AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Klasik tr kızı adamı milyar milyar borca sokacak evlenince de kocam neden bu kadar kötü diye aglayacak
Türkmğymüşüm ben
Ya kes aç gözlü köpek o kardeş inşallah sana tekmeyi basar
Anana da böyle mi dedi baba
Ya bir kes vasıfsız varoş
Ağlama
Sorun çok ciddi sende
Tabi ki de senee bir seferlik bisey icin 80bin lira mi verilir
Adı üstünde bir seferlik
biraz daha abart kanka ya 80 az degil mi cocuga yazik
Kendisi dert etmedi bu kadar size neden dert oldu gece uyuyamazsınız şimdi
bana niye dert olsun 5 sn sonra unutacagim birisiniz cocuk her şey istediğin gibi olacak demiş üzmemis kirmamis ama biraz abartmışsın ne o kraliyet aileleri falan mi geliyo altı üstü bi nişan düğünü falan düşünemiyorum bile
Düşünme sen
tamam canım hayırlı olsun bu arada🫶🏻
💗🥰
Oha milletin sevgilisi ne kadar bonkör bide sevilmek istiyorum iste sadece😅
😂
Adam mal değilse ayrılır
80 bin ne yahu eskiden o paraya araba alıyorduk😂
Adam haklı. 2500 dolarlık nilan elbiseside ne
Ay az bile istemissin kız boş ver
Genede sen bilirsin ama biraz pahali
80 bin tl mi o nasıl bi elbise ya onun üstüne 20 bin koyup bryaz eşyaları düzen arkadaşım var benim
Nişanlık için mı evleniyorsun
Senin beynini skyeim
80 bini bir nişanlığa veren geçimsiz konuştu konuş.
Ya Kanka boş ver ağzı olan konuşuyor @Canselllqx
babasının evinde zaten 80 binlik kıyafet giyiyordu buluyorlar kerizin birini şunu al bunu al bu karıyı alan adamda akıl yok.
Kesinlikle..
Ben ne o karıyı alırım nede o elbiseye para veririm
Haklısın boş ver
Var burada 2 kişi mi ne kendilerini bok sanıyorlar ama köpek ürür kervan yürür diye söz var uğraşamam aptallarla
Çalışıp alsınlar bakalım yok öyle erkeğe yüklenmek iyice cıvkını çıkardılar.
Ben o erkeğin yerinde olsam popona tekmeyi vurur geçerim
Ya bu yüzden varya soğudum bir çok neden de var ama bu devirde doğru düzgün kız yok bunlar dan avrat da hanım da olmaz kendilerine hizmetçi arıyorlar g*riz*kalilar
Ne çocuk nede yemek yaparlar böylesi sadece avantaci olur eve hizmetçi alırlar ben yapamam edemem ama alışveriş de kredi kartını istemeyi bilirler yüzsüzler
Bunlarda çalışmaya popiş yok çok var böylesi ekmek elden su gölden hele birisi baksana neler yazmış aklınca kendini uyanık sanıyor oysa benim yanımda bir paçavra bezi gibi işe yaramaz öylesi
Bende çalıyorum Allah’ın köylüleri
Erkek adamsın omurgasız kadın sohbetine dahil oluyorsun baban demiyor mu sana git çalış diye mk
Erkek nasıl olunmaz sende gördüm ben mk
Benim ailemin durumu da iyiydi sevgilim de iyi size giren ne mk fakirleri
Belli oluyor çalıştığın da o yuzden 80 vermek ağır geldi
Lan şerefsiz * iflahini kufur etme s""kerim soyunu babam yok lan benim seslenmedim diye götun kalkdi
Sana kemik atan olmadi
Ağzını daha fazla bozdurma sg
boş ver git p*ç kurusu seni
Öyle her görüşe gelirsen ağzının payını alırsın yvşak
