Kredi kartı kullanmak zorunluluk haline mi geldi?

Resmen tuzak değil mi olmayan paranı harcıyorsun hem ana para hem faiz ödüyorsun insanları rahatlığa rehavete alıştırıyor tasarruftan uzaklaştırıp sürekli tüketmeye yöneltiyor ben karşıyım ya gerçekten zorunlu olmadıkça kullanmamak gerek varsa harcarsın yoksa idare etmek gerek hayat şartları 🤷
Kredi kartı kullanmak zorunluluk haline mi geldi?
Cevapla