Beşiktaş hissesi olup akıl sağlığını koruyabilmiş yiğitler var mı?

Gezinirken denk geldim de, sahiden büyük bir dram. 3 hafta önce elinde 900 bin liralık beşiktaş hissesi bulunduran birinin parası şu an 310bin liraya düşmüş. Ha şu da var spor hissesi alanların borsadan anlamadığını da düşünsem de, ev ocak söndürmüş olabilir. Taban taban giden hisseyi satamadılar da. Bir şey de diyemedim
Beşiktaş hissesi olup akıl sağlığını koruyabilmiş yiğitler var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Hani ekonomide acımasız olmak gerekir. Taban serisi bitince vurkaç düşünebilirim bu hissede. Yukarıya tepki hareketi de sert olur. Ytd
Beşiktaş hissesi olup akıl sağlığını koruyabilmiş yiğitler var mı?
Cevapla