1 yılFakirliğin ne olduğunu bilirim. Bu durumda ihtiyacın varsa yardım edebilir bu da ayrı konu ama sen sürekli para istersen bunu alışkanlık haline getirebilirsin. Bu sefer sevgilinin gözünde parası için sevdiğini düşünebilir. Önemli olan yardımın ne kadar ettiğidir. Senin yerinde olsam işe girip kendi ayaklarımın üstünde dururdum. Ben de haber bekliyorum olsa başlayacağım. Baba parası yemek ağır geliyor.
01 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim Bibot, toplam 60 xper kazandım. 😂
En İyi Cevaplar
1 yılanlamadığım sen neden çalışmayıp sevgilinden para istiyorsun. Fakir olman onu bağlamaz ki sürekli bunu söylemende seni onun gözünde itici biri yapar ve onun gözünde para için birlikte olduğunu düşünmesini sağlarsın. Kolaya da gelince kola yerine kurabiye ya da tatlı alınabilirdi ki baklavadan bahsetmiyorum. Ama o andaki maddi durumu da önemli tabi. Kola dan yola çıkarak söylüyorum, bir insa sevgilisinin ailesiyle tanışmaya kola alıp gelmez. Eğer ilk değilse.
00 Yorumla
1 yılBelki kendin çalışıp ayakların üzerinde dur istiyordur ama hiç bir şeye ihtiyacın olup olmadığını sormadıysa zaten o sevgilin değildir seni kullanma derdindedir. Ayrıca istemeye giderken kola götürmek ne Köyde mi yaşıyorsunuz?
10 Yorumla
1 yılOlayın cimrilikle pek alakası yok insanın kendi karakteristik özelliği ile alakalı Yani benim bir kız arkadaşım olsa onun eksiklerini her zaman tamamlamaya çalışırdım Bazı insanlar da bunu hiç ya akıl etmez ya önemsemez bu durum sana göre bir sorun şu an Daha sevgiliyken Unutma ki evlendikten sonra da bu böyle devam edecek sen hep İstemek zorunda kalacaksın Baştan düzgün gitmeyen sonradan düzelmez Eğer bu huyunu sevmiyorsan daha fazla ezilmeden ondan ayrıl
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
1 yılKola mı almış? Bir daha ki sefer çıtayı yükseltip yanında çekirdek cips alan getirir
İlk olarak sevgilin sana para vermek zorunda değil yani öyle bir sorumluluğu yok ihtiyacını sorması karşılamak istemesi ayrı mesele o bunu isteğiyle yapmalı durumunun kötü olması onu bağlamaz ailedeki parasal durumunuzda sen annen ve baban sorumlusunuz paraya ihtiyacın varsa çalışmalısın işin yoksa da iş bulmayı denemelisin
50 Yorumla
1 yılCimri mi bilmiyorum ama iki şekilde bak olaya
Beraber iken sana bir şeyler ismarliyor mu?
İsmarlamiyorsa sana yatırım yapmıyorsa eger. Erkekler yatırım yapmadığı kadınla sadece yatakta sever ve tek geceliktir
Eğer seninleyien ismarliyor mu o zaman seni zarfliyor olabilir altı aydan fazlaysa ilişkiniz o zaman sadece yatıp çekip gidecektr
31 Yorumla- 1 yıl
mantıklı
Kola almasi biraz acayip olmus ama senin onu atm gormen daha saçma 😒 sen onun karısı mısın neden sana para vermek zorunda işin yoksa işe girsen mesela? Kendi ayaklarin üstünde durmalısın baskasi size para vermek zorunda değil böyle düşünürsen o da senden başka seyler bekler o zaman ona neden böyle düşünüyor demicen 🤦🏻
43 Yorumla
1 yılKarısı mısın adamın sana para atsın? Sevgilisin sadece sırf birinin sevgilisisiniz diye neden size ekonomik olarak destek olmak zorundalarmış gibi hissediyorsunuz?
