Sevgili diyanet işleri başkanımız bu yönde fetva veriyor.

Sevgili diyanet işleri başkanımız bu yönde fetva veriyor.

Fiyatlar, arz-talep dengesi, üretim maliyetleri, piyasa dinamikleri ve ekonomik koşullar gibi faktörlere göre belirlenir.
İlahiyat açısından bakıldığında, bazı insanlar her şeyin Allah'ın planı dahilinde olduğuna inanabilir ve bu bakış açısıyla, ekonomik süreçlerin de bir şekilde ilahi bir düzenin parçası olduğunu düşünebilirler. Ancak pratikte, fiyatlar ekonomik ve insani etkenler doğrultusunda gerçekleşir.
Rızkı veren Allah tabi o konuda şüphemiz yok ama ülkenin ekonomisini cartını curtunu dine göre yorumlamak...
Resmen aklımızla dalga geçiyorlar.
Tövbe haşa olur mu ya benim düşüncem Allah insanları bir birlerine yardımcı olsunlar diye bir birlerine muhtaç etti diye düşünüyorum ve bazıları bunu zulme çeviriyor Allah bizi doğar doğmaz kimseye muhtaç etmedende yaşatıldı kimine mal kimine mülk kimine makam kimine şöhret kimine para vs verdi
Vay ne hikmetse tanrınin eli hep garibanin cebinde. Bu konusnalara daha fazla veriyor ama. buyuklerin dediği gibi fakir çalmasını bilmediği için fakirdir. Allata heo zengine kıyak geciyo göz yumuyo garibanda zengine ozenmesin zenginin düzeni bozulmasın diye Allah var yani
Cevap
15Cevap
Hayır tabi ki de bunlar her şeyi dinlere bağlıyorlar. kendi hatalarını özellikle de
Kesinlikle.
Yakında Allah'ı da fetöcülükle suçlarlarsa şaşırmam
Bu soru sacma olmus Allahla alakasi yok fiyatlarin.
Diyanet baskani muslumanmi acaba daha arapca ogrenmemis diyanet baskani olmus
Diyanet isleri bakani dicktim pardon
herşeyi Allah belirliyor. Allah istemezse bir nefes bile alamazsın.
Bence Diyanet İşleri Başkanı olayı bambaşka tarafa çekemeye çalışıyor.
Bence de gölgeleme yapıyor.. 😂😂
Rızkı veren Allah'tir ama bu fiyatlari insanoğlu belirliyor. Sadaka, fitre... Bunlar darlık oranına göre belirleniyor. Ama fiyatları insanoğlu belirliyor
din insanlari neden maas aliyolar abi ya... adam kendi inanci icin devletten maas aliyo var mi boyle bi uygulama dunyada baska :D mantiksizlik...
Türkiye'deki papazlar nereden maaş alıyor?
Rahiplerin geçim kaynakları da kilise veya dini cemaat tarafından sağlanır. Türkiye'de papazların maaşlarını ödemek, devletin sorumluluğunda değildir. Papazların maaşları, bağlı oldukları kilise veya dini cemaatin gelirlerinden karşılanır.12 Haz 2008

https://forum.donanimhaber.com › ...
Papazlar devletten maaş alır mı? - DonanımHaber Forum
Din gonulluluk esasina dayaniyosa cemaatleri para versin sadece daha mantikli.
Hepsi bir birinin yalancısı milleti uyutuyorlar, işin içine dini katarak.😂
Bari indirim, zam, faiz süreleri olsaydı millet okurdu mücadele ederdi en azından sjsjs
Dua ettim dün kıymaya indirim yap diye! 😡sömürgeciliğin başka bir versiyonu bu adamlar!!!
Hahahha Audi A8 e bindiren Allah mı? Yatacak yeriniz yok
Diyanet gerçekten böyle fetva mi vermiş. Fiyat kısmına için takıldım
"Uydurduğu yalanı Allah'a dayandırandan daha zalim kim olabilir?( Hud - 18 )
Buna inanan bir kesim var evet kıyamet alemeti dşyorlar bide😂
Bu dinsiz imansızi asmalari gerekiyor bildiğin dinle alay ediyor ⚠️
Nedense kendisi lüks içinde yaşıyor Allahsız kitapsız
maalesef bunu yutan bir kesim var. onlar için bu söylemler
Bu adam bir baba kızına şehvet duyabilirde diyordu her dediğine inanmayın ben bu adamın müslüman olduğunu bile düşünmüyorum her açılışlarda muhakkak besleme bile cekmiyor
Şu kafa yapısıyla aynı ülkede yaşayıp şundan daha düşük tabakada olmak bu ülkenin ıq seviyesini yeterince gösteriyor valla
Peki senin amacın ne?
Kafamı duvarlara vurasım geliyor
Şaka gibiler gerçekten yorum yok😂
Minareyi çalan kılıfını uydururmuş
Sözde hoca olucak bir de Allah'la dalga geçiyor
adamlardaki egoya bak xd
Sjjsjskskksks çarpılacaklar
Komik bir soru 😂
Sevgili (şüpheli)
Hayirrr
Arap seviciler inanır
Diyanet "canımsın"
İşsiz işsiz konuşur bu adam, takmayın.
Utanmiyorlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?