AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Hâlden anlamak lazım biraz, 80 bin bir kez giyilip kenara atılacak bir elbise için şu zamanda iyi bir para, adam da kötü bir şey dememiş ki.
80 bin liraya nişanlık var mı sahiden diye Google amcaya müracaat eden fakir ben
Yaaaa 😅😅
Yol yakınken dön biz arkandayız şimdiden paranin lafını eden adamla ömür geçmez
Yok yanlış anladın lafını hiç etmedi aksine bu sürecin başından beri dedi sen ne istiyorsan o olacak içine sinmeyen bir durum olursa söyle hallederim dedi. Her şey gönlüne göre yapıcaz dedi. Ben kiralık baktım o satın almak isteyince işler değişti sadece piyasayı bilmiyordu piyasa buysa sorun yok dedi
Eğer parası yoksa evet ama sana da değer vermesi lazım ama parası varsa bence bir şey olmaz
Var ya
yani belki biraz fazla olabilir ama durumunuza göre değişir
Teşekkür ederim
Bacım sen iyi misin? Çok istiyorsan sen karşıla 80 bin ₺ değerindeki nişalığı.
Kendisi her şey istediğin gibi olacak dedi ben niye karşılıyorum
"Her şey istediğin gibi olacak." derken bu kadar mantıksız isteklerde bulunacağını düşünmemiştir herhalde.
Tam olarak bunları kastetti önüme kendisi koydu marka gelinlikçileri. İlk gelinlerine yapıldı diye bana da her şey yapılıyor olay bu
Fotoğrafı var mı nişanlığın?
Yarın almaya gittiğimde atabilirsem buraya yüklerim
Merakla bekliyorum.
Muhtemelen boşanacaksınız ama benden duymuş olma 😂
Nesin sen müneccim mi
Bu sitedeki binlerce görüş sahibinden birisiyim yalnızca :)
80 bin tllik bir şey isteyince nolcak eline ne gecicek? şu kızların şatafat maddiyat derdi hiç bitmiyor erkekler sizin maddi köleniz değil.
Alala öyle miymiş
alala öyleymiş
Yani muadil bişey daha uyguna yok mu neden ilan en pahalısı bu hayatı ikiniz yaşatacaksınuz borç sizin
Kusura bakma ama adam haklı yani sen bir defa evleniyorum diyorsan oda Bir defa evleniyor ben olsaydım istemezdim
Yani baya bahali nisanlinin durumu var mı hem nisani kadinlar yapar erkekler degil
Hadi ya biz düşünemedik bunu
Hem soruyorsun hen kiziyorsun
80 bin elbise için abartılı bir fiyat, kusura bakmayın yaptığınız şımarıklık
Zorla aldırmıyoruz
Ağlamaya başlamışsınız🤦🏻♀️
Dediğine alındım bana almamasına değil zaten alacağını biliyorum
Alt tarafı bir kere giyilen bişey için o kadar para çok müsriflik sen ağlıyorsun istiyorsun diye kaç ay çalışıp kazanılan parayı öyle harcamak.. Benim nişanlım isteseydi ben istemezdim.
Kaç ay çalıştığını sana kim söyledi
Helal@Gizliuye
Sorun sevgilinde, ben olsam çoktan ayrılırdım
Sen olamazsın o yüzden otur oturduğun yerde
çocukca hareketler, iyi ki ben olmamısım zaten
İyi ki..