Sktr git sorumdan orsb çocuğu
Köylü ve fakir djbfhshf kişi kendinden biliyor ne b*k olduğunu ne güzel anlatıyorsun sen öyle mal karı
Bulmuş enayi pç zengini kullan karnına bir çocuk koyup babanın evine gönderdiğinde görürsün köylüyü got karı
Kankam hiç uğraşma ne hali varsa görsün @Canselllqx sende kendine iyi bak
Canım benim mesleğim elimde ayrıyetten ticaretle uğraşıyoruz merak etme babanın anana yaptığı gibi yapmaz sevgilim
Sokağa doğurup atıyorlar sizin gibi dostum çocuklarını buralarda dolanıyor mk dölleri sizi 😂😂😂
Verdiğim sadakayla iki ay geçinecek insanlarsınız arsız dostum
Yediğin laflar etmedi mi mk kşarı
Bu 80 bin için aylarca gtünü verirsin sen ben bir günde kazanıyorum bunu mk
bu ettiğin küfürlere hakaret davası açılsa nişanlığı adliyede giyersin bence üslubuna dikkat et 😎
Ettiğim mi? Karşı taraf neler demiş görmezsin tabi işine gelmedi :) E tabi şikayet edebilir bende edeceğim öyle kolay değil konuşmak
okkk
Sizin kesimler belli zaten bizden para koparmaya çalışırsınız
WMXMFJXJWZÖEMXMWLZKEKCKR ok
Herkes kendi işine baksın ben Ufak şeyler den şikayet edecek değilim Adalet yok ülkede etsem nolcak yazmayın yeter.
Kusur olduysa insanlık hali tatsızlik olabiliyor herkes den özür dilerim herkese iyi günler dilerim.
Aynen ayneennnn
Teşekkürler anlayış için @Canselllqx
Herkesin kendine göre kusuru var küfür ve tatsızlik ile bir yere varılmaz herkes kendi yoluna baksın. Diğer şahsa da mutluluk...
Hata olduysa aff ola.. 🤲
Çocukluğuna veriyorum
Ya sende uzatma işine bak.
Kötü söz sahibine aittir ne senin ettiğim küfür umrumda nede benim ettiğim 2 mizinde kendine zararı var amel defterine yazılır Günah olarak gerek yok 😔
Napıyorsan yap Allah'a emanet...
@soran bak sana bir hikaye anlatıyım bu son başka kafanı şişirmem
Yok anlatma müsait değilim
Bir gün Allah rasulu sav efendimiz mecliste ashabi ile otururken amcası Ebu Cehil olması yanlış hatırlamıyorsam gelip hakaret , küfür ediyor bunu duyunca peygamber efendimiz sav; haklısın diyor gülüyor sadece bak iyi dinle ashabı kiram dan kızan olmuş öldürmek istemiş onu ama peygamber efendimiz izin vermemiş sonra da bir zat gelip peygamber efendimiz sav e iltifat etmiş şöyle güzelsin böylesin ey Allah'ın Resulü demiş peygamber efendimiz de ona cevaben aynı şekilde sende haklısın demiş. Bunun üzerine ashabı kiram peygamber efendimiz sav olayın hikmetini sormuş peygamber efendimiz sav az önceki kendini aşağılıyordu bana bakınca kendi pis karakterini gördü demiş. Bende tasdikledim demiş. Öteki de kendi karakterinin güzelliğini söyledi bende tasdik ettim demiş. Yani kısaca peygamber efendimiz diyor ki bana bakan kendini görür. Mümin mümine bakınca kendini görür başkasına bişey diyemez anca kendini tarif eder demiş.
Bitti zaten buydu selâmetle...
nedemek nasil nisanlaniyor evlenmek istiyorsa parami lazim
Almazsa kendin al ben isteyemem kendime yedirtmem.
