- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılՏҽӀɑʍՏ ablam zorunda değildir ama kendim için konuşursam ben sevgilimin ihtiyaçlarını karşılamak isterim tabi ki de gücüm yettiğince. ama bunu iki taraf konuşarak da çözebilir kimse kimseyi zorlayamaz elbette. ama genellikle erkeği parası için seven kadınlar değer görüyor :D
12 Yorumla- 1 yıl
Sen cansın can 😅
- 1 yıl
Sende cansınn 😅💚
En İyi Cevaplar
u 1 yılBir erkek sevgilisin hiçbir ihtiyacını karşılamak zorunda değil. Erkekler kadınların bankamatiği değil. Kadın veya erkek sevgili herkes kendi ihtiyaçlarını karşılasın. Bu ne saçma bir durum kadınlar kendilerini boşuna savunmasin az yesinler içsinler çalışıp ihtiyaçlarını karşılasınlar. Sevgililerine kendilerini parayla satmayı bıraksınlar.
Erkek olsam böyle beklenti içine giren sevgiliye hemen kapı gösteririm.
31 Yorumla- 1 yıl
Hangi kapı olsun aşkım demesi lazım :D otomatik açılan aşkkkk
1 yılZorunda değil derdim eskiden ama inanın bir erkeği ATM gibi kullanan kızlar değerli oluyor , o yüzden artık benim için erkek = ATM dkfmdkdj
38 Yorumla- 1 yıl
Görüşün alnı olsa mucuklayacam 😂
- 1 yıl
Sömürün gitsin.
Düşünceli olduk , karşılıklı dedik yine yaranamadık demek ki kötü , düşüncesiz olmamız gerekiyor sevmeleri için - 1 yıl
Bundan sonra böyleliyiz dimi 😂
- 1 yıl
Evet derim ama ben yine kıyamam falan Dkfkdkdj
Deneyeceğim ya 😂 - 1 yıl
Öyleyiz, suuus 😒
- 1 yıl
Tamam uberim djfjdjdjdjd🫢
- 1 yıl
Teşekkürler hepsi için uberim ❤️
- 1 yıl
Ne demek değerlim ❤️
1 yılZorunluluk olarak değil de şöyle bakarım ben olaya bir adam para kazanıyor ve bunu kadınını mutlu etmek için kullanamıyorsa o adamın fıtratta kayma vardır net bu!!
Ben o gözlerdeki ışıltı ve mutluluk için banka soyarım yine de yaparım beni besliyor bu duygu ama bu inek gibi sağılırım sonucuna vardırmasın sadece sevdiğine özel bu...
12 Yorumla- 1 yıl
İlginç
- 1 yıl
İlginç değil bu fıtrat erkeğin en değerli besin kaynağı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Para & Ekonomi konusunda 529 cevap paylaştı. Aslında bütün maddi ihtiyaçlarını değilde ihtiyacı olduğu kadarını ve acil olanları karşılamasını daha doğru görüyorum tabi maddi durumu elveriyorsa ve karsılanabilecek birseyse aynı şekilde erkek zor durumdaysa kadında ona yardım etmeli derim
20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 400 cevap paylaştı.
