Öncelikle şunu belirtmem gerekir. Nafaka sadece kadına tanınan hak değil. Erkeğin de nafaka talep hakkı var ama toplumumuzda gerek baskı gerekse de kadınların maddi durumları göz önünde bulundurulduğunda erkeğe nafaka ödenmesi çok sık rastlanılan bir durum değil. Malumunuz basından kulağınız aşinadır.1 ay evli kaldım 10 yıldır nafaka ödüyorum haberlerine. Sizce bu haklı bir durum mu? Bana göre şiir evli kalınan süre boyunca nafaka ödenmesi şeklinde düzenleme yapılması daha hakkaniyetli olur.
Düzenleme zaten yapıldı. Detaylarını çok hatırlamıyorum ama internete bile yazsanız bilgileri öğrenebilirsiniz. Zaten full saçmalık nafaka işi. Kadın erkek eşittir. Çocuk erkekte de kalsa kadın nafaka odemeli çocuk için, kadında da kalsa erkek nafaka ödemeli ama sadece çocuk için...
Nafaka olayına sıcak bakmıyorum, anlaşamazsın ayrılırsında işi paraya dökmek ve hatta çirkinleşmek miğde bulandırıcı. Eğer ortada çocuk varsa giderleri ortak karşılanmalı gerisi boş geliyor.