Bende alabilecek güçteyim ama yeni gelin bana her şey yapıldı sana da hak geçmeden yapılacak karışma sen dedi. O şekilde aldık zaten
O zaman bir zahmet alsın sorun yok sende
nasil bu kadar zenginsiniz la
:)
Ayrıl
Sorun etmedi canım alıyoruz sabah
Para yiyiciden başka bir şey değilsin reis
Sorunun cevabı bu mu mk andavalı seni
Yazık kafana
Yazık anana
Böyle eşşekler de evleniyor işte yazık adama
Babana yazık ananı nasıl almışsa
Ne zırladın be eşek sıpası
Böyleleri el üstünde tutulur hayatımı seveyim 😂😂
Kendi hayatını neden seviyorsun o zaman 😂
Küfür ettim hayatıma 😂😂 yürü kızım bu yoldan devam valla en iyisi
😂😂 öyle yapıyorum
Hayır sorun sende değil bende
Hayır seni doğuranda
80.000 Nisan kıyafeti mi olur
Neler neler var
Yaşın kaç bilmiyorum ama ucuz bir şey alıp geri kalanını çatır çatır yiyin
Herkes aynı şeyi giymiş baktım da
Sen farklı ol
Evet sorun sende
Allah senin gibi kadınlardan uzak tutsun
Muhattap olan daha şimdiden böyleyse
Aldık teşekkürler görüşün için soruyu sileceğim
Saka mi yapiyorsun ablam? Ufak at civcivler yesin.
Aldık ablam sorunun önemi kalmadı
Aklı varsa ayrılır senden
Neden kötü biri miyim
sen bu evliliği hak etmiyorsun
Buna sen mi karar veriyorsun mk
bu tip hikayelerin sonu belli ya.
allahın sevdiği kuluysa çocuğa bir anlık aydınlanma gelir tartışmaya açılır bu ilişki :D
ben senin bu şımarıklığına ve kişiliksizliğine rağmen mutlu olmanızı isterim eğer aynı eve girebilirseniz.
Aynı evde yaşadık uzun bir süre gayet mutluyduk ondan sonra zaten evlenmeye karar verdik iş sebebiyle mesafe girdi şimdi tekrar giricez sorun ne
valla sosyal medyaya düşmüşsün zaten, cidden hakkında hayırlısı olsun aşağıda yaptığın yorumları gördüm çok toksik bir düşünce yapın var allah kolaylık versin ikinize de
80 bin aşırı pahalı kusura bakma
Size göre öyle ama ona öyle değil
Ben seni yargılamadım ama ben görüşümü söyleyip bıraktım gerisi sana kalan iş ben karışmam
Benim durumum da çok iyi sevgilimin de ilk geline yapıldığı için bana da hak geçmesin diye yapılıyor. Ben düğün ve kına istemiyorum. Elbise konusunda kiralık dedim herkes bana saçmalama satın alırız dediler. Kıza da almışlar benimkinin iki katı fiyatı. Bana böyle diyip sonradan neden fakirler nasıl yapıyor diye sormasına şaşırdım olay bu
nankörlük bu:)
Hıhı
sen o kadar para kazanıyormusun ki adama aldırmaya çalışıyorsun?
Kazanıyorum ama bana aldırmaz hayatta
sende ona aldırma
Sanane ya bi sus
Bilip bilmeden yorum yapma
Lavuk zengin mi koparmayamı çalışıyosun:)
Hayır tamamen babanın suçu 🤭🤭
Babam yok , bu dediğin komik değildi
Ailem olmayabilir ama sevgilim benim ailem bu zamana kadar elinden gelenin fazlasını yaptı yokluklarını yaşatmamak için. Kınam yok düğünüm yok ne yapsaydım
Seni anlıyorum ama biraz abartılı olmamış mi
Sonradan başına vurmasinda
Ya beni anlıyormuş gibi yapmayın. İnsan kalbini kırmak çok kolay da hesabını umarım veremezsiniz ömür boyu
Her birinize açıklama yapmak zorunda değilim durumu gerçekten fazlasıyla var bundan bana bin tane olsa yine alır sorun bu değildi zaten
E dürüst oldum napabilirim. Dost acı gerçeği söyler kusuura bakma
Dalga mı geçiyorsun? Sen kimsin benim dostum olacaksın? Aileme nasıl tanımadan ağzını uzatabilirsin hadsiz
Birde herkes aynı şeyi söylüyorsa önce sen kendini bı akıl süzgeçinden geçir tavsiye ederim
Koyun sürüsü :)
Aman canin cehenneme ya istersen 160 bınlik aldır. O zman ne diye soru soruyosun
Soruma gelmeyebilirsin
Madem bu kadar rahatsız oluyosun soru sormicaksin neyse seninle uğraşamam sabah sabah. Cahile laf anlatmaya çalışmakla. ugrasamam dengesiz
Senden rahatsız oldum sadece sen gelme
Her birinize açıklama yapmak zorunda değilim durumu gerçekten fazlasıyla var bundan bana bin tane olsa yine alır sorun bu değildi zaten
O zman niye soru soruyorsun (?