1 yılHayır ben erkeği ATM makinası gibi gören kadinlara oldum olası ayar oluyorum, sırf gezip eğlenmek birşeyler koparmak için sevgili olanlar var , erkek kendi içinden ne zaman gelirse ozamsn hediye almalı bütçesini zorlayacak şekilde bir kadının bunları erkekten talep etmesi kadar basit , aşağılık , hazır ekmek düşmanı bir kadın örneği daha yoktur benim gözümde
25 Yorumla- 1 yıl
@Rua8138 keşke ama bu sizin elinizde kadınları bu şekilde paraya hazira lükse alıştıran sizsiniz kadınlar da artık bunu geçim yolu gibi görüyor ( istisnalar hariç) sevgiliye ilk hediye iPhone alırsan ikinci de araba ister üçüncüde Villa ister oyuzden kendinizi bu şekilde kullandırtmayin kendinizi sevdirmek için hiç birşeyin lüksüne kaçmayın seni seven kadın bir çiçek te alsa sever mutlu olur sevmeyen kadını dünyayı da önüne sersen mutlu edemezsin heo daha fazlasini ister bunu unutmayın
- 1 yıl
@Rua8138 doğrudur canım inanırım ama bu senin kadınlara olan güvenini sarsmasın her kadın aynı degildir her erkekte öyle , sen sadece kötü örneklere denk gelmişsin okadar. Geçinmeye gönlü olmayanın bahanesi çok olur derler seni sevmiyorsa seni olduğun gibi kabul etmiyorsa sal gitsin hiç uğraşma derim her şey gönlünce olsun güzel insanlara çıksın yolların inşallah 🙏🥰
Sevgili deniyelim de buna yol arkadaşı diyelim zorunluluk ise şöyle parantez açılabilir yanındaki insan kendindeki bir eksiklikten sebep mutsuzsa sen de bunu görmezden gelip kendi dunyanda isen sen zaten bir yol arkadaşı değilsindir kendini düşünen bencil bir varlık haline gelirsin. Ben yanımdaki insana bdeger veriyorsam ilk önce sorunu öğrenmeye çalışırım rencide etmeden üzmeden akabinde bu sıkıntıyı türlü bahanelerle biselildr hediyeleşme diye biliriz bunun yanı sıra maddi bir sikintiysa elinizden ne geliyorsa ne yapabbiliyorsaniz. Güzel bir konuşmayla yapabilirsiniz hem yanındaki insan mutlu olunca zaten seni mutlu eder. Huzur verir. En çok ihtiyacımız olan şeyde. Bu deilmi zaten bı parca HUZUR.
Bunca sevgi kirintilarinin arasında aradığımız şey şu an için sadece bu kaldı küçük bir an bebessum edebilmek için huzura ihtiyaç var10 Yorumla
1 yılHayır böyle bir zorunluluk yok hatta hiçbir maddi konuda zorunluluğu yok ancak insanın içinden gelir ve maddi, manevi anlamda yanında durmak ister bu başka bir meseledir. Bir erkeğin evlendiğinde eşi ve çocuklarına, bekarken de kendi ailesine ve geleceğine yönelik sorumlulukları vardır
10 YorumlaBir erkek sevgilisinin bütün maddi ihtiyaçlarını karşılamak zorunda değil bu karşılıklı anlaşma ve taleple olmalıdır. Sonuçta her bireyin kendi ayakları üzerinde durması ve maddi olarak bağımsız olması önemlidir. Örneğin sevgilisinin maddi zorluk yaşadığı durumlarda, erkeğin destek olması önemlidir. Ancak bu destek, sürekli bir yük haline gelmemelidir.
10 Yorumla
1 yılbir erkek veya bir kadın sevgilisinin hiçbir şeyini karşılamak zorunda değildir. herkes kendi ihtiyaçlarını kendisi karşılayabilir bu zamana kadar sevgilisi mi karşılıyordu ayrıca
dışarı çıktıklarında hesabı öder yemek yerler bu tamamen ayrı bir şey bu karşılanabilir ama bunun dışında herhangi bir şeyini karşılamak çok saçma taki ne zamana kadar devam eder evlenene kadar devam eder evlendikten sonra eşler birbirlerinin ihtiyaçlarını karşılamak zorundadırlar ortak bütçe kurabilirler
10 Yorumla
1 yılSevgililik döneminde dışarıda buluşup yeme , içme , gezme gibi konuları evet erkek gücünün yettiği yerlere götürerek karşılamak zorundadır. Bütün ihtiyaçlar konusuna gelince , evlenirsin artık senin kadının konumundadır. O zaman A'dan Z'ye her şeyinden sorumlu olursun.
