Para & Ekonomi Patronun olsaydım maaşına yüzde kaç zam yapardım söyleyeyim mi? nomercy7 Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 67 Yapay Zekaya Sor Akşam akşam bir etkileşim sorusu ile takılalım. Buyurun. Patronun olsaydım maaşına yüzde kaç zam yapardım söyleyeyim mi? Cevapla Maaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Söyle evet 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl %35 Barış :D
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl https://www.youtube.com/embed/acr8r7n-I9EBen sana niye zam yapayım 😂😂😂 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Ahaha :D Yorumla m ByBrawo 1 yıl 😂😂 Yorumla
BᴬLKᴵZ Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl dur ben sana söylicem 😆 Bu, şirketin durumuna bağlı ama genelde %10-15 arası makul bir zam olurdu🤭🤭 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Sana %25. Yorumla BᴬLKᴵZ 1 yıl Ayyy teşekkürler o kadar cimrilik yapan bana 🥰 Yorumla
s Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Ben seninle çalışmayı kabul ettim mi onu sorgulayalım önce beyefendi😂 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl O seçim hakkını tanımıyoruz :| Yorumla s Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ 1 yıl Kölelik sistemi😭 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aaa yine para sorusu şaşırdık mı tabi ki hayır 😂😁.. olur bakalım ne kadar cömertsiniz)) 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Şaşırma şaşırma :D Sana da %42 yapalım. Yorumla Malefiz1313 1 yıl İyi iyi bu da iyi😂 Yorumla
MardinKontu Takip Et Xper 3 Yaş: 27 1 yıl Alfa bi adam başkasının emri altında çalışmaz, çalıştırır ben sana ne kadar maaş verirdim söyleyeyim mi? 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl Söyle bakalım. Yorumla MardinKontu 1 yıl 30 bin yeter sana Yorumla nomercy7 1 yıl Yanlış cevap. Yorumla
Excitementanil4511 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Buyrunuz sizin karariniz 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %37 Yorumla Excitementanil4511 1 yıl Çok düşük neden :D Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Iyi de benim maaşım yokki jxhdjs 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl Baba banka devam mı? :D Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl Evet hemen lütfen :D 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Sana bir yuzde 50 yapalim 😂 Yorumla yeterhayeterhayat 1 yıl 200 den 300 e mi çıktı ahhahah eyvallah reis Yorumla
sweet_trouble99 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Hee kaç olurdu patronn 1 4 Yorumla nomercy7 1 yıl Sana da %30 Yorumla sweet_trouble99 1 yıl Niye bu az değilmi patron Yorumla nomercy7 1 yıl Fedakar olmamiz lazim 😒 Yorumla sweet_trouble99 1 yıl Onca insanin topuna sıktırdın paş olara bukadar cıkmı senin de topuna sıkacam o olcak Yorumla
kırmızırujlukızzzz Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Patron beycim bana ne kadarlık zam yaparsiniz 1 5 Yorumla nomercy7 1 yıl %32 Yorumla kırmızırujlukızzzz 1 yıl İstifa ediyorum Yorumla nomercy7 1 yıl Olmadı. Yorumla kırmızırujlukızzzz 1 yıl Yüzde 83 oranında zam istiyorum Yorumla nomercy7 1 yıl Olmaz. Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı. haydi söyle 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %52 olsun :D Yorumla tt_Escape_tt 1 yıl Adamsın : ) Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 885 cevap paylaştı. Hemenn 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl %38 Yorumla AliceMixfield 1 yıl Neden yaa hüğ Yorumla nomercy7 1 yıl Daha ne olsun bereket çek. Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 571 cevap paylaştı. Söyle patron.. 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl %36 Yorumla Bravehrart 1 yıl Hep bana düşük veriyorsun seninle çalışsam bir dakika bile durmam.. 🙄 Yorumla nomercy7 1 yıl Nasıl düşük ya? :D Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hadi bakalım bro 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl %48 verelim. Yorumla GOKHANoturumactı 1 yıl Üstünü ben tamamlayayım %50 olsun o 😂 Yorumla nomercy7 1 yıl Anlaştık :D Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. Söyle dostum 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %37 Yorumla onur26vw 1 yıl Ne iyi ne kötü, ideal oran. Yorumla