Hadi sorumdan defol
Senden rahatsız oldum sadece sen gelme
Brn sana bayıldım.
Of cevap verip durma saygısız.
Senin evliliğinde üç aya biter
Seninki üç ayda bitti sanırım 😂
Parası olmayan insanlar nasıl nişanlanıyor dedi , paramız var ama dedim ağlamaya başladım.
Her şey senin istediğin gibi olacak hiçbir şey içinde kalmayacak diyor ama beğendiğim nişanlığa laf söylüyor. Şimdiden böyleysek ne yapacağız?
E sen zaten cevabını vermişsin 🤣🤣
iPhone alirim o parayla elbiseye vermem.
Fakirin düşüncesi iPhone olur zaten
Görgüsüzün düsüncesi de gereksiz pahali elbise olur.
Bu arada benim dört tane iphone‘um var. 😊
Oy oy aferin sana
İşin gücün yok mu herkese laf yetiştiriyorsun git düğününle falan ilgilen
Soru sahibiyim ondandır
+boş
Sus çağrı merkezi kız sus
Bence sen kendine söyle ergen
Komedi ya görgüsüz diyip 4 iPhone’um var diyor ahahhah
Ya ablacım bak işine yazma
Yanlış yazmışım kız üç tane iPhone birtane androidmiş🤣🤣
Baya fark etti :)
Hm en azından bi nişanlın var böyle düşün... Çoğu kişi doğruyu kişiyi bulamamış bile
Bi nişanlım var diye oturup şükür mü edeyim :)
Yani evde kalmış baskı altında bir çok birey var...
Aslında o kişiler çok seçici diye düşünüyorum
Bilmem belki de karşılarına birileri çıkmamıştır... Çıkanlarda terk etmiştir.
Birilerini evde oturarak çıkmasını beklerse olmaz
Kader
Nişan böyle ise düğünü ben düşünemiyorum
Düğün düşünmüyoruz
Gelinlik veya nikah için Bi şey giymicen yani
Giyicem de düğün olmayacak sadece çekim
Mevzu o değil işte ben nişanda 80 nün giydim düğünde 200 binlik isterim diye düşünür ister İstemez insan
sen 80 bin lirayı kaç ayda kazanıyorsun?
Ayda kazanmıyor merak etme
80 bin çok gereksiz yalnız
Ben öyle uygun gördüm
100.000 lik neden beğenmedin 🤣
İçime sinmedi 😂
Baktın yani 😀
Bakmış bulundum
Allah yardım etsin enişteye
DHSHSHSH sevgiline sesleniyorum ( ayrıl knka)
İnan skinde değilsin
Sende pek skinde değil gibisin HSHSGAGAHSS
Aynen ondan nişanlanıyoruz ablam
Aynen ondan parası varken istediğin nişanlığı almıyor ablasııı Hdagsgsshjd
Bu zamana kadar isteyip de almadığı şey yok ablam sakin
Eee nişanlığınu niye almıyomuş shsgasggs ya 15 yasında veletsin, ya da 20 yasında daha hayat görmemiş bi varoş
Kişi kendinden bilirmiş işi
İkisi de değilim
Sorularına bakarsak sen gayet çocuksun
Yaaa 80 bin liracık nişanlık için zırlayan sen mi dedin onu
Cevaplara bakarsan zırlamadığımı anlarsın küçük kız
Eğer ailene rezil olmak istemiyorsan sorumdan çekilirsin
HAHSHAJAJS aynen ablacım bide beni stalklamışşş bişiler öğrenebildin mii bari
Evet çocuk olduğun için seviyene inmeyeceğim. Eğer devam edersen kendi ellerimle dava dilekçeni oluşturacağım
İyi akşamlar
Engel tatlım
Nerden giyinicen Chanel, Versace felanmi nee
Vakko
Başka bişey kalmadimi Vakko iğrenç bı marka babaannemin elbileri elbiselerini satıyorlar resmen
Önünden geçtin mi acaba hayatında
Çok şükür öyle bı markadan giyinmedim çok çok şükür
Giyinemedim desen daha doğru
Ablacım sonradan görmeler gibi alacağın kıyafeti fiyatini buraya yaziyosun hangi markadan giyinicen diye sordum Vakko dedin güzel değil paran çarçur olucak dedim sadece neden zoruna gidiyokii onu anlamıyorum vakkonun enunden gectinmi diyo bidee sen ben ekonomik durumumu biliyomusun ki bunu soyluyosun
Fiyatı belirtmek için yazmam gerekiyor ya canım
Adamın parası yok demek ki.
