Mantikli bir aciklama beklerdim. Acil bir is gibi, saglik sorunu gibi, aksi halde keyfi yapilan bu saygisizliga tepkim agir olur. Mesele para degil, beraber oturalim yine ben oderim. Fakat kimsen beni canım yerine koyamaz. 


1. si belki benim cebimde o kadar para yok.
2. si saygısızlığı sevmem, birden bire ortadan kaybolması çok çirkin hareket. Mantıklı bir açıklaması yoksa silerim gider.
Cevap
6Cevap
Ben intikamını alırım elbette :D
Ben bunu yaptım ama telaştan unuttum, kimse de bir şey demedi sonradan umarım sövmemişlerdir
Canım sağolsun neyse hsjsjs
Kırılıp kızdığı bisey vardır?
Ya da biri ölmüştür koşup gitmiştir...
İşin parasında değilim gerekirse hiç ödemesin ama yani habersiz de gitmesin saygısızlık. Ben öderim ve mesafemi koyarım
O giderken benim niye haberim olmuyor?
Ölmüş olmalı sorun etmemem için. Söz konusu hesabı ödememesi değil kacıp gitmesi.
hiç umrumda değil valla yemeğimi yemeğe devam ederim
Bir daha onunla asla görüşmem acillik bir durum dışında
Neden gittiğini sorarım ve hesabın hepsini öderim ya da ödiyeceği miktarı isterim ondan.
Sorun yokta haber versin bari jsjsjs
Yani, yenen yemeğe laf etmeyiz
Artık arkadaşım olarak kalamaz. Geçmiş olsun.
Ben de ona öyle yapardım..
Yani.. 😬😬
Bi daha onunla dışarı çıkmamaya çalışırım
@biradettubaa abla ben seni bir yerde görmüş gibiyim, büyük ihtimal Instagram yorumlarda denk geldim
Bu pp yoktu yalnız yeni koydum ve instagramda hiç olmadı ama görmüş olabilirsin
Yok abla bu değildi zaten ama yüzün tanıdık geliyor başka bir yerde gördüğümü sanmıyorum. Kızma ama çok güzel olmuşsun ♥️
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim 😊
Kalp krizi geçiririm hastaneye kaldırırlar🤭
Napayım?
Afiet seker olsun deriz ufak hesaplari ufak insanlar yapar
Öyle biri arkadaşım olamaz
Hiç umrumda olmaz aynı masada oturmuşsak canım kanımdır
Acil bişe yoksa kabul edilemez
İlişkimi keserdim öyle biriyle asla devam edemem
Saçma bir durum, sinirlenirdim
Öderim nolcak ölmedik ya bi hesaptan
Acil işi olmasa onu yapmaz benim ki.. 🤷♀️
mına korum
Oderdim ve kendini düşürmüş olurdu yazık derdim :D
Alman üsulü yapıyoruz derim😁
Varoşa bak agzına sıcarım rezil resmen
MaI ya
Sakasina dahi tahammulum yok.
Bi daha da buluşmam
Bidahada yüz vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?