7 bin TL ve üzeri alışverişlerde kredi kartı kullanma zorunluluğu geliyor. Sizce bu uygulama gerekli mi?

Prof. Dr. Şenol Babuşcu, Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın üzerinde çalıştığı yeni düzenlemeye göre, 7 bin TL ve üzeri tutardaki ödemelerde banka veya kredi kartı kullanımının zorunlu hale getirileceğini söyledi. Sizce bu uygulamanın faydası ne olur?

7 bin TL ve üzeri alışverişlerde kredi kartı kullanma zorunluluğu geliyor. Sizce bu uygulama gerekli mi?
7 bin TL ve üzeri alışverişlerde kredi kartı kullanma zorunluluğu geliyor. Sizce bu uygulama gerekli mi?
Cevapla