Ne iş olursa olsun yapmaya çalışıyorum. Bu gariban mı gösteriyor?

Yeni mezunum öğretmenlikten. bu yüzden özel ders, temizlik gündelikçi, paketleme işi ne olursa harçlık olsun amaç diye yapıyorum. Üniden hocamla görüştüm bugün bana halk oyunları kursu açsın diye öğrenci buluruz maksadından. Bana yardımda bulunmayı teklif etti hani çok mu fakir gariban gözüküyorum bilmiyorum ama halk oyunları için bir ortaokul ile de görüştük oradaki müdür de benim hocama aynı şeyi demiş. Hani yardıma ihtiyacı varsa elimizden geleni yapalım diye.

Çok koydu lan bu. Hani ben az ama kendime yetecek kadar kazanıyorum ne bileyim bugün çok kötü oldum bunları duyunca...

Ne iş olursa olsun yapmaya çalışıyorum. Bu gariban mı gösteriyor?
Cevapla