Temassız ödeme limiti 750 liradan 1500 liraya çıkarıldı. Alışverişinizde daha çok nakit para mı yoksa kart ile mi ödeme yapıyorsunuz

Temassız ödeme limiti 750 liradan 1500 liraya çıkarıldı. Alışverişinizde daha çok nakit para mı yoksa kart ile mi ödeme yapıyorsunuz

Kart kullanıyorum nakit para pisliğiyle uğraşmak istemediğim için. Bu limitin yükseltilmesi de bir nevi paranın ne kadar değersizleştiğini de gösteriyor. Asli nda plan 3k olmasıydı ama politik davranıp 1.5k da bıraktılar.
Hep kart
Keşke kart kullanımına bir de parmak izi gelse temassıza
Yakında çok kişiyi telef eder dolandırıcılar.
750 zaten bir poşet ediyor 1500 de iki poşet eder
Cevap
39Cevap
Nakit kullanırım
Artık yanımda neredeyse hiç nakit taşımıyorum, her alışverişi kartla yapıyorum. Sanırım bu alışkanlık kapkaç olaylarından sonra oluştu. Hırsızlardan korkuma nakit bulundurmuyorum. Kart gitse de anında iptal edebiliyorsun çünkü...
Ne alaka kim çalacak parayı sanki çalsa en fazla 200 çalar kartının çalınmasindan iyi sizler yüzünden nakit para ölüyor artık
Hem kredi karti hem hesap karti kullaniyorum cebimdeki paralari hesap kartlarima atiyorum 750 limit oldugunu bilmiyordum bak ama artirilmasi iyi olmuş
Temassız ödeme limitinin 300tl olduğunu hatırlıyorum enflasyon sağolsun. Mağazaya git lwc defaktoda bile ele gelen güzel bir parça bir şey al 700 TL zaten. Allah uzun ömür versin malum kişi 0lmüyorda
Ay bela okumuştum uzun ömür versin diye duzeltmiş uygulama yok arkadaşlar ömür falan vermesin
Temassız ödeme yaparım ama her zaman nakit para da olur yanımda..
İyi bunu yaparak biraz da dolandırıcılığın önüne geçmiş olurlar.
Kart.
Nakti başka yerlerde değerlendirip zamanı geldiğinde kartı kapatırım.
Zaten hesap kitap faslını biliyorsan kart, güzel bi araç
Zaten ülkemizde maaşlar hariç her şeyi zam geliyor Bu iş böyle gitmez 4-5 yıla kalmaz bu ülkede seçim olsun da bir an önce kurtulalım
Genellikle nakit kullanırım, gerektiğinde kredi kartı kullanırım; ama kartım temassız ödemeli değil. Şifreyle girerek ödüyorum.
Çoğunlukla kart kullanırım ama bunu yükseltmelerine sevindim. Zırt pırt şifre giriyorum 🙄
Kart ile tabi ki. Nakit para neye yetiyor ki bu devirde?
Nakit çok taşımayı sevmiyorum kart taşıyorum çoğunlukla
Zaten bu zamanda sevsen de fayda etmez
Nakit taşımak imkansız
Venezuela gibi olduk
Kart kullanıyorum nakit kullanmıyorum.
Keşke ülkedeki tüm dolmuşlar artk kart ozelligne geçse
Temassız NFC QR kullanıyorum genelde fiziki kart çok nadir
Ben kart kullanıyorum sanki hiç bitmiyor gibi geliyo bana. nakit hemen bitiyo 🤭🤭
Tuvalette kart geçiyorsa ora bile kart kullanırım o derece
kartla ödüyoz yanımızda bi çuval parayla gezmemiz lazım nakit ödemek için
Burada limit yok, genelde havale ile ödeme yapıyorum.
Nakit tabiki ama oda yavaş yavaş ortadan kalkıyor kartla alışveriş zevk vermiyor bana
Nakit ödemiyorum, vergi olsun diye karttan öderim her zaman
Kredi kartı ile kanka olduk. Hesap kesildiğinde düşman oluyoruz sadece.
Kartla ödeme yapıyorum bence artık kağıt ve bozuk paralar kalkmalı teknoloji çağında yaşıyoruz telefonla bile temassız ödeme mümkün
Onda mı limiti varmış Ben hep temassız ödüyorum İlk defa duydum 😂😂
Ben değdirmeyi seviyorum, değdirerek ödüyorum, berberler gibi🤣🤣🤣
hep temassiz oduyom zateb 750den cok anlamadim bunu
E güzel haber bu. Pos makinasından vızırtdak bi çekiyor marketteki, kartın siyah bandı hasar görecek neredeyse.
500-600 den fazla tutacaksa alışveriş kart tercih ederim
Henüz işleme girmemis gibi zaten düzgün bir yerde tek gömlek alsan 800
Kart kullanmıyorum o kadar nakit nasıl taşınır ki
İkisini de kullanıyorum.
Nakit kullanamaya çalışıyorum
Nakit kullanıyorum ben çoğunlukla
Genellikle kart kullanıyorum.
Kart, nakitte paralar ya pis ya da eski yırtık vs
Kart kullanıyorum iyi olmuş 😄
nfcyi açık unutmayım bari shshs
Nakit her zaman bulundursam da kart kullanırım
Şifreli olaması iyi
Nakit hiç kullanmıyorum
Kart kullanıyorum genelde
Kart pratik, tomarla para mı taşıyak
Daha çok kart oluyor yanımda
Çok şükür ya bizde de para bolluğu vardı
Nakit kullanıyorum artık kartlarda güven vermiyor
Minlet kredi kartı borçlu sonu kötü olacak
Nakit kullanıyorum aracı kazanmasin.
Kart daha kolay tabii ki
Kart kullanıyorum
Kredi kartı kullanırım..
Genelde. Tıko. Cash. Nakit. :))) kart ne abi ya
Nakit
Kart kullanırım
kart
Kart
Kartım yok nakit
Nakit
Enflasyon
Kredi kartı
Kart kullanırım
Çoğunlukla kart
kart kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?