Selam ciddi bir şey sorudayım bilgisi olanlar yazsın…? Zor durumdayım…?

Validem vefat etti…Öğretmen emeklisi ve rahmetli Babamdan da pay alıyordu…3 aysa 50 bin geliyordu ve yetiyordu benim de kazancım birleşince…Şu an Ayda 25 bin kazanıyorum yetmiyor 10’bini kira zaten…Erkek olduğum için Ailemden maaş bağlamıyorlar…Ablam evli olduğu için Babamın maaşını boşanırsa alabiliyor ama eşinden ayrılmayacak sadece kanun huzurunda benim extra para alabilmem boşanmış görünecek ama eşi ile yaşamaya devam edecek ve gelen aylığı bana verecek…Sizce sıkıntı çıkar mı?

Selam ciddi bir şey sorudayım bilgisi olanlar yazsın…? Zor durumdayım…?
Cevapla