Maaşlar aylık yerine saatlik hesaplansa daha iyi olmaz mı? Kaç saat çalışıyorsak o kadar ücret alalım.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Güncellemeler
+1 yıl
Soru tamamen yanlış anlaşıldığını düşünüyorum. O yüzden örnekle açıklama gereği duyuyorum.

Şimdi siz diyelim ki Günde 7,5 saat çalışarak aylık 6000₺'ye maaş alıyorsunuz. Buda yıllık 72bin₺ eder. Saatlik ücretiniz 26,66 ₺ eder.

Eğer bu saatlik hesaplanırsa günde 7,5 saatten 365 gün 2737,5 saat ederi. Yıllık kazancınız da 72,981,75₺ ederi. Eğer sizin maaşınız saatlik olarak hesaplanırsa yılda 981,75₺ daha fazla alacağınız anlamına geliyor.
Maaşlar aylık yerine saatlik hesaplansa daha iyi olmaz mı? Kaç saat çalışıyorsak o kadar ücret alalım.
Cevapla