Tüketici hakem heyetine başvurduğum para iadesi talebimi kazandım. Firmaya mı gidip paramı istiycem?

Tebligat şimdi elime ulaştı bu durumda firmaya tebligatı uzatıp ücretimi mi alacağım? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen?

Tüketici hakem heyetine başvurduğum para iadesi talebimi kazandım. Firmaya mı gidip paramı istiycem?
Cevapla