Evet haklısın bence. Millet nişanlısının b*okunu yiyor be
Benimki de yesin 😂
Bence de valla bak. Ben bu konularda eskiden erkekleri tutardım ne gerek var masrafa derdim. Ama kıymet bilinmiyor yeminle daha değersiz oluyorsun. Kız ne kadar s*kerse o kadat kıymetli oluyor 😂
Ay yok artik ya saka misiniz 80bin lira mi verilir bi caputa
Evet yıllarca el üstünde tutuldum 😂 senin nasıl fikrin değişti
Caput dediğin markanın önünden geçtin mi acaba sen
Isterse altindan olsun adi ustunde kiyafet kiyafet o para ile altininizi alin evinize bisey yaptirin ama uste basa olmaz yani
İşte çevremde gördüm el üstünde tutulanla değersiz görüleni. Erkek yatırım yaptığı kadına değer veriyor
Kesinlikle çok haklısın ben bunu yaşadım her kadına diyorum ama erkeğe hesap ödetmeyen var ben bunca yıldır bir kere ödemedim ödettirmedi zaten den
Sen doğru olanı yapıyorsun. Youtubeda izlediğim ilişki koçları bile aynı şeyi söylüyor. Öyle delikanlı hareketlerden yaramıyor erkeklere masraf yaptıran yaranıyor 😂 Mutluluklar dilerim 💫
Kesinlikle 😅 teşekkür ederim
Aynısından diktirin. Yorumlarını okudum düğün istemiyorum altın diyorsunuz ama altınlarını vermek zorunda kalanlarda var altınlara da çok güvenmeyin derim
Hayır bunlarda öyle şeyler olmaz altın kadınındır neden istesinler durumları iyi zaten mantıken :)
Ben güvenmiyorum bilmem 😅 sen 80bin nişanlığı boş ver düğünde içinde kalcaksa düğünde yaptır niye yaptırmıyorsun az akıllı olun durumları çok iyide düğün niye yapmıyorlar eskiler çok akıllı düğün dernek hiç geri durmuyorlar
Düğün hiç sevmem aslında ailesi düğün olsun istiyorlar çok fazla ben istemiyorum sevgilim de istemiyor. Yine gelinliğini alıcaz giyiceksin içinde kalmasın dedi. Düğün yerine Onun yerine uzun yurt dışı tatili hem orada gelinlikli çekim yaptırırız dedi bide bizim Çırağan da çekim olacak geriye kalanla da istediğim altınlardan olacak
Böylesi mantıklı geldi açıkçası
Ne bileyim yine gelinliğini alırız demesi falan sanki çokta durumları iyi değilmis gibi geldi. İstemiyorsanız siz bilirsiniz tabiki
Oradaki konuşma tek hevesim gelinlik giymek dedim hevesin buysa o olacak zaten demeye getirildi ☺️
Çok istiyosan sende destek çık istediğin olucak dedi diye herşeyi ona yüklemen ne kadar doğru?
Kendisi kabul etmez en başından beri kendisi yapıyor her şeyi zaten onların ailesinde ilk geline her şeyi onlar yapmış ben neden destek çıkayım
Haksızlık olmasın diye benim de ne istiyorsam onlar oluyor
Bence abartı fiyat bu. Ben asla böyle gösteriş yaomam.
Sen nişanlanmıyorsun zaten
Doğru yoldasın. Böyle devam et. Düğünü de Çırağan sarayında iste.
Çekimim orada olacak düğün düşünmüyoruz çünkü
🤭🤭
Aynen abi kızların harbiden beyni yok katılıyorum size
Sana fikrini soran mı oldu
He oldu
Hani
Bak yine sordun
Kıyamam sana ya
Sende bi kızsın ya şeninde beynin yok o halde
Aman be kiysan ne olacak
Sus vasat
O zaman beyinsiz olduğunu kabul ediyorsun 😂🤣
Seni alan gebərdi
En azından beni bu halimle almışlar kız sen kendi haline yan
He olursa bir gün senin gibi biri olursam düşünürüm
Benim seviyeme ulaşamazsın
Ulaşmak da istemem al seviyen senin olsun
Bir gün benim gibi olma hayalleri kurdun da az önce ondan dedim :)
karakter olarak sadece ego beslemiş biri olmamayı hayal ettim
Huyum kurusun
Bunu kabul ediyorsa sorun sende değil sevgili de oluyor
İstediğin olsun dedi hep bana
Saçmalama mk 80 bin ne 🙄🙄 onu nasil söyledin ya ben utanirdim çüş sösmsmd
Utanma diye bı duygu olmazsa bir insanda utanmaz
( Maddi durumu iyi ee ben 80 elbise istedim ağladım Allah o çocuğa yardım etsin
@AHMET5800 doğru
Kendisi dedi istediğin her şey olacak içinde kalmayacak diye size giren nedir onu anlamadım
parası olmayan nişanlanmıyor daha 80bini yoksa ev araba eşya nasıl alacak acaba
Var yok demiyor parası olmayıp evde nişan yapan da var