19 Yorumla- 1 yıl
Bir kadından değilde evlatlık bir çocuktan bahseder gibisiniz 🙄
- 1 yıl
@nireinengel Düşünce yapım bu şekilde. bence erkek güçlü olmalıdır. Erkek arkadaşınızın veya eşinizin bana bulaşma ihtiyaçlarını kendin kazan kendin hallet demesini mi isterdiniz? Tabi ki , kimseyi çocuk yerine koymuyoruz. Ama erkeğinde hayatındaki kadına karşı sorumluluğu vardır.
- 1 yıl
Erkek güçlü olsun prenses olsun demiyorum zaten. Ama benim ihtiyaçlarımı gidermek zorunda değil ki birşeyleri yaparsa extra beni mutlu etmek için yapsın yani bunu bir zorunluluk ya da yük olarak gördüğü için değil. Sonuçta ben bir bireyim ve kendime yetebilirim ihtiyacım olan şey onun benim ruhumu beslemesi bana hayatımın her alanında hoşgörü sahibi olması ve motivasyon kaynağım olması. Erkek çalışır eşine sahip çıkar kadın evinde oturur çocuk yapar yemek yapar mantığına sinir oluyorum
- 1 yıl
@nireinengel Birincisi sen hayatındaki erkeğin kız arkadaşı veya eşisin dış kapının dış mandalı değilsin , seninle ilgilenmek ihtiyaçlarını karşılamak seni seviyorsa bir erkek bunları şevkle yapar. Asla kendisine yük olarak görmez. Birey olma konusuna gelirsek , tabi ki sana saygı gösterecek sınırlarına saygı gösterecek , eğer okumuş bir kızsan ezilmeyeceğin elinde güzel bir mesleğin varsa para kazanma ve kariyer yapma konusunda senin destekçin olacak. Ancak diğer türlü ben evde oturmak istemem hizmet sektöründe bile olsa işe girmek isterim , dersen gururlu bir erkek bunu kabul etmez. Çünkü el işinin kadınlar için ne kadar zor olduğunu anlatmaya gerek yok.
- 1 yıl
Başkalarının işinde çalışmak bende istemem okuyorum ve ileride bana zevk veren bir işim olucak. Mesela benim çok uçuk isteklerim var şimdi bunları 20-30 yaş arasındaki bir erkekten beklemek ya da bunları sürekli diretmek doğru mu? Bence değil yani bu adil değil. Her şeyi erkeklere yıkmak biraz haksızlık gibi geliyor.
- 1 yıl
@nireinengel Öncelikle inşallah istediklerini gerçekleştirirsin. Konuya gelirsek sadece erkekleri konuştuğumuz için erkek tarafını anlatıyoruz. Yoksa kadınların da erkek arkadaşlarını sağlam gözlemlemesi gücünün yetmeyeceği yerlere gitmek ve oralarda yemek içmek istememesi gerekir. Düşünceli olması nezaketen hesap ödemek istemesi falan bunlar önemli konular. Tabi ki erkek arkadaşınızdan onun gururunu kıracak uçuk kaçık isteklerde bulunmayın.
- 1 yıl
Öncelikler teşekkür ederim. Tabikide bunun farkındayım ve bu yüzden kariyer odakliyim şimdide istediğim şeyleri ileride finanse etmek için uğraşıp dil öğreniyorum yani bunları gelecekteki sevgilimden ya da eşimden beklemiyorum. Ama küçük şeyleri yapması bile beni rahatsız edebilir yani sevgiliyken sürekli hesabımı ödemek istemesini ya da bana hediye almasını istemem (manevî hediyeler hariç) ama evlenince yapabilir skfjkdksks
- 1 yıl
@nireinengel Sen güzel yürekli bir kızsın , hayatında her şey gönlünce olsun.
