• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Sevgilimle yakın zamanda nişanımız var. 80 bin TL değerinde nişanlık istedim diye sorun bende mi? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
38
Yapay Zekaya Sor
Sevgilimle yakın zamanda nişanımız var. 80 bin TL değerinde nişanlık istedim diye sorun bende mi?
Cevapla
Nişan Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

120

Cevap

112

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • gecilmezyol
    gecilmezyol Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Hâlden anlamak lazım biraz, 80 bin bir kez giyilip kenara atılacak bir elbise için şu zamanda iyi bir para, adam da kötü bir şey dememiş ki.

    1
    0 Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    80 bin liraya nişanlık var mı sahiden diye Google amcaya müracaat eden fakir ben

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaaaa 😅😅

      Yorumla
  • İreemmmmmm
    İreemmmmmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Yol yakınken dön biz arkandayız şimdiden paranin lafını eden adamla ömür geçmez

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yanlış anladın lafını hiç etmedi aksine bu sürecin başından beri dedi sen ne istiyorsan o olacak içine sinmeyen bir durum olursa söyle hallederim dedi. Her şey gönlüne göre yapıcaz dedi. Ben kiralık baktım o satın almak isteyince işler değişti sadece piyasayı bilmiyordu piyasa buysa sorun yok dedi

      Yorumla
  • gizlikullanici729
    gizlikullanici729 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    Eğer parası yoksa evet ama sana da değer vermesi lazım ama parası varsa bence bir şey olmaz

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Var ya

      Yorumla
  • fdt467gt4y
    fdt467gt4y Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    yani belki biraz fazla olabilir ama durumunuza göre değişir

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • LimonluPastanınHüznü
    LimonluPastanınHüznü Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 82%
    +1 yıl

    Bacım sen iyi misin? Çok istiyorsan sen karşıla 80 bin ₺ değerindeki nişalığı.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi her şey istediğin gibi olacak dedi ben niye karşılıyorum

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      "Her şey istediğin gibi olacak." derken bu kadar mantıksız isteklerde bulunacağını düşünmemiştir herhalde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam olarak bunları kastetti önüme kendisi koydu marka gelinlikçileri. İlk gelinlerine yapıldı diye bana da her şey yapılıyor olay bu

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Fotoğrafı var mı nişanlığın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yarın almaya gittiğimde atabilirsem buraya yüklerim

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Merakla bekliyorum.

      Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    Muhtemelen boşanacaksınız ama benden duymuş olma 😂

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nesin sen müneccim mi

      Yorumla
    • ilkersezenn
      ilkersezenn
      +1 yıl

      Bu sitedeki binlerce görüş sahibinden birisiyim yalnızca :)

      Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 785 cevap paylaştı.

    80 bin tllik bir şey isteyince nolcak eline ne gecicek? şu kızların şatafat maddiyat derdi hiç bitmiyor erkekler sizin maddi köleniz değil.

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alala öyle miymiş

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      alala öyleymiş

      Yorumla
  • hangimiztertemiz
    hangimiztertemiz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Yani muadil bişey daha uyguna yok mu neden ilan en pahalısı bu hayatı ikiniz yaşatacaksınuz borç sizin

    0
    0 Yorumla
  • Aşkı-ıMimar
    Aşkı-ıMimar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kusura bakma ama adam haklı yani sen bir defa evleniyorum diyorsan oda Bir defa evleniyor ben olsaydım istemezdim

    0
    0 Yorumla
  • safak005
    safak005 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Yani baya bahali nisanlinin durumu var mı hem nisani kadinlar yapar erkekler degil

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadi ya biz düşünemedik bunu

      Yorumla
    • safak005
      safak005
      +1 yıl

      Hem soruyorsun hen kiziyorsun

      Yorumla
  • ZaxraI8
    ZaxraI8 Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    80 bin elbise için abartılı bir fiyat, kusura bakmayın yaptığınız şımarıklık

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zorla aldırmıyoruz

      Yorumla
    • ZaxraI8
      ZaxraI8
      +1 yıl

      Ağlamaya başlamışsınız🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dediğine alındım bana almamasına değil zaten alacağını biliyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Alt tarafı bir kere giyilen bişey için o kadar para çok müsriflik sen ağlıyorsun istiyorsun diye kaç ay çalışıp kazanılan parayı öyle harcamak.. Benim nişanlım isteseydi ben istemezdim.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaç ay çalıştığını sana kim söyledi

      Yorumla
    • renkli_bukalemun
      renkli_bukalemun
      +1 yıl

      Helal@Gizliuye

      Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 307 cevap paylaştı.