sonra da boşanıyor işte onlar aşk bitiyor e parada yok
Durumu gayet iyi
fakirleri örnek vermesin o zaman
sende zenginleri örnek ver ona inat
Yapan nasıl yapıyor demeye getirdi
Milleti mutlu edeceğiz gösteriş yapacağız diye ne çabaladınız
Millet dediğiniz ailemiz
Olsun daha mütevazi şeyler yapın o parayı seyahate harcayın yeni yerler görüp keşfetin
Toksik kadın dedikleri bu olsa gerek
Parası varsa da israf etmek zorunda mı amwq
Maddi durumunuzu bilmiyorum ama bir nişanlık için 80 bin fazla değilmi üstelik bir kaç saatlik için
Maddi durumu sorduğun için teşekkür ederim burada direkt linçleyenler de var. Durumu var sadece piyasayı bilmediğinden yorumu öyle oldu şimdi araştırdık yarın sabah almaya karar verdik 💗
Yaa sevindimm ömür boyu mutluluklar🥰
Teşekkür ederim daha iyileri senin olsun
Allah razı olsun 😊🌸
Gereksiz gereksiz boşa israf dinde bile yeri yok. Birde ağlamış pehh çok zor aile kurarsın sen evlenince bile mutlu olamazsın
Ağa doğru lafa can kurban ağzın bal yesin
şımarık oyosbu yakında daha mutevazi anlayıslı iyi biriyle aldatılcaksın. sekmezzzz
Sen aldatıldın sanırım ondan bu @mının yangını
Yok ya bunlar el üstünde tutuluyo zvllı
Iyy laflara baksana VAROŞŞŞ
Bzbagagahssod
Noldu kız kudurdun buraya geldin
Yemedi mi yediğin laflar
Sana ağır gelmiş olucakki yazıcak bişey bulamamışsın en son bana:ddd varoş ya midem kalktı
Kendi ucuzluğuna mı bulandı miden
Senin varoşlupuna shagagaha
Kıyamam sana ya hayatında hiç hedefi olmamış ki
Evt hayatımda bi erkekten 80 bin liralık nişanlık isteme hedefim olmadı doğru
Devam edecek misin?
@soran off suss kara kura @mın 80k eder mi acaba
Ediyor ki yarın alıyoruz canım fotoğraf atarım merak etme
Yahu 80 bine başka bir şey alırsınız akıllı ol bence
aynen senin gibilerle bu devirde yapılmaz atın nişanı :)
Ananla nasıl yaptı baban hayret
ahahah hazımsız seni :D
Sen mi ben mi? Herifin alacağı elbise sana dert olmuş
herifin alamadığı diyelim :D :D
Dün belirtmiştim bugün sabah alacağımızı. Aldık çok şükür de buraya fotoğraf atmak istedim nasıl oluyor bilmiyorum yoksa sana güzel kapak olurdu
ahaha düğün nerede çırağan sarayında mı onun da fotosunu atacak mısın? ucuza gitme hee :D
Düğün düşünmüyoruz ama çekimimiz orada olacak
niye tuzlu mu geldi herifine alkdajaksd
Hayır o ve ailesi istiyor ama ben sevmiyorum. yurtdışında tatil yapacağız uzun süre orada kalacağız
aaa şimdi senin gibi bulunmaz hint kumaşı gibi kız düğünsüz mü evlenicek, arkadaşların demeyecek mi şunun düğünü bile olmadı fakirler galiba falan, ee bir düğün 500 bin kolay değil :D
Arkadaşlarımın hiç birinin olmadı sizin gibi düğün salonunda döktürmüyorlar kuru pasta yemiyorlar.
Hepsi yurtdışına gitti
canım ben balayını 1 hafta mikanos, 1 hafta santorini de yaptım, dönüncede 5 gün alaçatı yani 20 gün sürdü ayrıca düğünde ordör, ara sıcak, dana bonfile, pasta ve alkol vardı çapın yetmez bunları hesaplamaya :)
Biz bunu nişanda yapacağız 😂
Kapasiten yetmiyor anlattın ama yetişemezsin :)
düğün yapmayan birisinden bunları duymak çok eğlenceli :D
Ya keyfim istemiyor sanane? Oynamayı istemiyorum sevmiyorum düğün denen şeyden hoşlanmıyorum zorla mı
anladık anladık, bak düğün kredisi falan lazımsa yardımcı olurum :D heriften yok anladım baba destek olsun bari ayıp ya düğünsüz kız mı verilir aaa
Sizin gibi krediyle işimiz yok sıcak çalışıyoruz ☺️
Ahaha kredi kartım bile yok aciz seni 🙂
Aynen aynen yoktur yoktur
hadi şimdi ikile :)
Çüş 80 bin Türk lirası az para değil ne gerek var yani nişan böyleyse düğün Allah yardımcısı olsun
Sorun hiçbir zaman Türk kızında değildir bedava istemişsin daha ne olcaktı
Nişanlansan bile bir kıyafete 80bin vermek saçma. Maddi durumun almaya elverişli olabilir ama onun yerine daha farklı bir şeylere yatırım yapardım ben. 10-20bin arasında mükemmel nişan kıyafetleri var.