- 1 yıl
Teşekkür ederim sizinde:))
1 yılHayır maddi olarak zorunda degil fakat görüyoruz ki bu erkeklere karşı ne kadar özverili olursan degerin o kadar dusuyor o yüzden atm olarak kullanmaya devam kızlar acımayın wkbdkws
11 Yorumla- 1 yıl
Helalsss
1 yılBen bunu istemezdim. Kendim de birşeyler yapmalıyım, okudum falan. Ama genel konuşmak gerekirse evet, bunu yapan erkekler olabilir. Zorunda hisseden mi desem ne desem. Var mı hala öyle tipler. 😅
12 Yorumla- 1 yıl
Para yedirirken tahrik oluyorlar djdjs
- 1 yıl
Hiç öyle düşünmemiştim çok iyiymiş 🤣😂💗
1 yılO erkek sevgili değil bankamatik diyorum ben ona. (Öyle bi zorunluluk yok)
26 Yorumla- 1 yıl
Atm işte
- 1 yıl
Yapan varsada helal olsun mu denir ne denir bilemedim
- 1 yıl
Bana ne
- 1 yıl
Sana neyse bana hiç değil ATM olan düşünsün o zaman
- 1 yıl
Düşünsün bana ne 😄
- 1 yıl
O zaman bundan ikimize ne
1 yılHayır ya ne alaka. Parayı sokaktan mı topluyoruz.
25 Yorumla- 1 yıl
Yok, eve getiriyorlar ya size
- 1 yıl
Zorunda değiliz öyle birşeyin. Bak bana zorundamıyım :D
- 1 yıl
Zorundasın efsoo
- 1 yıl
Sen dediysen mecbur artık şekil 😎
- 1 yıl
🙆♀️😅
Zorunda değiller tabii ki ama onlar da bunu desteklemesine rağmen nasıl oluyorsa hep de cüzdanlarını sömürenlere değer veriyorlar 😅🤭
21 Yorumla- 1 yıl
Demek ki istemesen de sömüreceksin 😌
1 yılsevgilisi sonuçta eş değil ki eşler arasında bile eşitlik olmalı mesela çalışıyorsan özellikle, her şeyi erkekten bekleyemezsin
11 Yorumla- 1 yıl
Adamlar eşine yapmadığını metresine yapıyor, hey yavrum hey
1 yılHayır değil ama öyle kadınlar daha kıymetli oluyor hani erkekler yatırım yaptığı kadına daha çok değer verir diyorlar ya sanırım o doğru
11 Yorumla- 1 yıl
100% doğru efenim
1 yılBütün olmasa da büyük ölçüde karşılayabilmeli. Kadın ne kadar ekonomik anlamda bağımsız olsa bile tabiatı gereği kendinden daha fazla erk, eril gücü görmek ve hissetmek ister. Bu kadını çok daha maddi ve manevi güvende hissettirir.
10 Yorumla
1 yılSevgililikte içtiğin çayı ödetmezsin benim bildiğim. Ben ödetmem
16 Yorumla- 1 yıl
Ödetmemeli
- 1 yıl
Ben parasını değil, onu yemeye niyet ederim 😂😂
- 1 yıl
Bismillah djdjs
- 1 yıl
Bu işler böyleli oluyordu zamanında 😂😂
- 1 yıl
Hâlâ öyleli değil mi 😅
- 1 yıl
Ben çoktan bıraktım öyleli işleri
1 yılİlk defa bir soruya karşılık ne diyeceğimi bilemedim .
16 Yorumla- 1 yıl
Neden
- 1 yıl
Çünkü her kadin aynı bakmıyor bu tür konulara kimisi kendini beğenmişlik olarak algılıyor parası ile hava atan gibi, kimisininde hoşuna gidiyor karşısındaki erkegin özgür ekonomik olarak bağımsız birey olduğunu düşünüyor, yani demem oki her kadın kendi bakmak istediği pencereden bakıyor olaya...
- 1 yıl
Evet benim baktığım pencereden paragöz kadınlar el üstünde tutuluyor diye görünüyor 😂
- 1 yıl
İşte burada karşındaki cinsinde o parayı karşısındaki kadına karşı ne açıdan kullanıyor oda önemli biraz, birtakım çıkarlar uğruna kullanıyorsa oda sıkıntı..
- 1 yıl
Şaka bir yana, aynı şekilde düşünüyorum.
