3 ayda asgari ücret alarak 24.800 tl biriktirdim. Sizce iyi mi gidiyorum?

Asgari ücret alıyorum maaş olarak. Aileme de ufakta olsa destek olmaya çalışıyorum

Tüm ihtiyaçları kendim karşılıyorum

Bu sürede 24.800 tl para biriktirmişim

Sizce iyi mi gidiyorum yoksa biraz daha mı para ayırmaya çalışmalıyım?

3 ayda asgari ücret alarak 24.800 tl biriktirdim. Sizce iyi mi gidiyorum?
Cevapla