Durumu iyi. Kendisi dedi her şey istediğin gibi olacak içinde kalmayacak dedi
Bu kadarını beklemiyormuş demek ki :D
Yok hayır piyasayı bilmiyordu
Normalde hangi civarlarda? Ona göre yorum yapayım.
Normalde de 38 falan aslında değişiyor işçiliğe göre bide sürekli kiralanan kıyafetleri neden ben giyiyorum ki
Bencede giyme. Kendine özel olsun. Zaten durumumuz iyi demişsin.
İlk gelinlerine 100 bin tllik giydirmişler nişanlığı haksızlık olmasın denildi ona ne yapıldıysa bana da yapılacak diye konuşuldu
Ee o zaman yapsınlar yani.
Ağladığım konu neden durumu olmayanı birden örnek verdi sinir bozucu
Evet sende,80 bin azmi
Ben Kuman olmaya hazirim
Olur olur
Alamayacaksa evlenmesin bi zahmet
Nişanlık ne mk?
Yol yakinken insallah ayrilir amin
Senin gibiler ile evlenilmez çocuğa yazık
Evet evlenmemek için güzel bir sebep.
Buram buram şımarıklık kokuyorsun...
Sorunun cevabı bu değil mümkünse yazma
Sorun bende mi demişsin evet sende cevap işine gelmiyorsa soru sorma...
Sorunun cevabı bu değil ne kadar kıskanç fesatsınız
Sana bunu mu soruyor soru? Okuma yazman yok mu?
Hayatınız da hiç mi sevilmediniz umarım kalbinin ekmeğini yersin
Bu ne kıskançlık ne fesatlık bı nişan için bu kadar gereksiz harcama yapman müsriflik ve şımarıklık başka bir şey değil...
Sana mı sorucam ne yapacağımı? Kına yapmıyorum düğün yapmıyorum sana mı girdi arsız
100 k lık seçerim istersem sevgilim seç dedi arasından bende onu seçtim hep fiyatlar oydu
Hahahha arsız olan belli üslubun da kaliteni gösteriyor zaten görgüsüz 😃
Ya sanane kızım sana. Ne? 😂
Hala köpek gibi havlıyorsun
Banane zaten şımarıklığından 😂 fikrimi belirttim hala arkasındaym şımarık ve görgüsüzsün 😃
Sana hakaret etmedim ama üslubun hala görgüsüz ve kalitesiz 😃 sen 80 k değil 800 k lık elbise giysen pırlantalarla da kaplansan görgüsüz yine görgüsüz işte 😂 kalitesiz insan 😃
Öyleyimdir belkide dediğin gibi en azından bi erkek tarafından reddedilip burada sevilen kadınları kıskanmıyorum :)
Eğer devam edersen seni dava edeceğim ve asla üşenmem
Kalitemi belirleyecek olan sen değilsin. Bunu evde tüm gün oturan asosyal bir kız söylüyorsa özellikle
Ahahahah kim reddedilmis kim kıskanmıs ahahhaa yanlış yerdesin yavrum yanlış 😂
Genelde senin gibi kızlar erkeğin de hesabını ödediği için böyle kadınları kıskanırlar
Beni dava edecek bi kelime kullanmadım fakat seni dava edebileceğim şeyleri sen yazdın benimde elim armut toplamıyor 😉
Ben hesap ödemem 😃
Neyin dava niteliği taşıyıp taşımadığını biliyorum merak etme
Bu zamana kadar terk edilip kendi hesabını kendine ödeten erkeklerle olduğun içindir belkide bu sana çok absürt geliyordur normal diyelim
Yavrum ben bekar değilim durmadan başka erkeklerle takılıp terk edileyim 😂
Abla pardon ya sen yaşlıydın susuyorum o zaman yaşını görmemişim bende ciddiye aldım bir ann
dava etmeden önce gizlilik politikasını okusaydın keşke 😂