    Sorun sevgilinde, ben olsam çoktan ayrılırdım

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen olamazsın o yüzden otur oturduğun yerde

      Yorumla
    • _GerdekBasan_ u
      _GerdekBasan_
      +1 yıl

      çocukca hareketler, iyi ki ben olmamısım zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi ki..

      Yorumla
  • Neyebakacaktimbenn
    Neyebakacaktimbenn Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet haklısın bence. Millet nişanlısının b*okunu yiyor be

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benimki de yesin 😂

      Yorumla
    • Neyebakacaktimbenn
      Neyebakacaktimbenn
      +1 yıl

      Bence de valla bak. Ben bu konularda eskiden erkekleri tutardım ne gerek var masrafa derdim. Ama kıymet bilinmiyor yeminle daha değersiz oluyorsun. Kız ne kadar s*kerse o kadat kıymetli oluyor 😂

      Yorumla
    • mavikelebekdeniz
      mavikelebekdeniz
      +1 yıl

      Ay yok artik ya saka misiniz 80bin lira mi verilir bi caputa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet yıllarca el üstünde tutuldum 😂 senin nasıl fikrin değişti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Caput dediğin markanın önünden geçtin mi acaba sen

      Yorumla
    • mavikelebekdeniz
      mavikelebekdeniz
      +1 yıl

      Isterse altindan olsun adi ustunde kiyafet kiyafet o para ile altininizi alin evinize bisey yaptirin ama uste basa olmaz yani

      Yorumla
    • Neyebakacaktimbenn
      Neyebakacaktimbenn
      +1 yıl

      İşte çevremde gördüm el üstünde tutulanla değersiz görüleni. Erkek yatırım yaptığı kadına değer veriyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle çok haklısın ben bunu yaşadım her kadına diyorum ama erkeğe hesap ödetmeyen var ben bunca yıldır bir kere ödemedim ödettirmedi zaten den

      Yorumla
    • Neyebakacaktimbenn
      Neyebakacaktimbenn
      +1 yıl

      Sen doğru olanı yapıyorsun. Youtubeda izlediğim ilişki koçları bile aynı şeyi söylüyor. Öyle delikanlı hareketlerden yaramıyor erkeklere masraf yaptıran yaranıyor 😂 Mutluluklar dilerim 💫

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle 😅 teşekkür ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Aynısından diktirin. Yorumlarını okudum düğün istemiyorum altın diyorsunuz ama altınlarını vermek zorunda kalanlarda var altınlara da çok güvenmeyin derim

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır bunlarda öyle şeyler olmaz altın kadınındır neden istesinler durumları iyi zaten mantıken :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben güvenmiyorum bilmem 😅 sen 80bin nişanlığı boş ver düğünde içinde kalcaksa düğünde yaptır niye yaptırmıyorsun az akıllı olun durumları çok iyide düğün niye yapmıyorlar eskiler çok akıllı düğün dernek hiç geri durmuyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düğün hiç sevmem aslında ailesi düğün olsun istiyorlar çok fazla ben istemiyorum sevgilim de istemiyor. Yine gelinliğini alıcaz giyiceksin içinde kalmasın dedi. Düğün yerine Onun yerine uzun yurt dışı tatili hem orada gelinlikli çekim yaptırırız dedi bide bizim Çırağan da çekim olacak geriye kalanla da istediğim altınlardan olacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böylesi mantıklı geldi açıkçası

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne bileyim yine gelinliğini alırız demesi falan sanki çokta durumları iyi değilmis gibi geldi. İstemiyorsanız siz bilirsiniz tabiki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oradaki konuşma tek hevesim gelinlik giymek dedim hevesin buysa o olacak zaten demeye getirildi ☺️