- 1 yıl
Çünkü doğru olanı bu yani 😀
1 yılParayı kendim için kazanmıyorum ki, yesin benim sevgilim 🤣
12 Yorumla- 1 yıl
Helal olsun enişteee
- 1 yıl
Sağolasın baldız 🤣
1 yılDeğil tabii ki, ama kızdan çok daha iyi giyinmesini sürekli pahalı ürünler almasını sürekli bakıma gitmesini istiyorsa karşılamak durumunda. Kızı olduğu haliyle sevmeyip darlayacaksa olmaz
20 YorumlaBen bir kadın olarak sevgilimden öyle bir beklenti içine girmem. Kendimi dilenci gibi hissederim. Aynı evde yaşayanlar için bir şey diyemem çünkü resmen karı koca gibi yaşıyorlardır.
10 Yorumla
1 yılHayır tabii ki. Kimse kimsenin bankamatiği değil. Ayıp bence. Herkes kendi parasını kendi kazanabilir. Kimse kimseye bu konuda muhtaç olmamalı , istememeli🙃
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 625 cevap paylaştı. Valla o zaman atm yle çıkması lazım
Benim neden param yok ?
Ben neden sevgilime muhtacım?
Bu ucuz bi duygu10 Yorumla
1 yılhayir tabiki
erkekten farkli bir genital organa sahip diye kendini bisey zanneden kadin beklentisinden baska bisey degil10 YorumlaHayir neden karsilasinki evli degiller ana sinema tiyatro yemek filan olabilir birde hediye jakaninin kendisi
10 YorumlaEğer eşitsek neden erkek karşılıyor
eşit değilsek kadınlar bizim ihtiyaçlarımızı karşılasınlar :)
10 YorumlaHayır sevgilimin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda değilim ama eşimin tüm ihtiyaçlarını karşılamak zorunda olurdum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSevgilisiyse zorunda degil kesinlikle. Kullaniyordur bunu yapan kadin. Evliyse de eger kadin onun maddiyatini bilerek evlenir fazlasini talep etmez.
10 Yorumla
1 yılEğer zor durumdaysa, evet. Yani bence. :)
10 Yorumla
1 yılErkek ya da kadın.. Maddenin konuşulduğu ilişkiden hayır gelmez..
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılDeğil. Sürekli bir şekilde partnerini sömüren kızdan da hayır gelmez.
10 Yorumla Ne alaka? Sevgilisi sadece yani deneme süreci eşi deyil ki ödesin her ihtiyacını
10 YorumlaHayır niye karşılasın ki çalışsın kendi masrafını kendi karşılasın 🎈
10 Yorumla
1 yılsevgilinin degil karısının maddi ihtiyacini karşılamalı
10 YorumlaSevgilisinin değil eşinin ihtiyaclarini karsilamali
10 Yorumla
1 yılBu devirde kocalar bile yapmiyor sevgili niye yapsin
10 Yorumla
1 yılHayır öyle bir mecburiyetinin olduğunu düşünmüyorum
10 Yorumla
1 yılEvet çünkü bize gümüş tepside altın kaplama vagina sunacaklar
10 YorumlaHayır da param varsa da sevdiğim kadına bir şeyler alıp şımartırım
10 Yorumla
1 yılDeğil kadın güçlü olmalı karşıya ona muhtaç olduğunu gösterirse karakter yoksunu olan kişiler bunu kullanabilir en ufak ihtiyacı bile kendisi karşılamalı erkeğe muhtaçlık hissi vermeden
40 Yorumla
1 yılbütün olmasa bile bence belli başlı şeylerde onu hafifletmek adına yardımcı olabilir daha sonra zaten bunun geri karşılığı verilir ya da karşılıksız bile sırf karşı tarafı mutlu etmek için yapılabilir
10 Yorumla
1 yılSevgilinin değil, ancak eşi olursa o zaman olur.
