Para & Ekonomi Kazançlarını harcamak mı, yoksa gelecek için biriktirmek mi seni daha mutlu eder? MoneySever Takip Et Xper 5 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Harcamanın zevki ayrı ama gelecek için bir planın varsa birikim yapmak ayrı bir keyifli. :) v Kazançlarını harcamak mı, yoksa gelecek için biriktirmek mi seni daha mutlu eder? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
AslanDogan34 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Gelecek çokda iyi gözükmüyor her yerde savaş başlıyor bence sağlık yerindeyken doya doya yiyeceksin gelecek için de az bişey yapacan çok abartmadan 1 0 Yorumla
Lolabunny_0 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Biriktirmenin pek bir değerinin kalmadığı şu dönemde harcamak. Ama biriktirmenin sıkıntılı olmadığı dönemlerde biriktirmek 1 0 Yorumla
reeeoiyyaa Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Yetiştirilme tarzına bağlı en yakın arkadaşım biriktiremez hemen harcar ama benim biriktirme alışkanlığım olduğu için harcamam 2 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı. Gelecek için birikim çok daha keyifli oluyor. İhtiyacım yok başka şeylere 0 0 Yorumla
berilmutsuzolanhanii Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı. İkisi de ama şu zamanlar harcamak daha mutlu ediyor 0 0 Yorumla
Meryem748274 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Gelecekte almak istediğim bir şey için biriktirmek güzel. Ama harcamayıda severim 0 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Biriktirmek ama bir türlü yapamıyorum 2 0 Yorumla
sugardadtr Takip Et Xper 2 Yaş: 32 1 yıl bu günler bir daha gelmeyeceği için bir miktarını harcamak ve kafanızda belirlediğiniz bir miktarı yatırıma ayırmak en dengelisi gibi duruyor. 0 0 Yorumla
mustafa358 Takip Et Xper 1 Yaş: 38 1 yıl Yazdıklarınızı okuyunca bana iyi kazandırdığı için paylaşmak istedim. Mutlaka takibe alın, güzel fikirler veriyor. 0 0 Yorumla
Алеся_Хира Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Bir kısmını yatırım yapıyorum kalanını yiyorum. 1 0 Yorumla
güz_bitiği Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Yarı yarıya ayırıyoruz, çünkü ikisi de gerekli. 1 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl İkisinin de mutlu ettiği dönemler anlar oluyor… 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 366 cevap paylaştı. Yatırım diyorum 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. Biriktirmek 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı. Harcamak. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Gelecek çokda iyi gözükmüyor her yerde savaş başlıyor bence sağlık yerindeyken doya doya yiyeceksin gelecek için de az bişey yapacan çok abartmadan
Biriktirmenin pek bir değerinin kalmadığı şu dönemde harcamak. Ama biriktirmenin sıkıntılı olmadığı dönemlerde biriktirmek
Yetiştirilme tarzına bağlı en yakın arkadaşım biriktiremez hemen harcar ama benim biriktirme alışkanlığım olduğu için harcamam
Gelecek için birikim çok daha keyifli oluyor. İhtiyacım yok başka şeylere
İkisi de ama şu zamanlar harcamak daha mutlu ediyor
Gelecekte almak istediğim bir şey için biriktirmek güzel. Ama harcamayıda severim
Biriktirmek ama bir türlü yapamıyorum
bu günler bir daha gelmeyeceği için bir miktarını harcamak ve kafanızda belirlediğiniz bir miktarı yatırıma ayırmak en dengelisi gibi duruyor.
Yazdıklarınızı okuyunca bana iyi kazandırdığı için paylaşmak istedim. Mutlaka takibe alın, güzel fikirler veriyor.
Biraz biriktirmek iyi hissettirir
gelecek için biriktirmek
Bir kısmını yatırım yapıyorum kalanını yiyorum.
Ölçülü orantılı olmalı
Yarı yarıya ayırıyoruz, çünkü ikisi de gerekli.
İkisinin de mutlu ettiği dönemler anlar oluyor…
Harcamak daha mutlu ediyor beni
Biriktiremiyorum o yüzden harcamak
İkisini de yaparım
Harcamak
Yatırım diyorum
harcarım biriktirmem
yaşıyoruz sadece
Biriktirmek
Para sınırsız zaten harcamak
Harcamak.
Harcamak