      Yorumla
  • Dariusiiu
    Dariusiiu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok istiyosan sende destek çık istediğin olucak dedi diye herşeyi ona yüklemen ne kadar doğru?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi kabul etmez en başından beri kendisi yapıyor her şeyi zaten onların ailesinde ilk geline her şeyi onlar yapmış ben neden destek çıkayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haksızlık olmasın diye benim de ne istiyorsam onlar oluyor

      Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Bence abartı fiyat bu. Ben asla böyle gösteriş yaomam.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen nişanlanmıyorsun zaten

      Yorumla
  • MetinOzgur
    MetinOzgur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğru yoldasın. Böyle devam et. Düğünü de Çırağan sarayında iste.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çekimim orada olacak düğün düşünmüyoruz çünkü

      Yorumla
    • gbjnn
      gbjnn
      +1 yıl

      🤭🤭

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynen abi kızların harbiden beyni yok katılıyorum size

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana fikrini soran mı oldu

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      He oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hani

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bak yine sordun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kıyamam sana ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende bi kızsın ya şeninde beynin yok o halde

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Aman be kiysan ne olacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sus vasat

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      O zaman beyinsiz olduğunu kabul ediyorsun 😂🤣

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Seni alan gebərdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından beni bu halimle almışlar kız sen kendi haline yan

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      He olursa bir gün senin gibi biri olursam düşünürüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim seviyeme ulaşamazsın

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ulaşmak da istemem al seviyen senin olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir gün benim gibi olma hayalleri kurdun da az önce ondan dedim :)

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      karakter olarak sadece ego beslemiş biri olmamayı hayal ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Huyum kurusun

      Yorumla
  • AlpayG
    AlpayG Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bunu kabul ediyorsa sorun sende değil sevgili de oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstediğin olsun dedi hep bana

      Yorumla
  • meliketefrikj
    meliketefrikj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Saçmalama mk 80 bin ne 🙄🙄 onu nasil söyledin ya ben utanirdim çüş sösmsmd

    0
    3 Yorumla
    • AHMET5800
      AHMET5800
      +1 yıl

      Utanma diye bı duygu olmazsa bir insanda utanmaz
      ( Maddi durumu iyi ee ben 80 elbise istedim ağladım Allah o çocuğa yardım etsin

      Yorumla
    • meliketefrikj
      meliketefrikj
      +1 yıl

      @AHMET5800 doğru

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi dedi istediğin her şey olacak içinde kalmayacak diye size giren nedir onu anlamadım

      Yorumla
  • YoSoyLaEstrella
    YoSoyLaEstrella Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    parası olmayan nişanlanmıyor daha 80bini yoksa ev araba eşya nasıl alacak acaba

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Var yok demiyor parası olmayıp evde nişan yapan da var

      Yorumla
    • YoSoyLaEstrella
      YoSoyLaEstrella
      +1 yıl

      sonra da boşanıyor işte onlar aşk bitiyor e parada yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Durumu gayet iyi

      Yorumla
    • YoSoyLaEstrella
      YoSoyLaEstrella
      +1 yıl

      fakirleri örnek vermesin o zaman

      Yorumla
    • YoSoyLaEstrella
      YoSoyLaEstrella
      +1 yıl

      sende zenginleri örnek ver ona inat

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapan nasıl yapıyor demeye getirdi

      Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Milleti mutlu edeceğiz gösteriş yapacağız diye ne çabaladınız

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Millet dediğiniz ailemiz

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      +1 yıl

      Olsun daha mütevazi şeyler yapın o parayı seyahate harcayın yeni yerler görüp keşfetin

      Yorumla
  • Sessizliğindehşeti
    Sessizliğindehşeti Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Toksik kadın dedikleri bu olsa gerek

    Parası varsa da israf etmek zorunda mı amwq

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Maddi durumunuzu bilmiyorum ama bir nişanlık için 80 bin fazla değilmi üstelik bir kaç saatlik için

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maddi durumu sorduğun için teşekkür ederim burada direkt linçleyenler de var. Durumu var sadece piyasayı bilmediğinden yorumu öyle oldu şimdi araştırdık yarın sabah almaya karar verdik 💗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaa sevindimm ömür boyu mutluluklar🥰

