Paranin bankada durması mi daha iyi? Altin vs yaptirmak mi daha iyi?

Biraz param var. Bankada getirisi var. Bu getiri kendi ustune ekleyip ufakta olsa buyumeye devam mi etsin yoksa onu cekip fiziksel altın ya da doviz vs almak mi mantikli? Karar veremiyorum ne yapsam diye.

Paranin bankada durması mi daha iyi? Altin vs yaptirmak mi daha iyi?
Cevapla