Herkes benzer şeyleri giyiyor bir de satın alınca o fiyatlarda bulmak imkansız bana kalsa kiralarım ama sevgilimin durumu zaten iyi şimdi konuşunca sorun da etmedi ne istersen o yapılacak dedi kapandı konu
Tamam abla sen haklısın sustum
Sende la tabi. 80 bin ne, kraliyet ailesi mj gelecek nişana
erkekler ancak senin gibileri hak ediyor zaten oh oluyor onlara soyun s. lakları aferin👍🏻
Benim gibilerde ne varmış pardon 😂
Her şey istediğin gibi olucak dediyse alması lazım
İlk geline 100 binlik nişanlık alınmıştı 80 bine bişey demedi de bana birden durumu olmayanları söylemesi garip geldi
Özel bi gün ama bu kadar pahalıya gitmeye gerek yok devir geçim için çok kötü çok zengin bile olsanız değmez o parayı bulamicanız zamanlar olcak bi kumaş parçası için birbirinizi kırmaya gerek yok
Kimse kimseyi kırmadı
Parayı neden gereksiz ürünlere harcamak istiyorsun? Sade ve şık ol. Oraya vereceğin parayla gidin tatil yapın veya kendine kullanabileceğin ürünler al.
Baya akıllı bir kadın düşünür
Yine tatile gidicez dert etme
Yok ya bi kere evleniyorsun olcak tabi.
Evet ya
:D :D
canım evlenmem daha iyi. Nişanı atmayışı büyük andavallık olmuş.
Fakirsen evlenme zaten kim bakar sana
Şu kadınların saçmalıyıpta kendini haklı görme huyu gerçekten ölümcül bir erkek için... Bir imza
kadar uzak bu hayat karartan ilişkiyle arasında bir imza var yanlızca.😒🥶 25 kg altınım var canım mesele para değil nasıl harcandığı... Sen baştan böyle savurgan olursan çocuğun ne bk yer nasıl eğitim görür nasıl yetişebilir bunları düşünmüyen biriyle evlenmek yağsız ilmekle evlenmekle aynı şey.
Görün kizlar bu gibi olanlar el üstünde tutuluyor
Aynen canım
Ah siz kızlar 80.000 de verilmez ama gökten yağmıyor emek var stres var o parada
Sen ver parasini bnce yazik cocuga.. dalga gecion bnce
Neden vereyim
O para cok degilmi kizz durumu iyiyse sen bilirsin tabikide
İyi durumu
Tm mutlu ol.