Ahahaha yaşım seni cebimden çıkarır doğru shjsjsjss
Kocan yapmadı diye mı bu kudurukluk
@sinirlisogan kime dedin bunu bende bi gidip okuyaydm bari😃
Ahahahaha yahu o kadar kalitesiz konuşma üslubun var ki sabah sabah eğlendim gerçekten çünkü kuduran ben değilim ne yazık ki sensin 😂
Kocanla ilgilen abla git güne falan hazırlan çocuğuna bak
Kocan sana yapmıyorsa başka karılara yapıyordur
ilk hakareti kendisi yapıp sonra dava ederim diyen bilgisiz arkadaşaydı sözüm.
Ya kadınların arasında ne işin var senin
İşin gücün yok mu nasıl erkeksin sen 😂
Ahahhaah şimdi de derdin kocam ve çocuğum mu oldu 😂 ben klasik evli kadınlardan değilim günlerde takılmıyorum ama muhtemelen sen takılacaksn günlerde falan 😂 bi kaç yıl sonra gelip buraya ağlama tamam mı kocam evlenirken herşeyi yaptı ama şimdi başka karılara gidiyor diye gelip ağlama burada shshsjsjs zikrin neyse fikrin odur herkes kalbinin ekmeğini yesin demişsin ya aynısını sana diliyorum 😂😂
Yok yok sen öylesin basbaya biz yeni nesillerde o yok sizde o sürüm
Git kocanla ilgilen bak giderse başkasına görürsün ne işin var burada evlisin kocanın haberi yok mu abla
@sinirlisogan toy daha abisi idare etmek lazım bi soru sorup eleştiri alınca yerinde duramadı sinirden olsun napalm😃
Ahahahha nerden sataşacağını şaşırdın sinirden shshjsjsjsjs yavrum git bi su iç elini yüzünü falan yıka da kendine gel 😂😂
Abla ben neden sinirleneyim aksine çok hoşuma gitti bunu demen tanımadan nasıl kudurttum izliyorum şu an
Hayır bide susmuyorsun ya hahaha
Ay inşallah sen gibi olmam abla ya
Shshhsjsjs bu mu sinirlenmemis kudurmamis halin ahhahahaahhahahhahahhahahahahaha istersen bi daha oku yazdıklarını tepkilerini anca idrak edersin 😂
Bide bana diyene bak kocan şu hallerini görse boşar 😂😂😂😂
Benden betersin ne yazık ki shshsh susmayı sen bilemedin ki eleştiriye açık olup kısa kesseydin kapanmıştı konu ama neyse iyi oldu enerjim yerine geldi sabah sabah😂
O nişanlının aklına tukureyım seni göremediyse tanıyamadıysa evliligin ilk yılı ayrılmayı göze almaya baslar ya da gider aldatır
Kız sana katılıyorum ne kadar da doğru yazmışsın
Bütçe varsa kabul edilebilir
Var fazlasıyla
Evet sende yanlış anlama ama 80 bin ne yani
Kendisinin bakmamı istediği gelinlik markalarından seçtiğim bi nişanlık bu. En başından beri ne istersen o olucak dedi. Dedi diye abartmadım bende fiyata laf etmedi sadece durumu olmayan nasıl yapıyor dedi ben yanlış anlayıp ağladım bu hepsi
cok uzuldum derde bak ya
Ah canım ya ağla bide istersen
agliyorum zaten ben neden koca bulamiyorum diye
Ağlama ağlama bulursun sende
keske senin yerinde olsaydim cok kiskandim seni
Bulursun abla sende
Eğer maddi durumu yeterliyse ne boş yapıyor ki
Buradakiler ondan daha boş yapıyor inanır mısın
Sanki kendilerinden çıkıyor
Söyle bir göz gezdirdimdeee amannn amannn