10 Yorumla
1 yılEn uzak durulması gereken kadın tipidir aman aman
215 Yorumla- 1 yıl
Cimri erkek mi olsun piüüh
- 1 yıl
Dengi dengine bulan evlensin valla kadının da parası olsun erkeğin de heh işlem tamam 😃
- 1 yıl
Yok, siz seviyorsunuz paragöz kadınları, yatırım yapacaksınız illa
- 1 yıl
Benim işim olmaz aslanım
- 1 yıl
Hadi ordan koç
- 1 yıl
Lan sana yalan borcum mu var Allah Allah 😂
- 1 yıl
Bakayım, yok doldurmuşsun yalan kotanı. Hööössst!
- 1 yıl
Hele tipe sana ne diye yalan kotam dolcak vardır boş yer bak iyice shjdd
- 1 yıl
Kalmamış, parçalarım ha
- 1 yıl
Hadi len sen tavuk parçala sjdkd
- 1 yıl
Kırarım kolunu bacağını :D hadsiz hudutsuz seni
- 1 yıl
Bela istemiyorum tamam pes 😂
- 1 yıl
Ok bye 😌
En sevmediğim şey ya sanki erkek kredi kartı gibi oluyor ne alakaysa mesela ben asla sevgilimin parasını harcayamam bi kere rahat etmem
10 Yorumla
1 yılSevgilisi çalışmıyorsa ve ciddi düşünülüyorsa evet
11 Yorumla- 1 yıl
Helal sissim 😅
1 yılKarşılayınca daha çok severim ya kdjdj
11 Yorumla- 1 yıl
ndjfjd bu iyiydi 😅
Para & Ekonomi konusunda 628 cevap paylaştı. Karşılamak zorunda değil
24 Yorumla- 1 yıl
İstek o zaten erkeklerin içinden geliyor
- 1 yıl
He tamam işte, geliyor
hiçbir ihtiyacını karşılamak zorunda değil.
12 Yorumla- 1 yıl
Hayır karşılayacak :D maddi yazsaydın bari ahaha
- Para & Ekonomi konusunda 481 cevap paylaştı.
1 yılHayır. Kadın ayaklar üstünde durabilmeli
16 Yorumla- 1 yıl
Ayaklarınızı istemedik zaten ahdjs
- 1 yıl
İstenilen cüzdan mı fdsgkjdf
- 1 yıl
Ne dedik biz, sizin ayaklarınızın üstünde mi duralım dedik :D
- 1 yıl
Hayır canım sadece tüm maddi istekler dedin :D
- 1 yıl
He, tüm maddi ihtiyaçlar dedim ya
- 1 yıl
Eş desen hadi neyse dicem de :D aaa bi de karışlamak demişsin karışlamaktan kastın ne :D
Ne karsilicam manyak mısınız siz
13 Yorumla- 1 yıl
Seversiniz siz para yedirmeyi sjdjs
- 1 yıl
Erkeğin abazasına denk gelmemeli
Hayır tabiki. Karşımdaki kişiyi cüzdan gibi görmüyorum. Birliktelik yaşıyoruz.
10 Yorumla
1 yılEvli olsa zorunlu diyebilirim ama sevgiliyken neden zorunlu olsun
10 Yorumla
1 yılTabikide degil her iki tarafında çalışması gerekiyor bence
10 Yorumla
1 yılAlman usulü düşünüyorum. Ne kadin erkege ne erkek kadina bagli olmamali ikisi de geliri sağlamalı
10 Yorumladegil de yani şimdi beraber gratise girmeyelim mi asafsggsf
10 Yorumla
1 yılErkekler ilişkide sağımlık inek mi?
23 Yorumla- 1 yıl
@Asi_l ama öyle yani:)
1 yılHayır evlilik olsa tamamda
10 YorumlaEşi değil sonuçta sevgilisi hayır zorunda degil
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 571 cevap paylaştı.
1 yılKarşılamak zorunda.
10 Yorumla
1 yılHayır değildir. Kimseye bakamam bu yaştan sonra.
10 Yorumla
1 yılHiçbir zorunluluğu yoktur
10 Yorumla- Devamını Gör (51)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 