İlk buluşmada kahve de içemicez artık 🙄

Şöyle biriyle buluşmaya çıktınız hâyâl edin neyse etmeyin korkunç jsjs

İlk buluşmada kahve de içemicez artık 🙄

Şöyle biriyle buluşmaya çıktınız hâyâl edin neyse etmeyin korkunç jsjs

Musa’nın kulakları çınlamasın. Enfeksiyon falan kapar 🤦🏻♂️ hep masraf.. benim uzaktan bir akrabam vardı para harcamamak için 18 saatlik otobüs yolculuğunda bir şey yememişti.. ulan wc den de tasarruf olur mu 🙄 zar zor kendisini eve atmıştı
Cami falanda mi yok jdjs tuvaletleri ücretsiz olur genelde
Cimri erkek iticidir
Parasını sevdiği ile paylaşan erkek candır ama gereksiz şeylere de harcamasın yani. Cimri erkekler uzak dursun. Mezara mı götürecek? Kadın içinde geçerli bu dediğim.
İkiside normal değil o yüzden itici olur.
Cevap
47Cevap
İkisi de iticidir. Orta yolu bilip ona göre hareket etmek gerekir.
İkisi de itici. Dozunda olsun her şey mümkünse. Kendini bilsin insanlar. Harcanması gereken yerde kısan insan da çekilmez, ocağa incir ağacı diken insan da.
Savuran daha iticidir bence. Madem para ile kız elde etmek peşinde eskort bulsun kendisine, aynı şekilde kadında kendisini pazarlama peşindeyse eskort olsun 🤷
İksinde de aşırıya kaçmamak lazım. Paranın kıymetini bilelim yeter. Kazanması zor, harcaması kolay bir şey olduğundan dikkat etmek lazım.
Birlikte olmayı göze alanlar yenilene içilene ve giden paraya takılıyorlarsa hiç o yola girmesinler baştan dönsünler geri
Kadın kendi parasını harcıyorsa ne yapıyorsa yapsın banane ama partnerinin parasını yiyorsa adamın slaklığı yapacak bir şey yok
Her şeyi erkeğe odetmeye çalışan, erkeği somurulecek bir varlık gibi gören kadın cimri ve eziktir
Al birini vur ötekine gibi olmuş her iki tipten insanla da muhatap oldum aklıma geldi nefret ettim bak 😀
İkisi de değil.. İkisinin ortası olmalı.. Nerde nasıl davranmasını bilmeli bir erkek..
bence ikiside itici herkes karşı cinsini seçer bu soruda
Cimri kadın iticidir. Çünkü para harcamayan, erkeğe para harcatan kadınlar orzbulardır.
Cimri erkekte kadında iticidir. Kadının cimrisi daha zor.
İkiside çok iticidir dengeyi iyi ayarlamak lazım
Cimri erkek neden mi çünkü öyle bir babam var.
Cimri kadın erkek fark etmez her türlü itici 😏 arkadaş ortamında da sevmem
İkisi de çekilmez. Her şeyin kararı, normali iyidir.
Cimri erkek kendini güldüren erkeklerden hoşlanıyordur
Cimri erkek daha bir iticiymiş gibi görünüyor ama kadınlar çok harman savurmasa daha iyi olacak
Har vurup harman savunmak güzel değil ama cimrilik çok daha kötü hele bir beye asla yakışmaz
İkisi de iticidir. Herşeyin bir yeri ve vakti var.
İkiside itici ya. Erkek dediğin tutumlu olacak ama öyle var yemezde olmayacak.
Har vurup harman savurmak kadar güzel bir şey var mı ya :D çevresinden ailesinden kısmadığı kendisini zora sokmadığı sürece sorun yok
Cafein alerjim olduğundan zaten icmiyordum çay bile.
Ulan aylık gelirim 2k kyk bursu ne yapayım ben😂😂😂
İkisi de birbirinden laciverttir birisi adamın canına ruhuna okur diğeri de kesesine
cimri erkekten rabbime sığınırım.
allah düşmanıma vermesin
Cimri erkek iticidir ama boşa para harcayan kadın da sinir bozar
Cimri erkek olmamali kadında bedeninde cimri olmamalı
Her ikisi de. cimri çekilmez sonuçta parayı mezara mı götürecek. har vurup harman savunan kadın da olmaz borç batağından çıkamazsın.
ikisine de sövebiliyor muyuz
Edebi olarak lütfen 😀
dertlere bak...
Sanada dert begendiremiyorum
Cimrilik dayanamadığım özelliklerin başında gelir cimri kadın erkek farketmez sevmiyorum çok itici geliyor
Şimdi alman usulü daha makbul bence bunun cimrilikle alakası yok. Karşı tarafı enayi yerine koymamak.
Al birini vur ötekine 🤣
Yinede cimri erkek yazarken elim ayağım titriyor ksjs
Burada var oyle tip, kıza yedirdigi yemegin hesabini yapıyor tüm hanımefendilığimle gorus yazacam yok olmuyor
Yapma şunu 😃nxjsjd
Gidip izlicem simdi
Cimri insan iticiliği kadar kötü bir şey yok, her şeyi sollar bu cimrilik. Kadını ayrı erkeği ayrı kötü.
iki taraf da birbirinden itici, ek olarak kadının cimrisi de itici, genel olarak cimri insan iticidir.
İkisi de içinde çeşitli tezatlar barındırır benim için.
Ne cimri denilecek kadar tutumlu ne de savurgan olacak kadar harcayan.
Durumum baya iyi, harcamayı severim... tabi sadece kendime ve aileme, elalemin kızına harcatmam
Dozu çok önemli. Aşırıya kaçan her şey iticidir
İkiside iticidir, yerinde davranmasını bilmediği sürece.
İkisi de kötü de, cimri erkeği bi tık yontsak olur
Cimri erkegi anası sevsin😂ben zaten tutumluyum erkegin cimri olmayanı makbuldür.
Cimri erkek iticidir ama har vurup harman savuran israfçı kadında çok değersizdir
İkisi de birbirinden itici
Cimri ‘insan’ iticidir
Har vurup harman savuran kadın daha iticidir.
İkisi de beter
İkiside birbirinden berbat ve itici
Masrafsız erkek iyidir.🙃🙃
Al birini vur ötekine vallahi 😂
Cimri erkek tabiki korkunç
Ikiside aynı topun kumaşı.
Bence cimri erkek çok itici ya
İkiside kötü ortası olması gerekiyor
Cimri olan daha itici
Cimri hiç çekilmez ya😏
Cimri ya, hiç çekilmez
Har vurup harman savuran kadın
B şıkkını işaretliyorum 😅
Canım hayır o kadar da değil olmasın öyle yani.. 😅
Evin yolunu bulamayız bitanem.. 😂
Cimri erkek olmaz ya tutar hesabı bize ödettirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?