asgari ücreti belirleyenler asgari ücret almak zorunda kalsın.
Ev kiralari tefe-tüfe orani %65 asgari ücret zam %30. İnsanlar sadece kira ödemek için çalışacak. Fatura yok- yeme icme yok🤨
İşçiyi kucumsemekten başka bir şey degil. Hepimiz gidersek yoneteceginiz bir ülke de olmaz.
allaha havale edip birsey demek istemiyirum bu konu hakkinda
Siz hala bunlara kafa yoruyormusunuz Allah aşkına ya !
youtube.com/shorts/xps50Xy-ykg?feature=shared
Fazla bile azla yetinmeyi bilsinler helal olsun reisimiz Allah başımızdan eksik etmesin 👑👏🇹🇷
yetmez ama 30 da olsa yine herşye ona göre zam gelcek
işći emekçi düşmanı hükümet ne denebilir asgari ücretle yaşayanlarda bi hal örgütlensin otlanmayı birakip et zaten yiyamiyorlar
En düşük kira 20 bin en ucuz sigara 60 70₺ ve diger masraflar kişisel eglencen hariç sencede yeni asgari ücret yeterli mi?
Kesinlikle Hayır , Bulunduğum yerde Kiralar Sadece 20.000 TL , elektrik su interneti eklersen Asgari ücret gecer bu adam aç susuz mı yasayacak?
Kesinlikle şunu söylemek istiyorum eğer cennet ve cehennem varsa ve bunlar cennete giderse vah halimize diyeceğim bu kadar
Benimki 26.000-27.000 tl arası falan olur. Önemli olan yıllık faiz oranları tabi. Parayı faize atmayı severim.
Yeterli, her kadının çalışması gerekir, iki kişi çalışırsa 44208 TL aileye girer
Adam olana fazla bile. Gayet de birikim yapılır yani 😬
hdisei çok fazla vermişler insanlar artık valizle gider parayı çekmeye
bu ülkede 80 de alsan 100 k da alsan o bile zor yetiyor
sizin anlamadgnz asgari ücret arttkca o kadar fakirlesme getirdigi
tabi canım doktorlar 100 alıp az desin asgari 22 baya iyi
Yarından itibaren herşeye zam gelir ulan nasıl bi sistem kimsede ses çıkarmıyor
maaşın yanında herseye de zam geleceği icin değişen bisey olmayacak yine
Hayatta yetmez bence yani şöyle doğru düzgün bı hayat yaşankaz bu parayla
Şaka gibi ya olması gereken max 32 felandi yani en az da 27
Kendimi pazarlamayı düşünüyorum. Ek iş olarak zengin erkeklere gideceyim.
asgari ücretin yükselmesi çözüm değil
Bu millete çok bile oturup şükretsinler..
Nedwn oyle dedın.. sendemı reiscısın
Çok mu belli oluyor
Cok yeterli daha ne (!)
Şu fotoyu kaldır bak beni ayar etme
@Salçalıkalça ayarın düzelir iste
😡😡😡😡😡
Allah belasını versin bu akp ye oy verenlerin ya
İşveren 40k verse iyi
Beni ilgilendirmez zaten fakirim
Bu parayı onlara versen gecinemezler...
Akp ye oy verenler cevaplasın bende merak ediyorum
Yeterli ben de 22 bin olacak diye tahmin etmiştim
Erduvan erduvağğğğnnnn 😅
Bu ekonomide yeterli mi sence?
Allah yardımcıları olsun çok zor
Asgari ücretle çalışıyor olsam
Kira
104 lirayı geri alsınlar çok verdiler
Gecinememek için yeterli.
Bir revize daha gelecektir halka yaranma amacli