Mcdonaldsta çalışacağıma dair protokol imzaladım ama artık vazgeçtim çalışmaktan. Sorun olur mu?

Herkese merhaba. Ben mcdonaldsta çalışmak için başvurdum işe alındım ve çalışma protokolunu imzaladım. Ama artık vazgectim çalışmaktan. Sizce bu bir sorun olur mu? Yani para cezası falan olur mu bu gibi durumda ve ya zorunlu çalışma?

Mcdonaldsta çalışacağıma dair protokol imzaladım ama artık vazgeçtim çalışmaktan. Sorun olur mu?
Cevapla