AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Galiba insanların ne kadar kazandığından haberin yok ilk asgari bile alan var
Kime beleşten 100.000 lira veriyorlar? Adam mühendistir yabancı dili vardır alır. Doktordur alır.
Eğer şansınız varsa mali müşavirlik veya denetim alanına yönelebilirseniz maaşınız açısından daha tatmin olacaksınız.
Evet az kızma bana bunun yaklaşık 12-13 katını kazanıyorum. Ama bir erkek olarak kadının ne kadar kazandıgı ile ilgilenmem
Ben şu an moskavada inşaata çalışıyorum 2000 dolara sen oturduğun yerden 20 bin TL kazaniyorsun daha ne olsun.
Kimmiş ya o 100-200 bin kazananlar. 20 bin az sen suçun değil.
Şükür etmeyi bilmelisin o zaman kazandığın paranın bereketi artacaktır
Ne 100 bin ne 200 bin maasta SEN BİZİMLE HAŞ HAŞ mı geçiyorsun mühendis adam 25 bin TL alıyor 😂😂 fizyoterapist psikolog diyetisyen asgari ücret alıyor alooooo sen asgari almışsın çok mu 😂😂
Para önemli. Fakat utanılacak hiç bir şey yok. Tam tersi gurur duy.
yani her mesleğin bir maaşı var işte. herkese doktor maaşı verecek halleri yok ya😄😄😄😄😄😄
Ne 20 bin tl mi? Forklit operötörü an az 26 bin aliyor.
Acilen ekonomik özgürlüğün için adım at tavsiyem e ticaret
O nasıl yapılıyor kanka
Şirketmi kurman lazım onun icin
Bendd shopify felan indirdimde bir bok anlamadim
Galiba satış icin sosyal medya hesabi felan accam
Çok yolu var şirket istemeyen de var etsy tavsiye ederim
O nasıl bisi knk
Sohbetten , bilgi alışverişi yapabilirmiyiz acaba?
Utanması gereken sen değilsin. Bu sorumluluk senin değil.
Ben mühendisim, 27 kazanıyom
Çok da fark yok... özel sektör böyle
Senin değil başkalarının utanması lazım başka bir bölüm okuyabilirsin hem çalışıp hem okumak hem bitirince fdaha yüksek gelirli bir is bulursun
Doktor tamamda hangi muhendis 100 k dan basliyor.5-6 uni disindan bi uniden mezun olmus muhendis asgariyi zor aliyor.
Utanılacak bir şey değil bu
gayette utanılacak bişe bence
Doktor muhendis okumus emek vermiş öyle düşün
evet işte ben onların kazandığına bişe demiyorum. ama aradaki fark bu kadar olmamalı bence ya üzülüyorum ezik hissediyorum
Oyle düşünme muhasebecilikte kötü değil öğren ilerisi icin iyi. Ben yillarca uğraştım Elektrik muhendisiyim. Çabalamadan olmuyor
sende mühendissin mesela ne kadar kazanıyosun
Projeye gore değişiyor 90 şu an
Doğru yerde çalışmıyorsun
Bi iş bulsam şükredicem 17.002 alsam sesim çıkmaz
Aga be
Valla 50 binden aşşağısına şükredilmez bile
Aile evinde yaşıyorum evimiz kira değil benim için 17.002 iyi
Mühendis 100 le mi başlıyor xddd
Çünkü torpilin yok
Artacak meslektasim sabret
Evet maaşın hep böyle olacak
Asgari ücretli işe gir
Ise yeni basladiysan olabilir
Muhasebeciler az mı kazanıyor @phhml016
Ön muhasebe ise evet
Adam olana çok bile
Ya kes boş yapma
@Barmen_Nazik Barmen ordan viski çek boş yapma
Viskiyi senin tarla satmadan alcak paran var mı?😂
@Barmen_Nazik Sana konuşman için vermedim işçi işini yap seri viski çek bu bardağı boş görmeyeceğim
Güvenlik ! Şu adam biraz fazla sarhoş olmuş , şu fakiri atarmısınız.
@Barmen_Nazik Ne yaşıyon la sen bermeni adamdan sayan mı var seni içip tuvakete çekerim akıllı ol ağlaya ağlaya çıkarsın
Kes sesini 33 yasında daha sevgili yapamamis ezik tip
Annenle baban öylemi tanisti?
@Barmen_Nazik Trol soruları ciddiye alıyor barmen sana konuş demedik izin isteyeceksin konuşmak için
Annen artik yeter git
Ne yazık ki okuyanlar sürünüyor şu anda
Cidden çok zor meslek ya
Stres
Maaş sorulur mu hiç ya çok ayıp söyleme sen de
Madem sende oku doktor mühendis ol
Ben de asgari alıyorum
100 200 hangi mühendis alıyor :D
bende 30 bine bulasıkcı zor buluyorum
Hangi şehirdesin
Yazık valla 😕 o paraya 1 hafta çalışmam
Okumuş insan tabi senden fazla alır bir zahmet
Hangi Şehirdesin Meslektaş :)
Yuh yaa. Neden utanıyorsun. Sacma dusuncelerın var
ben herkes böyle düşünüyodur ve beni adam yerine koymuyodur diye düşünüyorum açıkcası. biri mesleğimi maaşımı sorunca utanıyorum
Sakın ama sakın utanma.. meslegınde guzel maasında.. bende fazla kazanmıyorum. Onrmlı olan senın ınsanlıgın onemlı olan evıne namusunla ekmegını goturmen
doktor bi çocukla görüşüyodum kendimi o kadar kötü hissediyodumki onun yanında hem bilgisel açıdan hem maaş açısından ezik. bunu nasıl aşıcam bilmiyorum
sen ne okudun
muhasebecı em kotu meslek
Ön muhasebeye para vermiyorlar
Oturarak 20 bin güzel işte
Gelir adaletsizliği ortak sorunumuz.
Bencede , ama tek sorun gelir adaletsizliği değil , vergi adaletsizliğide var. Milyarlarca liralık ihale alan şirketlere neden vergi affı yapılıyor
Üstelik insaat ya da telekominikasyon sirketleri. Savunma sanayi şirketi olsa hak veririm ama inşaat şirketi iflas ederse nolcakki her yer müteahhit kayniyor. Şirketi başka biri satın alır ama satın alan şirket yandaş değilse sorun olur tabi kendileri için
Anlık ak helal kazaniyorsun daha ne olsun
Ne okudun ki
Şaka ya
Neyinden utaniyorsun kadınsın sen
İyi bölüm okusaydun
Muhasebeci olmayı düşünüyordum zaten vazgeçtim
Üzülme
Ne iş yapıyosun
muhasebe
Yeni başlayanlar arasında 100 200 alan meslek yok be
var ya alıyolar. çevremde en kötüsü öğretmen 60 civarı alıyo.
bide ben zaman geçincede bu maaşımın değişeceğini çok düşünmüyom asagari ücret civarına çalışıyo bu meslek
Öğretmen maaşı ek dersle 40 😂
Hangi şehirdesin
40 değil kesinlikle ya. ama diyelim hadi 40 yine iki katı dfjkngfd
Devlete at kendini en kötü memur maaşı 32k yılbaşında zam gelir bi de. Ya da gel seni alam evlenek
20bin cok az ya
Arkadaşım
Yeterince kendini geliştirmemiş olabilirsin. O yüzden düşük maaş alıyorsundur.
Bencede