Emekli maaşı alan kişi çalışırsa maasta kesinti ya da hic alamama durumu olur mu?

Bir akrabam emekli maaşı alıyor ama calismak istiyor bir yandan. Geçim, cocuklari vs icin biraz daha elinin bollasmasini istiyor. Cok fazla almiyormus zaten. Sigortali bir işe girip çalışırsa ya da atamasi olursa emekli ayligi kesilir mi?

Işe girmek istiyor ama eldekinden de olurum diye yapamıyor. Işe girerse ya da atanirsa emekli ayligi tamamen kesilir mi, almaya devam mi eder yoksa yuzde bilmem kaçını mi alabilir? Nette de araştırdik tam bulamadik. Bilginiz varsa paylaşırsanız seviniriz.

Emekli maaşı alan kişi çalışırsa maasta kesinti ya da hic alamama durumu olur mu?
Cevapla