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim daha iyileri senin olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah razı olsun 😊🌸

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Gereksiz gereksiz boşa israf dinde bile yeri yok. Birde ağlamış pehh çok zor aile kurarsın sen evlenince bile mutlu olamazsın

    2
    1 Yorumla
    • renkli_bukalemun
      renkli_bukalemun
      +1 yıl

      Ağa doğru lafa can kurban ağzın bal yesin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    şımarık oyosbu yakında daha mutevazi anlayıslı iyi biriyle aldatılcaksın. sekmezzzz

    2
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen aldatıldın sanırım ondan bu @mının yangını

      Yorumla
    • Nilyyyysss
      Nilyyyysss
      +1 yıl

      Yok ya bunlar el üstünde tutuluyo zvllı

      Yorumla
    • Nilyyyysss
      Nilyyyysss
      +1 yıl

      Iyy laflara baksana VAROŞŞŞ

      Yorumla
    • Nilyyyysss
      Nilyyyysss
      +1 yıl

      Bzbagagahssod

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Noldu kız kudurdun buraya geldin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yemedi mi yediğin laflar

      Yorumla
    • Nilyyyysss
      Nilyyyysss
      +1 yıl

      Sana ağır gelmiş olucakki yazıcak bişey bulamamışsın en son bana:ddd varoş ya midem kalktı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendi ucuzluğuna mı bulandı miden

      Yorumla
    • Nilyyyysss
      Nilyyyysss
      +1 yıl

      Senin varoşlupuna shagagaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kıyamam sana ya hayatında hiç hedefi olmamış ki

      Yorumla
    • Nilyyyysss
      Nilyyyysss
      +1 yıl

      Evt hayatımda bi erkekten 80 bin liralık nişanlık isteme hedefim olmadı doğru

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Devam edecek misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @soran off suss kara kura @mın 80k eder mi acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ediyor ki yarın alıyoruz canım fotoğraf atarım merak etme

      Yorumla
  • Jakabo01
    Jakabo01 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 364 cevap paylaştı.

    Yahu 80 bine başka bir şey alırsınız akıllı ol bence

    0
    0 Yorumla
  • siyahcorap
    siyahcorap Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    aynen senin gibilerle bu devirde yapılmaz atın nişanı :)

    1
    22 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ananla nasıl yaptı baban hayret

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      ahahah hazımsız seni :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen mi ben mi? Herifin alacağı elbise sana dert olmuş

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      herifin alamadığı diyelim :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dün belirtmiştim bugün sabah alacağımızı. Aldık çok şükür de buraya fotoğraf atmak istedim nasıl oluyor bilmiyorum yoksa sana güzel kapak olurdu

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      ahaha düğün nerede çırağan sarayında mı onun da fotosunu atacak mısın? ucuza gitme hee :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düğün düşünmüyoruz ama çekimimiz orada olacak

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      niye tuzlu mu geldi herifine alkdajaksd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır o ve ailesi istiyor ama ben sevmiyorum. yurtdışında tatil yapacağız uzun süre orada kalacağız

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      aaa şimdi senin gibi bulunmaz hint kumaşı gibi kız düğünsüz mü evlenicek, arkadaşların demeyecek mi şunun düğünü bile olmadı fakirler galiba falan, ee bir düğün 500 bin kolay değil :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arkadaşlarımın hiç birinin olmadı sizin gibi düğün salonunda döktürmüyorlar kuru pasta yemiyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hepsi yurtdışına gitti

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      canım ben balayını 1 hafta mikanos, 1 hafta santorini de yaptım, dönüncede 5 gün alaçatı yani 20 gün sürdü ayrıca düğünde ordör, ara sıcak, dana bonfile, pasta ve alkol vardı çapın yetmez bunları hesaplamaya :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biz bunu nişanda yapacağız 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kapasiten yetmiyor anlattın ama yetişemezsin :)

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      düğün yapmayan birisinden bunları duymak çok eğlenceli :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya keyfim istemiyor sanane? Oynamayı istemiyorum sevmiyorum düğün denen şeyden hoşlanmıyorum zorla mı

