Üniversite sınavına çalışmak için işi bıraktım. Pişman olur muyum?

1 bucuk yıl önce ilk kez calısmaya basladım kuyumcuda ve kendimi gelistirmeye basladım erken yasta ilerledim hem tezgaha bakmaya basladım hem sisteme. ama üniversiteye gitmediğim icin hep icimde kaldı sınava kadar sıkı calısıp sınava girmek istiyorum bu yuzden işten ayrıldım pişman olur muyum sizce

Üniversite sınavına çalışmak için işi bıraktım. Pişman olur muyum?
Cevapla