Ömür Boyu Nafaka Ödenmesini Doğru Buluyormusunuz?

Öncelikle şunu belirtmem gerekir. Nafaka sadece kadına tanınan hak değil. Erkeğin de nafaka talep hakkı var ama toplumumuzda gerek baskı gerekse de kadınların maddi durumları göz önünde bulundurulduğunda erkeğe nafaka ödenmesi çok sık rastlanılan bir durum değil.
Malumunuz basından kulağınız aşinadır.1 ay evli kaldım 10 yıldır nafaka ödüyorum haberlerine. Sizce bu haklı bir durum mu? Bana göre şiir evli kalınan süre boyunca nafaka ödenmesi şeklinde düzenleme yapılması daha hakkaniyetli olur.
Ömür Boyu Nafaka Ödenmesini Doğru Buluyormusunuz?
Ömür Boyu Nafaka Ödenmesini Doğru Buluyormusunuz?
Cevapla