AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Doğruyu yanlışı bırak bunu dile bile getirmemen lazım. Seviyorsan, cocuğun da durumu yoksa ver parayı gelsin. Böyle ucuz hesapların peşinde olmayın.
vay be senin gibi kadınlar kaldı mı diyoruz, bulunca da biz itiyoruz. mutluluk haram bize
Hayır kendi değerini düşürmek adam olsun para bulsun
Para veriyosan bende gelirim taaaa almanyadan hemde🤣🤣🤣
Almancı görünce sinirim zıplıyor. Genel olarak fesat insanlarsınız. Türkiyedeki akrabalarınız başarılı olsun istemiyorsunuz. 100 euro harçlık veriyorsunuz bi taraflarınız kalkıyor. Sıkışıp borç isteyince "Abaa brudaa ben var yaa o para için 12 saat çalışıyoouumm. Nein o parayı veremem sanaaa tschüss" diyorsunuz. Sizin ben üslubunuzu zikeyim. (Kişisel algılama)
Tanımadığın insanlar hakkında yorum yapma ben 18 ay diyarbakır silvanda askerlik şu an almanyadayım doğru ama 26 yaşınakadar türkiyede yaşadım almancılar dedğin gibi olabilir ama en azından 3 kuruş için eşini dostunu dolandırmıyor kimseye zararı yok faydası olmak zorundada değil akrabada olsa kimse kimseye yardım etmek zorunda değil yardımcı olmuyolar diye kötü insanmı oluyorlar sen bindefa para ver birkere verme senden kötüsü olmaz almancı veya değil adam olmadıktan sonra ne olursan ol ben şurda gır gır olsun diye almancıyım dedim maksat muhabbet olsun zaten siz ermeniyi pkk lıyı iyi kötü herkesi sevdiniz bi almancıları sevmediniz ne yaptı bunlar size neyse zaten kimsenin sevmesinede ihtiyacımız yok bu arada brn senden daha türküm senede 120 binlira vergi ödüyorum artı 18 ay askerlik yaptım hemde ne adkerlik
Askerlik ne alaka? Vergi ne alaka? Herkes askerlik yapıyor, herkes vergi ödüyor. Bunları yaptığın için almanyada yaşamayı hakettiğini düşünüyor olabilirsin tabii ki. Akraba da olsa kimseye yardım etmek zorunda değil dedin, evet doğru ama kuyu kazmak, kazık atmak zorunda da değil. İnsanları ezmek zorunda da değil. Mercedes, audi arabayla gelip elindeki iphone 15 pro max 'ı gösterip hava atmak zorunda mı? Öyle deyince çalış senin de olsun kıskanma diyorsunuz. 😂
Bunların tamamı 2 milyon tlyi bulur. Ben de beni de götürsene dedim almanyaya madem bu kadar övüyorsun. "Ach so öyle olmuyo hem niye geleceksin ki napcan orada dur türkiyede türkiye cennet" diyor. Madem cennetse siz gelin diyorum "Aber bizim kurulu düzen var" diyorlar.
Ben şunu anladım, almanyaya giden veya almanyada doğup orada yaşamımı sürdüren her insan aynı.
Hadi öyle olsun senin dediğingib olsun ne yapalım sırf hava atıyo havalılar diye insanlara düşmanlık beslenmez türkiyedeki herkes çokmu iyi hiç havalı deiller türkiyedeki zenginler hiç biyerde yok onlara niye kızmıyosunuzda almancılara kızıyosun yani seni almanyaya götürseydi iyi insanmı oluyordu götürmedi kötü insan anladım herkes her istediğini alacak diye bi kural yok biz 11 ay çalışıp bir ay yiyoruz türkiyedeki zenhinler hiç çalışmadan lüx yaşıyo biz onlara bişey diyozmu neyse boş ver kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama en azından saygısızlık veya küfür etmeyelim
yanlış parasız bir erkekle sevgili olmak daha yanlış
Parasız olması değil sevgilim dedigi kızdan buju istemesi sıkıntı yanlış
Hayat müşterek artık senin benim yok ver tabi birbirinizi seviyorsanız. Dikkat et seni kullanmasın yani sürekli sen gönderme
Bence çok yanlış ve parası niye yok niye çalışmıyor çalışıyorsa neye harcıyor yanına gelecek kadar parayı vs niye ayıramıyor
Hayat müşterek duran hiçbirşeyin faydası olmaz. Paylaş kadın. Hayat sadece güzel süprizlerle dolu değil maalesef. Mümkün oldukça paylaşın.