Zaten evleneceksiniz yani ikiniz ortak parası o artık ve anladığım kadarıyla maddi durumda yeterli o zaman almamasında hiçbir sorun yok
Evet sonunda beni anlayan biri ağlıcam 🥹
Erkek milleti işte anlamazlar boş ver 😊🙃💞💗
Ya ben illa pahalı olsun demiyorum zaten bunlara anlatamadım istediğin olsun dedi o kadar baktım içime sinmedi cidden bunu beğendim bunun da fiyatı bu
Kadınlar da öyle hakaret falan ediyorlar senin gibiler diyerek benim gibiler kimler mesela
Ohaaa kızlardanda gelmiş öyle cevaplar şaşırdım
Evet canım
boş ver onları hiç takma kafaya amannnn bir halt anladıkları yokk
Bol bol var buralarda , kendilerine yapılmadığı için sanırım kusuyor nefretini
Para gözler sizi, aşk sevgiyle olur parayla değil 😎
Ney bu fakir atasözü mü
Saçmalama istersen adam kıza istediğin olsun demiş ki maddi durumuda yeterli fiyat banada biraz uçuk geldi ama istediğini söyle demeseydi o zaman ayrıca nişanlanacaklar para göz olmakla bir alakası yok
Laf arasında dese yine yok derdim ama ısrar etti ve yaptı da çoğu şey hazır
Millete ne oluyor anlamadım cidden
Şimdilik fakir olabilirim ama zengin olacağım merak etme, ama senin gibisini bulmayacağım kalbimi seveni seveceğim paramı seveni değil
@KızlarSoruyor
Yazık sevgiline, 80binlik nişanlığa ne gerek var
İstediğin olacak dedi ama
Abart demedi ama
Sonuçta istediğim bu
Allah akıl fikir versin ne diyeyim
Ahahah
sen o oğlanı bırak
Hemen ayrılıyorum hemen
80 bin nedir yahu..
:)
Adamın yerinde olsam tek bir dakika durmam yanında
İstesen de olamazsın onun yerinde
Ne paralar kazanıyor bu adamın umrunda mı
Umurunda ki aranızda sorun olmuş.
Sorun olmadı fakirler napıyor demeye getirdi bende biz değiliz dedim yanlış anladım o an ağladım. En başından beri her istediğin olacak dedi bana kendisi seçenek sunduğu yerler arasından seçtim hem kafama göre değil
Bu gerçek olamaz bence trol bir soru
İşim gücüm yok seni mi kandırıcam be
Sakin ol
Nişanlın sana nasıl katlanıyor yazık nişanlına
Katlanmak sevmediğin insana yapılan bir şeydir. Ben ona hiçbir şey yapmıyorum ki bana katlanmak zorunda kalsın :) bu fiyat onun için gerçekten komik bir rakam aylarca çalışmıyor sonuç olarak. Kimse zorlamadı bu olacak diye ben satılık bile istemedim kiralık olsun dedim. Kendisi olmaz öyle şey alınacak dedi
Hmm anladım senin eşeğin erkek olsun bakalım öyle derler atalarımız
Ahahahah aynen
Mesleğiniz ne merak ettim
Neden sordun
Yani çok getiri olmayan bir meslekse zorlamayın nişanlınızı diyecektim
Getirisi *
Baya getirisi var kendisi dedi zaten onun dediği markalara baktım bende
O zaman haksız tabii ki
Haklı haksızda değilim ben yanlış anladım zaten de herkes bana tepki gösterdi
oğlak burcu mu
Hayır neden
ta oracikta bitirilmesi gereken iliski
Alalalallala
aynen
İnsanlar sizin gibi insanlarla neden evleniyorsa
Sizin gibilerde bir bk olmadığını anladıkları için