"Senin maaşını ben ödüyorum." diyen müşteriye nasil cevap verirsiniz?

Yakin zamanda boyle bir munakasa yasadim. Cok basit bir sebepten personellere sinirlenip kendini kaybederek bizim maasimizi odedigini iddia etti arkadas, maasi kendi emegim ve bilgimle kazandigimi kolay kolay unutamayacagi sekilde izah ettim. Siz yasiyor musunuz boyle densizlikler?
Senin maaşını ben ödüyorum. diyen müşteriye nasil cevap verirsiniz?
"Senin maaşını ben ödüyorum." diyen müşteriye nasil cevap verirsiniz?
Cevapla