Arkadaşlar merhaba, eşimin üçüncü karısıyım, ilk eşinden çocukları var ve çocukları ile görüşmüyor, ikinci karısı boşanma durumunda ne hak istedi bilmiyorum fakat şu an yurt dışında zaten, üçüncü karısıyım her hangi bir durum da bana miras kalma hakları nedir ya da ne oranda hak talep edebilirim, örneğin emekli maaşı ve ev araba ve diğer kalanlar da hakkım oluyor mu? 2 tane çocuğu var sadece bu mal 3 e mi bölünüyor, yoksa onlar daha fazla mı alıyor? Ya da çocuklar mirası kabul etmezlerse hepsi bana mı kalıyor? Şöyle bir şey daha sormak istiyorum atıyorum bir ev araba ya da başka bir şeyi bu evlilik de üzerime yaparsa sonrasında çocuklar bu evlilik kız mal için yaptı diye dava ederler mi? Buradan bir halt çıkmaz herhalde. Çok karışık anlattım fakat düz bir şekilde de detaysız sorum şu " Ben mirastan nasıl hak talep edebilirim?" , çünkü birikimleri bizim nikahımızdan önce hep ve merak ediyorum lütfeennn bilen birisi yazsın
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Vay anasını koca gitti boku bokuna arkadaş zenginsen evlenmiycen malı geçtik caınımız tehlikede yav bu 20 cm topuklular nekadar tehlikeli😂😂😂
Hayır kesinlikle öyle bir düşünce yok, sadece merak ettim. Ömür boyu onunla kalkmak tek isteğim benim. Sadece benden önce evliliği olduğu için merak ettim.
Senden önceki alacağını almıştır kalanlar senindir hakkındır yani
zaten ikincisi yabancı ve şu an yurt dışında, çocuklar ilk evliliğinden ve çoook uzun yıllardır da konuşmuyorlarmış
Hayırlısı olsun hakkında
Mezara mı götüreceksiniz sanki ahahahaf evlenin ne olacak
Teşekkür ederim, kendisi hep kalsın yeterli gerçekten
Evlinirsen gidersin mezara evlenmezsen kıyamaz sana iyi bakar😂😂😂
😂😂😂 Allah uzun ömür versin ikinizede parada bi yerekadar ama ben korkardım yinede evlenmeye😂😂😂
Yok biz mutluyuz arkadaşlar.. Çokda iyi bakıyorum, yeterince mutlu. Yanında hep ben varken senelerce görüşmediği senelerce aramadıkları babalarından miras talebinde bulunurlar mı diye düşündüm. Haksızlık aslında ama işte kanunlar 😂😂
Evet bulunurlar malisef
Bu işler böyle oluyor malisef
Neyse hayırlısı.. Ahahahs
Öldürme adamı şu an ipler senin elinde😂😂😂
Aynen herşeyin hayırlısı
Bahse girerim bırak oraları sen bulunduğun köyden dışarı bile çıkamamışındır😂😂😂
Nasıll ya ahahf, ölmesini zaten istemiyorum, miras peşine düştüğümden değil gerçekten, çok seviyorum onu.
Tamam şaka yapıyorum takılıyorum işte😂😂😂
Hayırdıe koca nasıl ölecek bence önemli olan o amaç ne yani,
Evli resmi nikahlı karısına kalır maaş vs mirastan da eşit oranda sende alırsın çocıklaraa şifa bölünür ev den ve arabadan da çocukları kadar ahkkın olur ortak yani
Kaç yaşındadın kocan kaç yaşında
Aa tamam o zaman, her şey ortak bölünüyor yani, çok teşekkür ederim. Kocam ölmüyor allah korusun sadece merak ettiğim için sordum
Yaşlarınızı merak ettim açıkçası
Neden ki? Bende şu an bunu merak ettim kafam takıldı 😂
Parası için evlendiğini düşündüm çünkü
Adam ölür para da bana kalır diye düşündün diye düşünüyorum
burada da yaşında 18-24 aradı yazıyor adam çocukları var belliki büyükler evden ayrı ve evlililer yani sen belki çocukşarıyla falan yaşıtsın
Ölünce bana para kalırsa diye düşünmedim asla, o şekilde anlaşılmak istemem. Ben onunla severek evlendim. Gerçekten de seviyoruz birbirimizi.