💐💐
Saf israf yapmanı önlemek için gayet mantıklı cümle kurmuş böyle saçma sapan şeylere ağlayacaksan evlenme kardeşim olgun işi evlilik gerçekten şaşırarak okuyorum bu yazdıklarınızı
Onu deme sebebi almaması değil hepinize tek tek yazamayacağım sonuç olarak alıyoruz. Şaşırıyorsan da okumazsın bir daha
Eleştiriye kapalysan yazmayacaksın şımarıksın Allah yardım etsin çevrenizdekilere
Kes tatavayı
gerçekler zorunuza gittiği için cevapsız kalıp kes yazmayı tercih ettiniz o yüzden rahatım
😎 neyse
Sadece seviyene inmedim diyelim ona
E tabi kaldıramayıp diğer görüşlere de sıçramışsın ne kadar kudurtmuşum seni
hadi ablacım dengim değilsin
Hahahahahsjsj sktr dostum
Sorumdaki görüşlere niye zıpladın o zaman arsız
XDDD
Cidden para milletin çenesini açtı
eğer istediğini elde edemezsen seni asla sevmez ne yap et aldır ben olsam ayrılırım
Nasıl anlamadım
erkekler diyorum böyle hiçbişey aldırmayan fedakarlık yapan kadınlara değer vermiyolar yırtık olucan herseyi aldırcan anca öyle sevilirsin
Evet dediğinde çok haklısın ama zaten istediğim bir şey için illa çırpınmam ağlamam gerekmiyor kendisi sürecin başından beri sen ne istersen neyi beğenirsen onlar olacak dedi. Sadece bu durumu olmayanlar nişanı nasıl yapıyor dedi hepsi bu buradakiler beni linçliyor. İlla bunu alacaksın diye hırpalamıyorum kendimi. Gösterdim fotosunu yarın sabah alırız dedi kapandı konu
o zaman sorun yok
Yorumları görsen kafayı yersin 😂
burdakılerde beyin mi var da :D
Haklısın valla 😂 sen evli misin bu arada tecrübeli konuştun
Çok pahalı ama ya kiralayın bari, bi nişanlığa 80 bin vermek saçma geliyor yazık o paraya
Kiralık istemedi
sorunun sende olmadıgını düsünüyorsan niye sorun bende mi diye soru soruyorsun ve sorun sende diyen insanlara niye zorbalık yapıyorsun anlamak güç 🤔
Sana bunu soran mı oldu soruya cevap vermeyeceksen yazma
peki o zaman asıl cevabımı yazıyorum buna da cevap ver o zaman :
bence sorun sende cünkü evlilik dayanısma demek bu yüzden mesela topluma göre kız tarafı yata odasıno alır kınayı yapar vs yani evlilik dayanısma oldugu için toplum kız tarafınada sorumluluk yüklemistir peki evlenecegin erkek (senin ailenden ) (kız tarafısınız ya ) ihayalimdeki nişan vs diye çok masraflı seyler istese hos olur mu?
topluma göre yatak odası , kına ve nişanı kız tarafı yapar evleneceğin erkek senin ailenden çok masraflı nişan cok pahalı yatak odası vs istese hos olur mu?
Ben istemedim kendisi dedi her şey istediğin gibi olacak diye. Kiralık dedim satın alınacak dedi
Ben kendim yapacaktım nişanımı baktım hepsini o yapıyor her şey senin içinden geldiği gibi olacak dedi napsaydım
peki evlecegin adam niye illa satın alalım diye tuturuyor acaba nedeni ne?
nedenini söylersen ona göre c9züm bulnabilir mesele nisanladıktan sonra yanınınzda bir Nisan kıyafeti kalmasıysa amac8 ucuz bir niş an kıyafeti alsın birde 80 k lık olan Nisan kıyafetini kiralasın sen nisanda 80 klık olanı giyersin sonra geri verirsin. ucuz olanda hatıra kal8r sizde 😁
Kardeşi evlendi onun eşine de alındı haksızlık olmasın diye
Bana yapılan ve ona yapılanlar eşit
tamam 2 Nisan kıyafet alın 1 i ucuz veya orta maddiyatta olsun onu satın alın
diğeride ( 80 bin liralık olanı) kiralayın.
kiraladıgını nisanda giyersin.
satın aldığında hatıra olarak kalır ve her sey esit olmus olur.
ya da şöyle yapsın
sen 80 bin liralık elibesiyi kıralattır ve onu giy nisanda
kocan olucak adam da yengesinin nişanlık parası kac tl ise o kadar parayı sana elden versin (veya o para altın vs alsın ) bu olmaz mı? ya da versin 80 bin lirayı 😂 ne takıntılıymış sndjd
ama soru troll degilse adam zengin galiba
Canım önemli olan benim kiralık bir şeyi üstüme giymemem :) hatıra olarak neden alıp saklayayım ki
Yok troll değil yarın almaya gidiyoruz sabahtan ya karnım ağrıyor heyecandan
iyi aferin
Noldu kız
bir sey olmadı tebrik ediyorum 😁 diycek bir sey kalmamışki ikinizde memnunsanınz 😁
maddi durumu iyi galiba. biraz daha ısrar edersen alır 80 bin liralık elbiseyi tebrik ediyorum sizi :)
iyi günler dilerim
Israr etmeme gerek kalmadı kendisi okey oldu zaten yarın soruyu silmezsem fotoğraf atarım buraya teşekkür ederim vakit ayırdığın için sana da
Al o parayı daha uygun bir elbise al geri kalanıyla da yatırım yap kafayımı yedin kızım sen
O parayı ondan alamam elbise için kullanabilirim onun parasını ver mi diyim 😂
Aynen öyle yap 80 bine aldım de ama almamış ol yatırımını yap 😂
Ödemeleri o yapıyor imkansız bu 😂
Çingene der sonra
80 bin çok fazla değil mi aşko ya. Adam çöle dedi diye de bu kadr olmaz üstüne para ekleyip beyaz eşyanin tamamını alırsınız daha uygun fiyatlı olanlara bak istersen sonuçta 1 gece giyeceksn
Haklısın ama bakıyorum hep aynı şeyleri giymişler nasıl farklı model bakabilirim
Herkes uzun kabarık ya da beyaz elbise tercih edip sn mini seç ya da daha başka bi elbise seç
Kendisi sorun hiç etmiyor aslında ben neden düşünüyorum ki
Takmadı bile sen ne istersen o dedi
Maddi durumu yeterli olduğu halde satın almıyorsa bence o yoldan dönmelisin.
