Dürüst olun. Ne iş yapıyor ne kadar para alıyorsunuz bu kriterleri göz önüne oyun. Elbette gönül ister ki bugün depo elemanı bile 100 bin tl maaş alsın. Ama hayatın gerçekleri farklı. Siz vermiş olduğunuz emek kadar maaş aldığınızı düşünüyor musunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
işsizim maalesef
İşletmeye kattığım değer, verdiğim emek ve bilgi birikimim gereği şuanda hak ettiğim noktada değilim ama bu olmayacağım anlamına da gelmiyor.
Umarım hayal ettiğinden de daha ileriye gidersin kanks...
İnşallah bakalım :)
Almıyorum. Ona canım sıkılıyor bu aralar. Siteye sarıyorum😂
:D:D bende sadece çalıştığım günler sitedeyim. Cumartesi 13 00 dan pazartesi 09.00 a kadar sitede de off um :D
Hak ettiğimden fazlasını alıyorum, böyle de açık sözlüyüm😅
Alalh bize de nasip etsin:D Birisinin yorumuna böyle bir cevap yapacağımı düşünmezdim bu konu başlığı altında D:
Ahahah amiin inşallah. Çok kazanıyorum diyemem ama verdiğim emeğim az açıkcası. Önceki işlerime bakarsam çalışmıyorum bile
Bu konuda benzeriz kanks :) Ben de günde maks 3 saat çalışıyor kalan 7 saat takılıyorum. Aldığım maaş bu şekilde bakınca iyi ama genel olarak bakınca iyi denmez.
Günde 14-16 saat çalıştığım günlerden sonra bu bana ilaç gibi geliyor😅
Asgari ücrettin 17/02 TL Olarak belirtilen bu ortamda emeğimiz ayaklar altına alınıyor ! !
Şükür iyi kazanıyorum bence ama yaptığım işin karşılığı daha fazlası olmalı. Tam hakkı bu değil.
Türkiye standartlarında çok iyi olmasada emeğinin karşılığı çok olması gereken ortalamanın biraz üstünde olması üzüyor gerçekten
17. bin tl aliyor kira 6000tl öbür faturalar felam yinede sukur
Hayır. Cunku maaslar ev kirasi kadar. Ben bir kirasi kadar emekci degilim.
En yakın zamanda maasımın 2 katı 100 bin tl olmasını isterdim.
Aldığımı düşünmüyorum
Norveç değil burası kral. Nereye alıyorsun.
Alıyorum evet
Alamıyorum
Hayır
Fazlasıyla alıyorum
Aliyorm
Iyi kazanıyorum elhamdülillah
Şahsen düşünmüyorum