110 Yorumla
1 yılMemur insan bile ay sonunu zor görüyor kendimden biliyorum. O yüzden ciddi ilişki insanı değilimdir. Kişinin aylık net giderlerini çıktıktan sonra elinde kalan para ile de izdivaç düşünmesi benlik değildir. O yüzden evlenmek mantıklı gelmiyor. Ben bi de para harcamasini sevmiyorum. Çokta sorun değil benim için kimsesiz olmamak. İleride tek başıma ölür bi mezarım olur ya da olmaz dert değil
10 YorumlaPara gönderme kısmı bana saçma geldi açıkçası. Misal veriyorum eğer borcum varsa falan doğrudan nakit olarak ödemesi beni rahatsız eder. Cimriliğin ölçütü de dediğin gibi ziyarete gelirken basite kaçıp bi kola almasıyla ölçülebilir. Muhtemelen cimri veya ince düşüncesi yok bilemedim
21 Yorumla- 1 yıl
Olayın cimrilik ile ilgisi nedir? Neden durduk yerde para göndersin?
41 Yorumla- 1 yıl
aynen belki kız 2 ay sonra tekme basacak neden para göndersin ciddi değilse
Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı. sevgililkte para göndermek oluyormuymus. tanısma konusunda bilmem ki ben adetleri. kola pek hos durmadı ama gözüme. sormak lazım büyüklere. çikolata cicek alınır sanırım. memurlar zengindir algını da bence kır. memur hani makam sahibi değilse genel müdür ve üstü doktor değilse bilisim uzmanı değilse cok da bi menem maasları da olmuyor
00 Yorumla
1 yılYani şimdi sen onun işi değilsin nişanlısı değilsin evlendiği birisi değilsin sevgilisine ikide bir de niye para gönderecek ki yani sen hem nasıl kabul edeceksin o zaman sana para göndersin senden birtakım isteklerde bulunur bu dünyada karşılıksız hiçbir şey yok göndermekte zorunda değil ama tabi ufak tefek jestler yapması da kötü bir şey değil yapabilir ama göndermiyor diye cimri diyemezsin adama kocan değil nişanlın değil
10 YorumlaÖnemsenmek değil istediğin sadece para. Önemsenmek olsa para göndermesi lazım diye düşünmek yerine bir ihtiyacın var mı diye sorması lazımdı derdin. Iyi yapıyor bence de. Umarım bimin kolasını getirmişir
54 Yorumla- 1 yıl
:)
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılAdam Sana para yollamak zorunda mı sen niye kendi ayaklarının üstünde durmuyorsun başkasından meddet umuyorsun.. çok ayıptır bu yaptığın..
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÖncelikle sana para göndermek zorunda degil, ama nezaketen sorabilir. Bunu düşünmeyen erkek pek de ince düşünceli ve cömert biri değildir.. ayrıca ailenin yanına gelirken de sadece kola alması kötü olmus. Tatli vs alabilirdi.. Ben olsam ayrilirdim
00 YorumlaSana para göndermesini beklemek yerine çalışmaya ne dersin?
Çalışıyorsundur asgeri ücret veriyorlardır yine de yetmiyordur (ki anladığım kadarıyla aile evindesin böyle bir durumda fazlasıyla yeter) daha iyi geliri olan bir iş aramaya ne dersin?10 Yorumla
1 yılEşi olmadığın müddetçe para beklentisinde bulunman çok yanlış. Hakkın yok buna. Size geldiğinde ise sadece kola alması garip ama.
50 Yorumla
1 yılBaşkasının sırtında hayatını yaşamayı düstur edinmiş yurdum kadını işte. Evlenmeden önce babaya, evlenince kocaya el açmak dışında hiçbir seçenek yok sanki.
32 Yorumla- 1 yıl
Bu anlattığın durum Türk kadınının suçu değil Türk kadınını güçlü gösterip eşit gösterip boşlukta bırakan genel algının sonucu baba ve eş veyahut nişanlı her zaman ve her an maddi ve manevi anlamda kadına sahip çıkmalı boşlukta bırakmamalı
- 1 yıl
@İstavritliAşure senin gibi düşünenler sonra nişanlım bana para göndermiyor diye ağlıyor
Birkaç ay sonra 25 yaşına giricem, ailemin maddi olarak hiç sıkıntısı yok ama yıllardır kimseden para almıyorum. Gayette rahat şekilde yaşıyorum.