Bi elbise almıyor diye dönmem tabi
Bugün elbiseyi almaz, yarın araba almaz, diğer gün tatile götürmez. Bu liste uzar gider ama sen çoktan geç kalmış bir kadın olursun.
Tatile gidiyoruz her yaz sevgiliyken bile bana bir sevgilinin yapmayacağı şeyleri yaptı ondan biliyorum yapar yani. Zaten dedi ben yine alırım ama 2 saat giyeceğin şey için bu kadar para verdim diye sen üzülürsün diye
80 bini sana versin. 10 bini ile elbise al kalanıyla hisse.
😂
Millet 80 bine gelinlik alıyor yavrum ne yaptın? Onun yerine 20-30 a bi Nişanlık alsan üstüne kalanı da kenara koyup bilezik alsan? Ne kadar durumu iyi olursa olsun o senin yatırımın sonuçta
Sıradan ama diğerlerine baktım herkes giymiş
Fatih taraflarında emin ol daha uyguna diken mağazalar vardır illa gidip hazır almana gerek yok ki canım
Ben İstanbul’da oturmuyorum
Nişanı kız tarafı yapmıyor mu ya nişan elbiseni niye damat alıyor 😃
Normalde evet ama kardeşinin eşine yapmışlar ayrımcılık olmasın diye bana da yapıyorlar her şeyi ben istemedim ilk evde olsun aile arasında dedim. Mekan oldu şimdi de elbise durumları oldu
Bir nişan elbisesinede 80 bin lira verilmezki sonuçta bir gece giyeceksin yazık adama
Yani adama pek yüklenme bence zaten adam o kadar masrafın altına girecek daha uygun bişey seç bence...
Kendisi masrafı umursamıyor bakmamı istediği gelinlik markalarının içinden seçtim bunu. orada demek istediği ya bu durumu olmayan napyor yani dedi bende yanlış anlayıp ağladım. En başında da dedim diyor sen ne istersen o olacak diye sabah alcaz zaten dert etme dedi.
Ha iyi o zaman sen ne istersen onu seç o zaman o gün senin günün sonuçta
Teşekkür ederim
Ne demek...
Şimdi ben nisanlansam kız tarafi ne isterse alirim şayet erkek tarafi olarak benimde isteklerim olur onu da karsilamalari lazim,
Lakin durumunuz yoksa orta yol bulunması gerek
Gereğinden fazla pahalı
önemli olan maddi durumu kimisine 80.000 tl 8 tl gibi gelirken kimisine 800 tl 800.000 tl gibi geliyor. nışanlıkla ya da parayla evlenmeyeceksin! bunu bilmelisin sadece.
Ben de 8 milyon liralık araba istiyorum sevgilimden sorun bende mi
Anana yazık
niye yaa
Bak ülkemizde kadın erkek eşittir kadın isteyince her şey mübah erkek şakasını bile yaptığında anasına küfür edilir
Fakir olan 80 bine duğun salonu kiralıyor tabikide oyle demesi normel ayrıca 80 bine nişan elbisesimi olur ya ilk gunden zarar olarak gozukursun
Oluyor daha fazlaları da var kendisi ne istersen olacak dedi tabi böyle dedi diye ben abartmadım ama beğendiğim buydu zaten konuştuk piyasa buysa sorun yok dert etme dedi
Böyle kızlar gerçekten varsa çok büyük sıkıntı. Umarım troll başlığıdır.