Nişanlımla her hesabı ortak ödüyoruz ama son zamanlarda park ücretlerini de ortak ödemeye başladık, normal mi?

Cimri oldugunu zaten biliyorumda sizcede asırı sacma değil mi park ücretleri ne ya ne kadar tutabilir de benle bölüyosun

Nişanlımla her hesabı ortak ödüyoruz ama son zamanlarda park ücretlerini de ortak ödemeye başladık, normal mi?
Cevapla