Babam çocukluğumdan beri eğitimin bitip işini eline alana kadar herşeyim senin, sonrasında nasıl yaşayacağını sen belirleyeceksin derdi. Sağ olsun tam da dediği gibi yaptı
Kadını güçsüz ve aciz göstermek yerine , kimseye muhtaç olmayacak şekilde yetiştirmeyi deneyin
Oha tabikiii cimri. Sana maaş baglaması lazımdı yok hatta direkt maaşın hepsini göndersin sevgilisisin sonucta (!)
21 Yorumla
Soran1 yılNe alaka ya. Ben onun yerinde olsam sevdiğimi düşünürdüm. İnsan zor zamanında yanında olmayacaksa neden sever
1. si aile ile tanışmaya neden kola ile gidilir?
2. si neden sana para göndermek zorunda?
Kocan değil, sevgilin sadece. Yav nasıl eşiniz olmayan birinden para bekleyebiliyorsunuz anlamıyorum cidden.00 Yorumlacimri diyebiliriz. sadece bir içecekle gelmek abes. ancak senin çalışmaya elverişli bir durumun olmadığını biliyorsa hiç değilse özel ihityaçlarını karşılaycak kadar bir miktar ben olsam gönderirim.
10 YorumlaYarın öbür gün ayrıldığınızda boşa para harcadım dememek için
32 Yorumla
Soran1 yılAyrılmayı düşünüyor ama
1 yılKola alması olmamış, konuş bence.
Sana para göndermesi beklentini de çok anlamadım. Senle vakit geçirirken nasıl? Mesela ihtiyacım var biliyor dedin, hesabı senin yerine ödüyor mu bunu düşünerek bunlar önemli.00 Yorumla
1 yılÖyle bir mecburiyeti mi var. Çalışırsan fakir olmazsın. Ben 2 küçük çocuk bir de 2 yaşında bebeme rağmen bin tanesi 50 TL'ye 3 bin tane etiket işi yapıyorum evde hergün. Ve başka alternatifler arıyorum harıl harıl... Oturduğun yerden para bekle ve bir de sevgilimden!! , ne güzel dünya...
10 YorumlaSevgilin sana para göndermek zorunda değil bu nasıl bir kafa. Sevgililer birbirine neden para göndersin. Tanışmaya gelirken kola alınmaz evet cimriymiş ama sana para vermek zorunda değil.
10 YorumlaEğer iliskinizde ciddilik varsa. Fazla cimri kaç kaç. Bir kola alınmaz tanısmaya gidilirken iyi düşün. Birlik duygusu gelismemis biz olmayi başaramamışsınız
11 Yorumla
1 yılyarın öbür gün ayrılırsanız?
adamda boşa yatırım yapmak istemiyor.
biz baaazı saf erkolar çok yedirdik sonra tekmeyi yedik. bazılarımız akıllı işte.00 Yorumlayuhhhh sığır tanışmaya giderken kola almak nedir ama para göndermek zorunda değil bence herkesin paraya ihtiyacı var sonuçta sende para beklemek yerine iş güç bişimi baksan
00 YorumlaHediye konusunda cimri muhtemelen. Para göndermemesi de tartışılır. Gerek duymuyor olabukir parası yetmiyor olabilir. Memurlar cok maas almiyor ki
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılZor durumda olduğun zaman desteklemesi gerekir elbette. Fakat adam sevgilin dahi olsa sana para gönderme zorunluluğu yok. Çalışacak, kazanacaksın.