Anara__ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Evet) 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %35 Yorumla Anara__ 1 yıl Ne cimri adamsın Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Söyle 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %32 Yorumla beyzaondr350 1 yıl Azmış sjsjsj Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 720 cevap paylaştı. Söylesene 😀 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl %45 :D Yorumla u inciitanesiii 1 yıl Ya sen ne iyi adamsin🌸😁 Yorumla nomercy7 1 yıl Önemli olan personel memnuniyeti :D Yorumla
1Yorgunkarınca Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Olabilir 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Yuzde 40. Yorumla 1Yorgunkarınca 1 yıl Teşekkürler Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 364 cevap paylaştı. Olur söyle 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Yuzde 34 Yorumla FiqHtShoT 1 yıl Yaşadım 😂 Yorumla
_infinitum Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Dinliyorum 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl %47 veriyorum. Yorumla _infinitum 1 yıl Bizim şirket %56 yapıyor püüü ayıp Yorumla nomercy7 1 yıl Bizim işler kesat :D Yorumla
İlhann06 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 96% 1 yıl Söyleyin 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %35 Yorumla İlhann06 1 yıl Ne kadar olurdu peki Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Hemen 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl %45 verelim. Yorumla вуηαяcσѕ 1 yıl Ehh Yorumla nomercy7 1 yıl Personele de ne versen memnun olmuyor. :| Yorumla
Yer_Altından_Notlar_ Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Tabi 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl %33 Yorumla
Marswkin Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Merak ettim 😄 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %29 Yorumla Marswkin 1 yıl 🙌👍 Yorumla
leyla27052013 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Ewtt sylee 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl %20 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% 1 yıl Oluur. 1 5 Yorumla nomercy7 1 yıl Şartları zorlayarak %30 diyorum. Yorumla LEYYA_GS 1 yıl Çok az, kabul edemem bunu :)) Yorumla nomercy7 1 yıl Şartları zorladık boşa mı gitti :D Yorumla LEYYA_GS 1 yıl Galiba :)) Yorumla nomercy7 1 yıl Sağlık olsun. Yeni bir iş bulana kadar idare edersin :D Yorumla
Bah4diir Takip Et Xper 5 Yaş: 21 1 yıl Patronum yap bi zam ya😀 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Yüzde 18 :D Yorumla Bah4diir 1 yıl İstifamı vereceğim insan bir %25 verir be patron Yorumla
lanetlivisneliilips Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Söyle bakalım 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl %30 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 378 cevap paylaştı. Söyle bakalım 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Şirketin durumu malum, bu sene kemer sıkıyoruz :D Sana benden %32 zam. Esrihbaenl 1 yıl Olsun Allahtan istedik bir göz , verdi bize kontakt lens 😅
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Söyle🐱 1 4 Yorumla nomercy7 1 yıl %30 :D Yorumla HayalperestPisicik 1 yıl Patronum cimri mi Yorumla nomercy7 1 yıl Ne alaka şimdi? :| Yorumla HayalperestPisicik 1 yıl Hiç güzellik yapmıyor🥲 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Söyle 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl %18 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Az ama ya 😂 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Hic işci olmadim 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl Sana bu zevki tattıralım o zaman, %23 :D Yorumla
YektanınGüneşi Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl Hadi söyle 1 2 Yorumla nomercy7 1 yıl Yuzde 32 Yorumla YektanınGüneşi 1 yıl Aşk olsun Yorumla
SenNeAtesliSeysin Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl Söyle hadi 0 4 Yorumla SenNeAtesliSeysin 1 yıl Kim olduğumu ogrensen çok sasircaksin Yorumla nomercy7 1 yıl Sasirmayi biraktim. Yorumla SenNeAtesliSeysin 1 yıl Pes ediyorum jcjfjg Yorumla nomercy7 1 yıl Ne için? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Söyle evet
%35 Barış :D
Ben sana niye zam yapayım 😂😂😂
Ahaha :D
😂😂
dur ben sana söylicem 😆 Bu, şirketin durumuna bağlı ama genelde %10-15 arası makul bir zam olurdu🤭🤭
Sana %25.