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      anladık anladık, bak düğün kredisi falan lazımsa yardımcı olurum :D heriften yok anladım baba destek olsun bari ayıp ya düğünsüz kız mı verilir aaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sizin gibi krediyle işimiz yok sıcak çalışıyoruz ☺️

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      Ahaha kredi kartım bile yok aciz seni 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen aynen yoktur yoktur

      Yorumla
    • siyahcorap
      siyahcorap
      +1 yıl

      hadi şimdi ikile :)

      Yorumla
  • renkli_bukalemun
    renkli_bukalemun Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Çüş 80 bin Türk lirası az para değil ne gerek var yani nişan böyleyse düğün Allah yardımcısı olsun

    0
    0 Yorumla
  • sk_0634
    sk_0634 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Sorun hiçbir zaman Türk kızında değildir bedava istemişsin daha ne olcaktı

    0
    0 Yorumla
  • nayeonyny
    nayeonyny Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Nişanlansan bile bir kıyafete 80bin vermek saçma. Maddi durumun almaya elverişli olabilir ama onun yerine daha farklı bir şeylere yatırım yapardım ben. 10-20bin arasında mükemmel nişan kıyafetleri var.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes benzer şeyleri giyiyor bir de satın alınca o fiyatlarda bulmak imkansız bana kalsa kiralarım ama sevgilimin durumu zaten iyi şimdi konuşunca sorun da etmedi ne istersen o yapılacak dedi kapandı konu

      Yorumla
    • nayeonyny
      nayeonyny
      +1 yıl

      Tamam abla sen haklısın sustum

      Yorumla
  • agresifpanda69626
    agresifpanda69626 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 639 cevap paylaştı.

    Sende la tabi. 80 bin ne, kraliyet ailesi mj gelecek nişana

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    erkekler ancak senin gibileri hak ediyor zaten oh oluyor onlara soyun s. lakları aferin👍🏻

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim gibilerde ne varmış pardon 😂

      Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Her şey istediğin gibi olucak dediyse alması lazım

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk geline 100 binlik nişanlık alınmıştı 80 bine bişey demedi de bana birden durumu olmayanları söylemesi garip geldi

      Yorumla
  • yorgunbiirii
    yorgunbiirii Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Özel bi gün ama bu kadar pahalıya gitmeye gerek yok devir geçim için çok kötü çok zengin bile olsanız değmez o parayı bulamicanız zamanlar olcak bi kumaş parçası için birbirinizi kırmaya gerek yok

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kimse kimseyi kırmadı

      Yorumla
  • asikbiradam1
    asikbiradam1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Parayı neden gereksiz ürünlere harcamak istiyorsun? Sade ve şık ol. Oraya vereceğin parayla gidin tatil yapın veya kendine kullanabileceğin ürünler al.

    1
    2 Yorumla
    • renkli_bukalemun
      renkli_bukalemun
      +1 yıl

      Baya akıllı bir kadın düşünür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yine tatile gidicez dert etme

      Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    Yok ya bi kere evleniyorsun olcak tabi.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ya

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    canım evlenmem daha iyi. Nişanı atmayışı büyük andavallık olmuş.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fakirsen evlenme zaten kim bakar sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu kadınların saçmalıyıpta kendini haklı görme huyu gerçekten ölümcül bir erkek için... Bir imza
      kadar uzak bu hayat karartan ilişkiyle arasında bir imza var yanlızca.😒🥶 25 kg altınım var canım mesele para değil nasıl harcandığı... Sen baştan böyle savurgan olursan çocuğun ne bk yer nasıl eğitim görür nasıl yetişebilir bunları düşünmüyen biriyle evlenmek yağsız ilmekle evlenmekle aynı şey.