00 Yorumla
1 yılErkekleri finansal köle olarak görmekten ne zaman vazgececeksnz acaba
318 Yorumla- 1 yıl
K. bakmada giyilmiş iç çamaşırı satın alan hemcinslern olduktan sonra daha da artar bu tipler.
- 1 yıl
Kısasa kısas işte sn para yönünden böyle düşünüp gorürsen onlarda byle gorr seni ondan agirligni sn koyacaksn karşındaki de yerini bilecek
- 1 yıl
Ne alaka ne saçmalıyorsunuz niye bana bağladınız 1bögürtlenmasalı hani demiş ya erkekleri oyle görmeyin falan bende diyorumki erkeklerde genel olarak kadınlara cinsel obje gözüyle bakiyo bana baglamaniz yanlış ben hepinizden agirim konuyu çok farklı yere taşımayın kendi capinizda da artistlik sergilemeyin mesajlarımı iyi okuyun bi kadin bi erkekle yatsa da yatmasa da tüm kadınlara cinsel obje gözüyle bakiyo ve bisey bekliyorlar kısasa kısas demişsin benim demek istediğimi anlamışsın da niye bana bağladın çok şükür kimsenin söylemesine gerek yok ben ağırlıgimi koymayı bilirim iyi gunler
- 1 yıl
Bn sana baglamadm genel yorumladm üstüne alınıp da yorumuna yorum yapan sensin ama bn sana dğl genel yorumladm
- 1 yıl
Bn orada kadının agirligni koymasndan bahsettm kadn agirligni koymaz cizgisini belirtmezse erkek hep daha fazlasini ister bunu belirttm nesi var bunun anladilmayacak
- 1 yıl
Hemcinslermden nefret mi ediyorum 😄😄 dediklerm işine gelmiyor dıe bn hemcinslerime düşman olmuyorum ama erkeklerin kadınları cinsel obje gbı görmesi kadr kadnlarn erkekleri finansal köle gbı görmesi de iğrenç bunu anlamak istemiyorsan o senin sorunun. benim yorumumda bnı ilgilendirir seni değil
- 1 yıl
Küçücük cocuklarn ağırlık koymasını bekleyemez kimse çünkü kendilerini bile savunamaz onlar küçücük çocuk yani ve o konu çok daha başka bi sapklik üste çıkmak içn saçma yerlere çekme konuyu.
Konu Şu an kadının erkeği finansal köle gibi görmesi
Derdin önemsenmek olsa bir ihtiyacın var mı diye sormasını beklerdin... kola iyi bir seçenrk olmasada en azından eli boş gelmemiş
10 YorumlaHahahaha 2.5 litre kola dhdhdhhd cekirdek de alsaymis super ne romantik.
26 Yorumla
1 yılçalış para kazan kendi paranı ye kimse sana para göndermek zorunda değil ben olsam ben de göndermem böyle birine
01 Yorumla- 1 yıl
Troll soru ne güzel
1 yılEvlenmediğiniz sürece sana herhangi bir para gönderme sorumluluğu yok cimri olmakla ne alakası var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKusura bakma da neden para veriyo ki sana asıl verirse saçma. Ne bu zihniyet ne bu saçma düşünce adam çalışıyor diye para mı vermeli sana. Git çalış kazan paranı bağımlı olma kimseye. Hey allahım düşünceye bak, böyleleri seviliyo işte
00 Yorumla
1 yılHer şeyi geçtim zaten sana para göndermek zorunda değil de tanışmaya kola niye getiriyor ya inşaat kankalarına davetli gibi 🤣
00 Yorumla
1 yılKola mı almış. Troll mü bu soru ya 😅 insan çiçek alır, çikolata ya da pasta alır ne bileyim.. bence sana para gönderme mecburiyetinde değil.
00 Yorumla
1 yılArkadaş, sana neden para gönderiyor ki? Çok kötü bir haldesindir ve ihtiyacın vardır. Sorarsın para için. Senin ki biraz laf olsun torba dolsun
00 Yorumla
1 yılSevgilin vermek istese bile senin almaman gerekiyor sen vermiyor diye yakınıyorsun. Paran yok diye sadaka verir gibi vermesi mantıklı mı sence?
