@steelwings o ayrı konu onda zaten hemfikrim. Kasteddiğim şey, adamı seveceği işlere yönlendirmek, kadının da becerisiyle katkı sağlaması. Adam olamamak ayrı konu başlığı. Onun için ayrıca bir destek şart önce adamın keyif ehli olduğunu kabul etmesi gerekiyor
@steelwings bazı insanlar daha kendilerini geliştirmeden sırf zevk için evleniyor. Sorumluluk sahibi olmak, kendinin bilincinde olmak... ne yazık ki bazılarının kendine hayrı yok çevresine zararı çok o konuda hak veriyorum ancak yine de o insanları da kazanmaya çalışmak lazım. İflâh olmayanlar için ise artık denge siyaseti... boşanma son seçenek olmalı. Gerçekten yaşayana zor. Bazıları rengini belli edip sinyal verse de kimi sonradan değişiyor
Ozaman evlenmeyecek’ti afedersiniz yani seni almış sadece yatakta zevkini alsın diyemi almış madem evlenme sorumluluğunu yerine getiremiyorsa bırak derim çünkü kendisine hayrı olmayan eşine nasıl hayrınılsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Sorumsuzsa niye evlenip çocuk yapıyo? Eşşşek gibi de çalışacak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Ben bu yüzden boşandım en azından kimseyi aldatmamış oluyorum şu an evimde paramı kazanıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Kalk git be adam uyuyan adamdan nefret erkekler evde hiç çekilmiyor gezmeye gitmiyorsak işe gitsin
https://youtube.com/shorts/2jNM7JaaPE4?si=SGlw8RESkzjGF6XFÇalışmıyor ama çocuk yapıyor ne alaaaa.. şimdiden buna çözüm bulmazsan utanmadan daha sonra sen çalış ben evde duran diyebilir
Valla diyor şurda iş buldum sana diyor
Eşinize uygun bir iş bulmasında destek olabilir, sanalda gezinmeden evde siz de birşeyler yapıp satabilirsiniz el işi
DIY projesi, el yapımı çanta , yastık vs kurslara gidebilir ya da youtubedan destek alabilirsiniz. Yemek yapıp satabilirsiniz her şey mümkün isteyince
Kadın çalışmak zorunda değil. Erkeğin görevi bu. Erkek adam değilse yapacak bir şey yok
@steelwings o ayrı konu onda zaten hemfikrim. Kasteddiğim şey, adamı seveceği işlere yönlendirmek, kadının da becerisiyle katkı sağlaması. Adam olamamak ayrı konu başlığı. Onun için ayrıca bir destek şart önce adamın keyif ehli olduğunu kabul etmesi gerekiyor
Bilemiyorum artık kimseyi kınamak istemem
@steelwings bazı insanlar daha kendilerini geliştirmeden sırf zevk için evleniyor. Sorumluluk sahibi olmak, kendinin bilincinde olmak... ne yazık ki bazılarının kendine hayrı yok çevresine zararı çok o konuda hak veriyorum ancak yine de o insanları da kazanmaya çalışmak lazım. İflâh olmayanlar için ise artık denge siyaseti... boşanma son seçenek olmalı. Gerçekten yaşayana zor. Bazıları rengini belli edip sinyal verse de kimi sonradan değişiyor
Millet sırf rahat cinsel ilişki yaşamak için evleniyo. Çoluk çocuk, eş kimsenin unmrunda değil
Bebeği olan bir kadını çalıştırıp evde yan gelip yatıyormu bu adam birde kendine erkekmi diyor
Seni bı vitrin vazo gibi görüyorsa bu senin sorunun değil çok üzgünüm hayata küsme ama
Bu ne demek şimdi
Burdan söylemesem
Söyle söyle
boş ver burdan soylersem cezzza yiyorum GT yapssn
olur mu
Senin evlilikle ne işin olur babasına söyle annesine söyle
Nerden buluyorsunuz böyle tipleri bi ömür çalışıp sen mi bakıcan daha ayaklarının üzerinde duramıyor
valla evlenmesin yatsın evde o zaman neden evlenmiş
E ne yapıyor peki nasıl geçiniyorsunuz?
Sen çalışmak zorunda değilsin eşşek gibi çalışıp bakacak size
Sorumsuz düşüncesiz insanlara gıcık oluyorum
ıyyy nabıyor ınternetde bırıylerı mı aldatıyor abı boyle ınsanlardan korusun bızı ya allah ya
Ozaman evlenmeyecek’ti afedersiniz yani seni almış sadece yatakta zevkini alsın diyemi almış madem evlenme sorumluluğunu yerine getiremiyorsa bırak derim çünkü kendisine hayrı olmayan eşine nasıl hayrınılsun
Sorumsuzsa niye evlenip çocuk yapıyo? Eşşşek gibi de çalışacak.
Ben bu yüzden boşandım en azından kimseyi aldatmamış oluyorum şu an evimde paramı kazanıyorum
boşanmak şart olmuş bence?
Bol sabırlar. ))
Oh ne güzel ya. Ben de istemiyorum ama çalışıyorum
Nasıl geçinmeyi planlıyormuş?
Güzel s.. kiyomu bari o konuda iyimi
Kaç yaşındasın
?
24
Bul beni
Boşa abla ben arkandayım
+1 bende arkandayım ablam
Boşan
Erkeğin kadınmış meger
İşin çok zor
Neyle geciniosunux
Yeni çıktı
Neyle gecineceksiniz peki tazminat vs vsrmi bir süre idare etsin
1 yıl bile olmamıştı
Sen kendine koca bul bu cop
Eşitlik?
Saçmalamış
Yazılım falan işleri olur evde
Senin bu gidişle yolun belli
Derken
Kamerada soyunursun
Sen öylemi yapıyon
Evet sen gibi güzel hatunlarla yapıyorum iki tarafta mutlu
Nasıl ya
Hani eşittik
Eşitiz de bebek var
Neden cocuk yaptınız
Boşamak en iyisi