Ayyy teşekkürler o kadar cimrilik yapan bana 🥰
Ben seninle çalışmayı kabul ettim mi onu sorgulayalım önce beyefendi😂
O seçim hakkını tanımıyoruz :|
Kölelik sistemi😭
Aaa yine para sorusu şaşırdık mı tabi ki hayır 😂😁.. olur bakalım ne kadar cömertsiniz))
Şaşırma şaşırma :D Sana da %42 yapalım.
İyi iyi bu da iyi😂
Alfa bi adam başkasının emri altında çalışmaz, çalıştırır ben sana ne kadar maaş verirdim söyleyeyim mi?
Söyle bakalım.
30 bin yeter sana
Yanlış cevap.
Buyrunuz sizin karariniz
%37
Çok düşük neden :D
Iyi de benim maaşım yokki jxhdjs
Baba banka devam mı? :D
Evet hemen lütfen :D
Sana bir yuzde 50 yapalim 😂
200 den 300 e mi çıktı ahhahah eyvallah reis
Hee kaç olurdu patronn
Sana da %30
Niye bu az değilmi patron
Fedakar olmamiz lazim 😒
Onca insanin topuna sıktırdın paş olara bukadar cıkmı senin de topuna sıkacam o olcak
Patron beycim bana ne kadarlık zam yaparsiniz
%32
İstifa ediyorum
Olmadı.
Yüzde 83 oranında zam istiyorum
Olmaz.
haydi söyle
%52 olsun :D
Adamsın : )
Hemenn
%38
Neden yaa hüğ
Daha ne olsun bereket çek.
Söyle patron..
%36
Hep bana düşük veriyorsun seninle çalışsam bir dakika bile durmam.. 🙄
Nasıl düşük ya? :D
Hadi bakalım bro
%48 verelim.
Üstünü ben tamamlayayım %50 olsun o 😂
Anlaştık :D
Söyle dostum
%37
Ne iyi ne kötü, ideal oran.
Evet)
%35
Ne cimri adamsın
Söyle
%32
Azmış sjsjsj
Söylesene 😀
%45 :D
Ya sen ne iyi adamsin🌸😁
Önemli olan personel memnuniyeti :D
Olabilir
Yuzde 40.
Teşekkürler
Olur söyle
Yuzde 34
Yaşadım 😂
Buyrun
%38
Dinliyorum
%47 veriyorum.
Bizim şirket %56 yapıyor püüü ayıp
Bizim işler kesat :D
Söyleyin
%35
Ne kadar olurdu peki
Hemen
%45 verelim.
Ehh
Personele de ne versen memnun olmuyor. :|
Tabi
%33
Merak ettim 😄
%29
🙌👍
Ewtt sylee
%20
Oluur.
Şartları zorlayarak %30 diyorum.
Çok az, kabul edemem bunu :))
Şartları zorladık boşa mı gitti :D
Galiba :))
Sağlık olsun. Yeni bir iş bulana kadar idare edersin :D
Patronum yap bi zam ya😀
Yüzde 18 :D
İstifamı vereceğim insan bir %25 verir be patron
Söyle bakalım
%30
Söyle bakalım
Şirketin durumu malum, bu sene kemer sıkıyoruz :D Sana benden %32 zam.
Olsun Allahtan istedik bir göz , verdi bize kontakt lens 😅
Söyle🐱
%30 :D
Patronum cimri mi
Ne alaka şimdi? :|
Hiç güzellik yapmıyor🥲
Söyle
%18
Az ama ya 😂
Hic işci olmadim
Sana bu zevki tattıralım o zaman, %23 :D
Evett
Söyler misin
Zaten patronum, nasıl olacak şimdi? 😂🤣
Söyleme..
Hadi söyle
Yuzde 32
Aşk olsun
Deme
Söylee bakalimmm
kazandığım kadar yaparım
Soyle
Olur.
Söyle hadi
Kim olduğumu ogrensen çok sasircaksin
Sasirmayi biraktim.
Pes ediyorum jcjfjg
Ne için?
Olur