Borsa ya sınırlı işlem vergisi getirelecekmiş. Ama sınırlı işlem nedir?

Borsa ya sınırlı işlem vergisi gelecekmiş. Ama sınırlı işlem nedir? Vergi getirildiği zaman alım ve satım emrine göre mi vergi alacaklar? Peki halka arzlara katılınca da vergi alacaklar mı? Ve bir de son soru olarak vergiler ne kadar büyüklükte olur? Bütün bu sorulara cevap vererek beni aydınlatabilir misiniz?

Borsa ya sınırlı işlem vergisi getirelecekmiş. Ama sınırlı işlem nedir?
Cevapla