00 YorumlaKola mi almış? Tek cevabım var sana uzak dur ondan 🤐
10 YorumlaCimri mi , cimri ondan cömert desek 😂
Bu başka bir teknoloji
00 Yorumla
1 yılMemurlar cimri insanlar bunu bilmen gerek.. Benim baba tarafımda iki tane memur var ikisi de cimri
00 YorumlaSevgiliden para istenilmez. İstenilmemeli. Biz babamızdan istemiyoruz sevgili kim yahu.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılGöndermek zorunda değil? Aynı evde yaşasanız tamam ama şu anda onun hiçbir şeyi değilsin ki. Ne bu millete zorla yamanmaya çalışma çabası sizde anlamıyorum.
00 Yorumla
1 yılEvet cimri ayrıl ciddiyim. Babam da cimriydi annemin mutsuz bi hayatı oldu.
00 YorumlaMemurun kazancı memura yetiyor aq. Kelin ilacı olsa önce kafasına sürer.
00 Yorumla
1 yılAile ziyaretine Cola alması saçma
Sana para göndermesini beklemen ayrı saçma
00 Yorumla
1 yılniye çalışarak baskasına muhtaç olmamayı düşünmüyorsun?
00 Yorumla
1 yılihtiyacın varken destek olabilir ama bakmak zorunda değil ki sana
00 YorumlaSevgilisinin qm ne yapsın adam nüfusuna mı alsın adı üstünde sevgili
00 YorumlaKendi paranı kazan, ayakta dur. Başkasına muhtaç olma.
00 Yorumla
1 yılyani her sevgilimize para verseydik evin yolunu bulamazdık
00 Yorumla
1 yılKola güzelmiş😆😆 tatlı falan alsaymış ya. Bir tanıdıgına sorsaymış keşke ne almam lazım diye
00 Yorumla
1 yılBu kari milletindeki yüzsüzlük beni bitiriyor ya, iyi ki şu internet denen şey var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet cimri. Eğer karşılıklı bişeyler paylaşıyorsanız senin için bişeyler yapmalıydı. Ciddi düşünmüyor desek, ciddi düşünmediklerine bile yağdırıyorlar. Bilemedim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHadi para göndermemesi ok tercih meselesi ama tanışmaya gelirken daha düzgün gelebilirdi kola ne misafirliğe giderken akrabaya tatlı bi şey götürürüz en azından
00 YorumlaKola mı? Baya cimri bence. Buluştuğunuzda da elini cebine atmıyorsa büyük sorun
00 Yorumla
1 yılHaklısın benim sevgilim olsa istemese bile atarm harçlık
00 Yorumla
1 yılBöyle bi beklentide olman çok saçma göndermek zorunda değil bunu söylesen itici olduğunu düşünmesi çok olağan göndermesi tatlı güzel olur fakat darlamab ve ya beklentide olman hoş değil eğer çok lazımsa tabi ki konuşabilirsin
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 578 cevap paylaştı.
1 yılKarısı değilsin resmi olarak sana neden para yollasın?
14 Yorumla
Soran1 yılİlla karısı mı olmam gerek. Gerçekten sevse düşünmez mi benim sevdiğimin durumu iyi değil diye
- 1 yıl
Kimsenin durumu ekonomik olarak iyi değil.
Yersin içersin beraberken ama işin içine para olayı girdi mi ben anında soğurum.
Soran1 yılBen talep etmiyorum zaten. Ama düşünülmek istiyorum sadece. Benim. sevdiğim zor durumda. En azından biraz harçlık göndereyim demesi lazım. Kendisi zor durumda olsa ben memur olsam bunu düşünürdüm.
- 1 yıl
Aynı kafada değiliz. Talep etmiyorsun ama yollarsa alırsın yani. Entresan geldi bana.
Gizli Üye(18-24)1 yılBöyle kızlar yüzünden erkekler iyice saçma sapan tiplere giriyorlar bakın %10umuz bunlar gibi ona göre erkekler.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSevgilin niye sana para göndersin? Kocan olsa ve sen çalışmıyor olsan neyse. Onunla parası için mi birliktesin?
00 Yorumla- Devamını Gör (92)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer