Selamsss,
İnsanlara sırf insan oldukları için maaş verilseydik aylık ne kadar verilsin isterdiniz ksjxkjskdnskjdkdjkdjd

#seynepsx
Selamsss,
İnsanlara sırf insan oldukları için maaş verilseydik aylık ne kadar verilsin isterdiniz ksjxkjskdnskjdkdjkdjd

#seynepsx
İnsanlara demişsin ama bu ülkenin ekonomisine göre değişir alım gücüne bakarak maaşı belirlemek isterdim. Ülke şartları iyiyse kimsenin yoksulluk sınırı altında maaş almasını istemem 30 bin küsür civarında oda
Ben açıkçası yapılan işe göre olmasını isterdim yani kişi kendini geliştirmişse en azından ona göre hakkında göre para alsın isterdim haksızlık olmaması için. ama aynı zamanda normal asgari ücret alanların da hayatlarını iyi geçindirecek kadar maaş almasını isterdim fakir kimse kalmasın diye
Güzel bir düşünce
Almanya'da asgari ücretin saati kaç euro ise en düşük olarak o miktarı baz alarak verilmesini isterdim... Üstelik bunu söylerken İskandinav ülkelerinin standartlarına hiç girmiyorum... ben şu an olması gereken miktarı söyledim
İhtiyacı olanlara daha çok vermek isterdim
Cevap
6Cevap
bedava maaş verilseydi paranın önemi kalmazdı, dünyaca enflasyon olur her şeyin fiyatı daha da artardı o yüzden verilmesini istemezdim
Sırf insan oldukları için maaş alabilselerdi, aldıkları kağıt parçasının bir değeri olmazdı
insan olduğum için sigorta yapsınlar aga hastaneye gitmem gerekir felan aman diyim
Panik yapmayın yakında herkesi köle yapıp maaş bağlayacaklar isyan çıkmaması için altyapı hazırlıkları yapılıyor dünya hiçde iyi yöne gitmiyor
o zaman paranın bi değeri olmazdı
herkes o ayki yaptığı iyiliklere göre maaş alsın isterdim
40 ₺ sadece sigara parası🤔🤔
Maaş verilmesi yerine şeyler bedava olsa daha iyi olurdu
Al bu parayı insan ol
En az 1000 dolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?