Kahvaltiyi ayni cesitler ile evde de yapabiliyorum. Mekan haricinde bosa giden para gibi geliyor. Ben aksam yemegi diyorum. 


Akşam yemeği tercih ederdim. Ama ben evde yapılan her yemeği daha çok seviyorum. Tatlandırma damak zevki daha opsiyonel olduğundan.
Kendi lezzet yonumuzu bildigimiz icin daha lezzetli oluyor.
Evet kesinlikle👍🏻😎
Akşam yemeği ama şöyle bir sorun var ki çok kararsızım yemek seçmek konusunda, şu yemeği seçsem diğerinin hatrı kalır, ötekini seçsem diğerinde benim aklım kalır😬
Sabah kahvaltısını tercih ederim. Genelde 1 öğün yiyorum, sonrasına ihtiyaç duymuyorum. Anca spora gidersem, sonrasındaki mecburi öğünüm oluyor o kadar.
Cevap
8Cevap
Benim için fark etmez ama Akşam daha uygun
Kahvaltıyı iyi yapan çok az yer vardır, ama akşam için bi esnaf lokantasına yetişmek hiç te fena fikir değil
Akşam yemeğini. Sabah kahvaltıları saha pahalı gibi.
Detaya katılıyorum. O yüzden ben de akşam yemeğini seçerdim.
Akşam yemeğini seçerim
Kahvaltıyı çok aramıyorum
Akşam daha uygun geldi😅
Sadece öğle yemeği yiyorum ben
Yok ben 1 yıldan fazladır öyleyim haha
Akşam yemeğini seçerim..
aksam yemegini secerim
Akşam yemeği tabi ki kahvaltıda neymiş
Akşam yemeği güzel ya
Akşam yemeği daha zahmetli o yüzden onu seçiyorum
Kahvaltııııı vazgeçilmezim benim🙏🙏🙏🙏🙏
Akşam yemeğini seçerim.
Akşamı dışarıda yerim
Canım ne isterse..
Şu an mı..😂
Söylemem ki..😂
Çok şükür..😂
Getir gözlemeleri..😂
N’oldu ki bugün..😂
Kahvaltı olursa daha iyi olur
Akşam yemeği
Akşam yemeği
Akşam yemeği
akşam yemeğii
Akşam yemeği
Dışarıda hiçbir şey yemeği sevmiyorum
Akşam yemeği bence
Aksam yemegi
Aksam yemegi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?