      Yorumla
  • Butterflysz
    Butterflysz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Görün kizlar bu gibi olanlar el üstünde tutuluyor

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen canım

      Yorumla
  • Crayz343434
    Crayz343434 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ah siz kızlar 80.000 de verilmez ama gökten yağmıyor emek var stres var o parada

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen ver parasini bnce yazik cocuga.. dalga gecion bnce

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden vereyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O para cok degilmi kizz durumu iyiyse sen bilirsin tabikide

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi durumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tm mutlu ol.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      💐💐

      Yorumla
  • lneay
    lneay Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Saf israf yapmanı önlemek için gayet mantıklı cümle kurmuş böyle saçma sapan şeylere ağlayacaksan evlenme kardeşim olgun işi evlilik gerçekten şaşırarak okuyorum bu yazdıklarınızı

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onu deme sebebi almaması değil hepinize tek tek yazamayacağım sonuç olarak alıyoruz. Şaşırıyorsan da okumazsın bir daha

      Yorumla
    • lneay
      lneay
      +1 yıl

      Eleştiriye kapalysan yazmayacaksın şımarıksın Allah yardım etsin çevrenizdekilere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kes tatavayı

      Yorumla
    • lneay
      lneay
      +1 yıl

      gerçekler zorunuza gittiği için cevapsız kalıp kes yazmayı tercih ettiniz o yüzden rahatım
      😎 neyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece seviyene inmedim diyelim ona

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      E tabi kaldıramayıp diğer görüşlere de sıçramışsın ne kadar kudurtmuşum seni

      Yorumla
    • lneay
      lneay
      +1 yıl

      hadi ablacım dengim değilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahahahsjsj sktr dostum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sorumdaki görüşlere niye zıpladın o zaman arsız

      Yorumla
    • lneay
      lneay
      +1 yıl

      XDDD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cidden para milletin çenesini açtı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    eğer istediğini elde edemezsen seni asla sevmez ne yap et aldır ben olsam ayrılırım

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      erkekler diyorum böyle hiçbişey aldırmayan fedakarlık yapan kadınlara değer vermiyolar yırtık olucan herseyi aldırcan anca öyle sevilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet dediğinde çok haklısın ama zaten istediğim bir şey için illa çırpınmam ağlamam gerekmiyor kendisi sürecin başından beri sen ne istersen neyi beğenirsen onlar olacak dedi. Sadece bu durumu olmayanlar nişanı nasıl yapıyor dedi hepsi bu buradakiler beni linçliyor. İlla bunu alacaksın diye hırpalamıyorum kendimi. Gösterdim fotosunu yarın sabah alırız dedi kapandı konu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o zaman sorun yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorumları görsen kafayı yersin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      burdakılerde beyin mi var da :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın valla 😂 sen evli misin bu arada tecrübeli konuştun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok pahalı ama ya kiralayın bari, bi nişanlığa 80 bin vermek saçma geliyor yazık o paraya

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kiralık istemedi

      Yorumla
  • gizliinsanım
    gizliinsanım Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    sorunun sende olmadıgını düsünüyorsan niye sorun bende mi diye soru soruyorsun ve sorun sende diyen insanlara niye zorbalık yapıyorsun anlamak güç 🤔

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana bunu soran mı oldu soruya cevap vermeyeceksen yazma

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      peki o zaman asıl cevabımı yazıyorum buna da cevap ver o zaman :
      bence sorun sende cünkü evlilik dayanısma demek bu yüzden mesela topluma göre kız tarafı yata odasıno alır kınayı yapar vs yani evlilik dayanısma oldugu için toplum kız tarafınada sorumluluk yüklemistir peki evlenecegin erkek (senin ailenden ) (kız tarafısınız ya ) ihayalimdeki nişan vs diye çok masraflı seyler istese hos olur mu?

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      topluma göre yatak odası , kına ve nişanı kız tarafı yapar evleneceğin erkek senin ailenden çok masraflı nişan cok pahalı yatak odası vs istese hos olur mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben istemedim kendisi dedi her şey istediğin gibi olacak diye. Kiralık dedim satın alınacak dedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kendim yapacaktım nişanımı baktım hepsini o yapıyor her şey senin içinden geldiği gibi olacak dedi napsaydım

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      peki evlecegin adam niye illa satın alalım diye tuturuyor acaba nedeni ne?
      nedenini söylersen ona göre c9züm bulnabilir mesele nisanladıktan sonra yanınınzda bir Nisan kıyafeti kalmasıysa amac8 ucuz bir niş an kıyafeti alsın birde 80 k lık olan Nisan kıyafetini kiralasın sen nisanda 80 klık olanı giyersin sonra geri verirsin. ucuz olanda hatıra kal8r sizde 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardeşi evlendi onun eşine de alındı haksızlık olmasın diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana yapılan ve ona yapılanlar eşit

