Muhasebeciyim, kazandığım paradan utanıyorum. Maaşım hep böyle mi olacak?

ya herkes hakettiğini yaşıyo ona lafım yok ama etrafımda doktor mühendis yok
adam yeni mesleğe başlıyo aylık 100 bin 200 binden başlıyo
ben 20.000 kazanıyorum şaka mı
insanlar maaşımı sorunca utanıyorum resmen
işte değiştirdim nereye gitsen bu çivar rakamlar
tamam tabi onlar kadar kazanamam onlar zor bölümler okudular ama bu kadar az olması onların yanında canımı sıkıyo

Güncellemeler
1 yıl
meslek muhasebe
Muhasebeciyim, kazandığım paradan utanıyorum. Maaşım hep böyle mi olacak?
Cevapla