Maaşımız hem ayın başı hem de ayın sonu olarak ayda 2 kere yatmalı değil mi :) ?

Maaşınızla ayın sonunu getirebiliyor musunuz? Ben getiremiyorum o yüzden bence maaşımız ayda 2 kere yatmalı. Katılıyor musunuz?

Maaşımız hem ayın başı hem de ayın sonu olarak ayda 2 kere yatmalı değil mi :) ?
Cevapla