Allah aşkına kirayi istesem hayats kadınından ne farkım kalır?

Şimdi bakın ben tek yaşıyorum. Ve sevgilimde cogunlukla bana gelir bende kalır vs vs. Evin masraflarini ben karşılarim ama arkadasim kafamı karistiriyor bana , kirayı ödet , faturaları ödet diyor. Bende sus artık eskcortmuyums ben dedim. arkadaşımda bana ; abdall senin iyiligine konuşuyoruz , gelip senlen yatıp kalkarken ayıp degilde kira ödemeye gelince mi ayıp , ayrıca her boka esckorttluksda demeyin , belesten ekmek elden su gölden yatarkenn iyi ama sen kiranın yarisini isteyince mi eskcorttss olucan , kendini boşu boşuna kullandiriyorsun oda bulmuş senin gibi salağı kullanıyorr işte. Ben öyle adamı kapıma köpek diye baglamam diyor
Allah aşkına kirayi istesem hayats kadınından ne farkım kalır?
Cevapla