Yok ya🤣 'paylaşın'mış kız olmanın ne anlamı ne avantajı var yol parasına kadar biz vereceksek
Düşünce yapınız pırıl pırıl. Sizinle münakaşaya girmiyeceğim. soru sorulmuş düşüncemi söyledim. Ama benim lügatımda kadının manası sizin düşündüğünüz gibi değil.:)
bacım olmak için kadın kılığına giren erkeklerin olduğu dünyada bu avantajı kullanmayan kadın kendine haksızlık eder :D
Tanımadığım birisi için üzülmek istemiyorum. Bu kadarı kafî kadın.
Sen hemcinslerin için üzül önce
@FrknY0007 telegramım.
?
vereceğin tek şey para olsun başka bir şey verme ve hemen ayrıl
Neden ayrilayim seviyorum onu
o zaman para gönder gelsin takılın
Hayır öyle bisey yapma bi erkeğe para verirsen senden ayrılır soğur
Sen verirsen gelirim demiş zaten. Verecek misin. Ama bir de şu var ya bahaneyse
Ama her zamanmı yok seni ekiyo bence verme gelöek isteyen bi yolunu bulur gelir.
Uzun bil ilişki içersinde sen benim fikrimce gayet dogal ama yeniyse ilişkiniz bu yanlış
Bir kes karşılarsin bakıyorsun hep böyle devam ederse hoş değil kullanır
Bence ver mutlululuğun için harcamış ol paranı ne olacak ki
Bence verme.. Seven insan bir yolunu bulur ve gelir.. ama bayandan istemek bence doğru degil
Vay be ne kadar düşünceli benimki kredi çek diyordu 😂
olur kizim oyle seyler tabi esas gonlunuz hos olsun dimii )))))
İkinizde öğrenciyseniz sende karşılayabilrisin. Bunda bir sorun yok
Sorun olmaz neden olsun belki gururundan istemeyebilir özlediğini söyle
Yollama tabi ki de alıştırmaya gelmiyor erkekler kendi çabalasın bulmak için gerekirse borç yapsın
Gönder gelsin. Yoksa kampanya yapalım hep beraber toplayalım.
Gelip seni öpmesi için üstüne para vereceksin hımm
burada konaklama ücretinden bahsediyorum bir yol parasini o halletmeye çalışır bence
Halletsin bence hepsini o halletsin ki kıymetin olsun. Gidip onı öpmem için bana yer ayarladı diye konuşmasın ortamlarda
Ama halledemiyor ki aileside para vermiyor ona :(
Halledemiyosa kendi kaybeder
istiyorsan o da öyle dediyse ver tabi
Ne kadar tutar tahminen konaklama ücreti birinin evinde ücretli kalicakti
ben nerden bileyim kalacağı yere sorun
Doğru değil, saçmalama Allah aşkına
O sana versin sen git🤔😂😂
Çocuk param yok diyor olmayan bişeyi nasıl versin
Bir kere görüşmüşler sevgiliyiz diyolar 😂 üstüne kız para verecek gelsin diye😂 harbiden komik olay
Artık böyle ilişkiler komik
bi erkek sevgilisinden para istemeye cekinir ondan olmaz bence ayril hemen
Yani bne bile birinden borç alıp öyle gtim yanına
zaten boyle olmali 🙏🏻
🫡🫡
Altı ganyan oynamıyorsa tabi
Sen verirsen gelirim mi dedi iyiymiş
Kendini kullandırma..
Sevgide mesafe para hiçbir şey önemli değil
erkek adamın nasıl parası olmaz, anlamıyorum bunu
Değil eril enerji gibi görünürsün
Parasız erkek özlenir mi
Bilmiyorum. Kandırılma da
Doğru kişi olduğundan eminsen verilir
Yoksa verirsin varsa vermezsin
Biletini kestir ibanina biraz para gönder işte nolcak
Şartlara göre mantıklı
istese bulur buluşturur gelir
Gelmezse zaten ayrıl artık ondan
Bence yollama.))
Eril dişil dengesini bozmayın ya
Asla verme , ben verdim hata ettim
Neden noldu ki
Neden hata ettin?
Edebilirsin tabi ne var bunda
Verme çok saçma
Çok da güzel olur valla ver parasını gelsin
Asla doğru değil şaka mı
İşsiz erkekle ne işin var kızım ya
çok seviyorsan değer veriyorsan, ver
Senden bir tane daha varsa bana ayarlasana
Kızdan para isteyen erkek hep gözümde düşüktür
Hayır vermemelisin
Neden
Doğru ama her zaman olmaz
Yüzsüzmüş
Böyle enayileri ben nasıl bulabilirim?
parası olmayan adamı camdan at.
Güzel bir jest
Bence yardımcı olmalısın, bir seferlik de olsa
Parası yoksa vermen gayet normal