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      tamam 2 Nisan kıyafet alın 1 i ucuz veya orta maddiyatta olsun onu satın alın
      diğeride ( 80 bin liralık olanı) kiralayın.
      kiraladıgını nisanda giyersin.
      satın aldığında hatıra olarak kalır ve her sey esit olmus olur.
      ya da şöyle yapsın
      sen 80 bin liralık elibesiyi kıralattır ve onu giy nisanda
      kocan olucak adam da yengesinin nişanlık parası kac tl ise o kadar parayı sana elden versin (veya o para altın vs alsın ) bu olmaz mı? ya da versin 80 bin lirayı 😂 ne takıntılıymış sndjd
      ama soru troll degilse adam zengin galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Canım önemli olan benim kiralık bir şeyi üstüme giymemem :) hatıra olarak neden alıp saklayayım ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok troll değil yarın almaya gidiyoruz sabahtan ya karnım ağrıyor heyecandan

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      iyi aferin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Noldu kız

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      bir sey olmadı tebrik ediyorum 😁 diycek bir sey kalmamışki ikinizde memnunsanınz 😁

      Yorumla
    • gizliinsanım
      gizliinsanım
      +1 yıl

      maddi durumu iyi galiba. biraz daha ısrar edersen alır 80 bin liralık elbiseyi tebrik ediyorum sizi :)
      iyi günler dilerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Israr etmeme gerek kalmadı kendisi okey oldu zaten yarın soruyu silmezsem fotoğraf atarım buraya teşekkür ederim vakit ayırdığın için sana da

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Al o parayı daha uygun bir elbise al geri kalanıyla da yatırım yap kafayımı yedin kızım sen

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O parayı ondan alamam elbise için kullanabilirim onun parasını ver mi diyim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle yap 80 bine aldım de ama almamış ol yatırımını yap 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ödemeleri o yapıyor imkansız bu 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çingene der sonra

      Yorumla
  • 1gecemavisi
    1gecemavisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    80 bin çok fazla değil mi aşko ya. Adam çöle dedi diye de bu kadr olmaz üstüne para ekleyip beyaz eşyanin tamamını alırsınız daha uygun fiyatlı olanlara bak istersen sonuçta 1 gece giyeceksn

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın ama bakıyorum hep aynı şeyleri giymişler nasıl farklı model bakabilirim

      Yorumla
    • 1gecemavisi
      1gecemavisi
      +1 yıl

      Herkes uzun kabarık ya da beyaz elbise tercih edip sn mini seç ya da daha başka bi elbise seç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi sorun hiç etmiyor aslında ben neden düşünüyorum ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Takmadı bile sen ne istersen o dedi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Maddi durumu yeterli olduğu halde satın almıyorsa bence o yoldan dönmelisin.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bi elbise almıyor diye dönmem tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bugün elbiseyi almaz, yarın araba almaz, diğer gün tatile götürmez. Bu liste uzar gider ama sen çoktan geç kalmış bir kadın olursun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tatile gidiyoruz her yaz sevgiliyken bile bana bir sevgilinin yapmayacağı şeyleri yaptı ondan biliyorum yapar yani. Zaten dedi ben yine alırım ama 2 saat giyeceğin şey için bu kadar para verdim diye sen üzülürsün diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      80 bini sana versin. 10 bini ile elbise al kalanıyla hisse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • neonemivaarr
    neonemivaarr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Millet 80 bine gelinlik alıyor yavrum ne yaptın? Onun yerine 20-30 a bi Nişanlık alsan üstüne kalanı da kenara koyup bilezik alsan? Ne kadar durumu iyi olursa olsun o senin yatırımın sonuçta

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sıradan ama diğerlerine baktım herkes giymiş

      Yorumla
    • neonemivaarr
      neonemivaarr
      +1 yıl

      Fatih taraflarında emin ol daha uyguna diken mağazalar vardır illa gidip hazır almana gerek yok ki canım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben İstanbul’da oturmuyorum

      Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 640 cevap paylaştı.