Yaşınızı hala söylemediniz ☺
Neyse mutluluklar
sen daha az ortaklı bi yatırım bul bence bu biraz karışık gibi
Maalesef. Miras için değill ki ama 🥺
ayrılırken alacakları hakları aldılarsa sonradan bir şey talep edemez eski eşler onun nufusunda değiller yasal olarak artık
Ben çocuklardan sorguladım biraz sadece 🥲
eşit olmaz onlar daha çok alır
Neyse maaş bana diğer kalanlar da onların alacakları bir tık yüksek olacak şekilde dağıtılıyormuş galiba. Ama reddi miras yapma ihtimalleri çoook yüksek onlar da kalır mı acaba? Neyse ya önemli değilll, kocişim kalsın yeterli 😂😂😂
bekar kız varsa çocuklarda maaşta bölünür
Yok evlilerr zaten yurtdışında galiba kız, kız var mıydı eminde değilim 🥲
mutluluklar size
Yasalarda ikinci üçüncü eş diye bir şey yoktur o yüzden onlar hiçbir şekilde sana kalmıyor
Bana hiç bir şey kalmıyor mu yani anlamadım?
İkinci karısıyım derken yani eşinin resmi nikahlı bir eşi varsa miras ona kalır yasalarda imam nikahı denen şeyin hükmü yok sen ben yeni karısıyım nikahlı karısıyım yani diyorsan sanırım çocuğunuz olmadan yine sana kalmıyor notere gidip sana miras bırakması gerekiyor
Oha çocuk yapamam birde, resmi nikah tabii ki var. Maaşı kalıyor diye biliyorum emin değilim tabii ki, diğer konu içinde teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için araştıracağım 😊
Senden önce sahip olduklarından hakkın olmaz. Bu konuyu avukatla görüş.
Çok teşekkür ederim, en mantıklısı bu galiba. Fakat Maaş gibi şeyler bana kalır diye düşünüyorum, umarım yanılmıyorumdur
Rica ederim. Kocan öldüğünde sana maaş kalır.
millet uzun ilişki yapanla evlenmiyor olaya bak bide
Nasıl yani ahahahahd
adamın 2 tane karısı olmuş noemal mi ahahaha
Ya önemli değil o detay🥲 ben inanıyorum. Miras durumlarını merak ettim ben sadece sjsd
adam kaç yaşında sen kaç yaşındasın 🥲
Bu soru ikinci oldu, neden ki? Bende bunu merak ediyorum kafama takıldı 😂 aşık olduk çok fark yok bence🥲, ayrıcaaaa aşkın yaşı olacağını sanmıyorum 🥺
Aşık oldun ama miras için soru sorıyorsun bu yüzden yaş soruluyor size
Hayır kesinlikle öyle bir şey yok, tamamen aşık olarak evlendik.
Yani miras olayını da merak ettiğim için sordum sadece🥲
2 mi 3 mü karar ver
3 abi.. Karışıklık olmuş üstte
Tabi
Hak talep ediyorum yani, gerçekten içim rahatladı biraz
Peşini bırakma derim
Bırakmam zaten araştıracağım, en azından bankaya biraz para ya da bir yer üzerime ne olur ne olmaz diye bir daire tapusu almak istediğimi söyleyeceğim,
🥲 şey gibi orta da kalırım hiç bir bok olmadan birde boştan yere dul gözükürüm ahahahahajshdhshaaj
Tam da öyle söylediklerinin hepsi doğru kendini düşün geleceğini düşün.
Teşekkür ederim, saygınız için☺
Ne demek efendim umarım faydalı olmuşumdır ☺️
Resmî nikah var mı
Evet resmi nikah var ama daha yeni offf
Fark etmezki yeniyse
Bilemedim işte çocuklarını bilmiyorum sorun yaratırlar mı acaba diye düşündüm ama senelerdir görüşmüyorlar, yurt dışında galiba bir tanesi de, reddi miras yapma oranları da yüksek. O zaman hepsi bana kalır dimii
Cocularinda hissesi vardir