Emeklilik Prim gün sayısını çoktan doldurmuş birisi çalıştığı yerden para talep edebilir mi?

7400 prim gün sayım var.15 yaşında ilk girişim oldu. 2002 yılında yani. şu an 1 buçuk yıldır bir şirkette çalışıyorum, bu şirkete sgk dan kağıt alıp 1 buçuk yıllık paramı talep edebiliyor muyum, hesaplamasını nerden yaptırtabilirim birde eğer alabiliyor isem. Tekrar çalışmaya devam edicem bu arada, çıktı girdi yaptırmak istiyorum.

Emeklilik Prim gün sayısını çoktan doldurmuş birisi çalıştığı yerden para talep edebilir mi?
Cevapla