Para & Ekonomi Birikimlerinizi evde mi yoksa bankada mi muhafaza ediyorsunuz? nomercy7 Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 35 Yapay Zekaya Sor Henuz bende olmadiklari icin muhafaza konusunda sorun yasamiyorum. Inaniyorum bir yerlerde benim icin bekliyorlar, peki ya siz? Birikimlerinizi evde mi yoksa bankada mi muhafaza ediyorsunuz? Cevapla Banka Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 378 cevap paylaştı. Maalesef birikim yapmıyor daha doğrusu geldiği gibi gidiyor… 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl Bu ben.
_infinitum Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Şimdi bu detayı vermesem mi 😅 Yaniii hırsıza davet gibi oluyor 😅😅 1 10 Yorumla nomercy7 1 yıl Yok yok bana ver aklimda olsun 😂😂 Yorumla _infinitum 1 yıl Seni hayal kırıklığına uğratacak kadar az 🥹 Yorumla nomercy7 1 yıl Bende hic yok 🥹🥹 Yorumla _infinitum 1 yıl O zaman zenginim sana köre 😏 Yorumla _infinitum 1 yıl *göre Yorumla nomercy7 1 yıl Orasi kesin 😂 Yorumla _infinitum 1 yıl Sonunda seni kızdıracak bir şey heee bir de ben beş gün çalışıyorum heee 😎😏 Yorumla nomercy7 1 yıl Ayni seyi surekli vurgulama 😂😂 Paralarin yerini de yazarsin 😏 Yorumla _infinitum 1 yıl Neyi vurgulamayayım 5 gün çalıştığımı mı? 😅 Söylüyorum hemen yaz Yorumla nomercy7 1 yıl Not aliyorum ve evet 🤬 Yorumla
Aysegul133413 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Yurt içi kasa, banka ve yurt dışı banka hesabında duruyor. Hiç evde tutulur mu çok tehlikeli 1 0 Yorumla
Dilly7 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Öyle çok bir birikimim yok ama hem evde hem de bankada tutulması taraftarıyım. 1 0 Yorumla
raif1923 Takip Et Master Yaş: 50 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 603 cevap paylaştı. ne muhafaza edicem ter içer keyfime bakarım bu günler bir daha gelmez 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl bankada bekletmek (faiz olarak değil) daha güvenli hırsız, afet gibi durumlara karşı. 1 0 Yorumla
oɿƚꙅɘɒm Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Halının altında saklıyorum 😂 1 1 Yorumla nomercy7 1 yıl Aman dikkat :D Yorumla
portakallıjöle Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl birikim yapmiyorum mezara mi götürcem 1 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 569 cevap paylaştı. Evde muhafaza ederim.. 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. 50 bin TL biriktirip bankaya yatırıyorum. 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Banka ve ii yeri kasasında bir miktar 1 0 Yorumla
berilmutsuzolanhanii Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı. Makyaj malzemesi olarak birikim yapıyorum 1 0 Yorumla
AhesteEbru Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 301 cevap paylaştı. Bir kısım bankada, bir kısım evde 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bitiriyom 2 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bankada. 1 0 Yorumla
NeyyMıstaffamNeyy Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 336 cevap paylaştı. 😂😂bankada 1 0 Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 409 cevap paylaştı. Yatırım yapıyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Annemin evinde 😀😀 1 3 Yorumla nomercy7 1 yıl O daha iyiymis 😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öyle tabi canım istediğinde alıp bozdurmayayım 😀😀 Yorumla Mehmetim80 1 yıl Benimde annemin yanında bende olsa çoktan gitmişdi en garantisi annenin evinde olması. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Maalesef birikim yapmıyor daha doğrusu geldiği gibi gidiyor…
Bu ben.
Şimdi bu detayı vermesem mi 😅
Yaniii hırsıza davet gibi oluyor 😅😅
Yok yok bana ver aklimda olsun 😂😂
Seni hayal kırıklığına uğratacak kadar az 🥹
Bende hic yok 🥹🥹
O zaman zenginim sana köre 😏
*göre
Orasi kesin 😂
Sonunda seni kızdıracak bir şey heee bir de ben beş gün çalışıyorum heee 😎😏
Ayni seyi surekli vurgulama 😂😂 Paralarin yerini de yazarsin 😏
Neyi vurgulamayayım 5 gün çalıştığımı mı? 😅
Söylüyorum hemen yaz
Not aliyorum ve evet 🤬
Yurt içi kasa, banka ve yurt dışı banka hesabında duruyor. Hiç evde tutulur mu çok tehlikeli
Öyle çok bir birikimim yok ama hem evde hem de bankada tutulması taraftarıyım.
ne muhafaza edicem ter içer keyfime bakarım bu günler bir daha gelmez
bankada bekletmek (faiz olarak değil) daha güvenli hırsız, afet gibi durumlara karşı.
Halının altında saklıyorum 😂
Aman dikkat :D
birikim yapmiyorum mezara mi götürcem
Evde muhafaza ederim..
yastığımın içinde 🤣🤣
50 bin TL biriktirip bankaya yatırıyorum.
Birikimim yok bea
Banka ve ii yeri kasasında bir miktar
Makyaj malzemesi olarak birikim yapıyorum
Bir kısım bankada, bir kısım evde
Olmayan birikimi nasıl muhafaza ediyim😅
Bitiriyom
Bankada.
Bankada.
Banka
İleride düşüneceğim
😂😂bankada
Banka
Yatırım yapıyorum
Bu devirde evde zor.
tek birikimim stres
Annemin evinde 😀😀
O daha iyiymis 😂
Öyle tabi canım istediğinde alıp bozdurmayayım 😀😀
Benimde annemin yanında bende olsa çoktan gitmişdi en garantisi annenin evinde olması.
banka