    Nişanı kız tarafı yapmıyor mu ya nişan elbiseni niye damat alıyor 😃

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normalde evet ama kardeşinin eşine yapmışlar ayrımcılık olmasın diye bana da yapıyorlar her şeyi ben istemedim ilk evde olsun aile arasında dedim. Mekan oldu şimdi de elbise durumları oldu

      Yorumla
  • Sağlamkişi
    Sağlamkişi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bir nişan elbisesinede 80 bin lira verilmezki sonuçta bir gece giyeceksin yazık adama

    1
    0 Yorumla
  • Gizemliyazar38
    Gizemliyazar38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Yani adama pek yüklenme bence zaten adam o kadar masrafın altına girecek daha uygun bişey seç bence...

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi masrafı umursamıyor bakmamı istediği gelinlik markalarının içinden seçtim bunu. orada demek istediği ya bu durumu olmayan napyor yani dedi bende yanlış anlayıp ağladım. En başında da dedim diyor sen ne istersen o olacak diye sabah alcaz zaten dert etme dedi.

      Yorumla
    • Gizemliyazar38
      Gizemliyazar38
      +1 yıl

      Ha iyi o zaman sen ne istersen onu seç o zaman o gün senin günün sonuçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizemliyazar38
      Gizemliyazar38
      +1 yıl

      Ne demek...

      Yorumla
  • Nachtschlaf
    Nachtschlaf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Şimdi ben nisanlansam kız tarafi ne isterse alirim şayet erkek tarafi olarak benimde isteklerim olur onu da karsilamalari lazim,
    Lakin durumunuz yoksa orta yol bulunması gerek

    1
    0 Yorumla
  • magicalbetüş
    magicalbetüş Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Gereğinden fazla pahalı

    4
    0 Yorumla
  • Muratbenmerhaba
    Muratbenmerhaba Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    önemli olan maddi durumu kimisine 80.000 tl 8 tl gibi gelirken kimisine 800 tl 800.000 tl gibi geliyor. nışanlıkla ya da parayla evlenmeyeceksin! bunu bilmelisin sadece.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben de 8 milyon liralık araba istiyorum sevgilimden sorun bende mi

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anana yazık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      niye yaa

      Yorumla
    • İstavritliAşure
      İstavritliAşure
      +1 yıl

      Bak ülkemizde kadın erkek eşittir kadın isteyince her şey mübah erkek şakasını bile yaptığında anasına küfür edilir

      Yorumla
  • Hiçbişebilmiyorumki
    Hiçbişebilmiyorumki Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Fakir olan 80 bine duğun salonu kiralıyor tabikide oyle demesi normel ayrıca 80 bine nişan elbisesimi olur ya ilk gunden zarar olarak gozukursun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oluyor daha fazlaları da var kendisi ne istersen olacak dedi tabi böyle dedi diye ben abartmadım ama beğendiğim buydu zaten konuştuk piyasa buysa sorun yok dert etme dedi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Böyle kızlar gerçekten varsa çok büyük sıkıntı. Umarım troll başlığıdır.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (112)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Sevgilimle yakın zamanda nişanımız var. 80 bin TL değerinde nişanlık istedim diye sorun bende mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilimin bana evlilik teklif ettiği pırlanta yüzük 38 bin TL ymiş? 8 cevap verildi
3 ay önce 650 tl'ye gümüş alyans almıştım eski nişanlıma, nişan attık. O yüzük şimdi ne kadar... 3 cevap verildi
Bu devirde evlilik teklifi için alınan tektaş pırlanta yüzüğün fiyatı ne kadar olmalı sizce? 9 cevap verildi
Nişanlımın 10.000 TL'ye aldım dediği yüzük 3.000 TL çıktı. Nişanı bozmalı mıyım? 23 cevap verildi
Ebru Gündeş'e 1,8 milyon dolarlık tektaş ile evlilik teklifi! Bu kadar pahalı yüzüğe gerek var mı? 188 cevap verildi
Ebru Gündeş'e iki milyon dolarlık yüzükle evlenme teklif edildi! Sizce bir yüzük bu kadar pahalı... 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