Okulu bırakıp iş hayatına atılmak istiyorum, pişman olur muyum?

Okulu sevmiyorum bunun sebebi okul çevresi notlrm vs bni soğuttu dişimi sıkdm okudum ama artk buna son verip çalışmak istiyorum kndi paramı kazanıp yerim ailemede yük olmam sizin fikirleriniz nedir çalışmak sizcede mantklı değilmi?
O kadar yıll oku avukat ol zorbalığa maaruz kal
Doktor ol öldürül
Okumak yani bu ülkede hicbiseye yaramıyor (benim düşüncem bòle )
Okulu bırakıp iş hayatına atılmak istiyorum, pişman olur muyum?
Cevapla