türkiyede mevki sahibi olup iyi gelirin olacak, ya da avrupa da orta hali belkide fakir olacaksın:))**
hangisini isterdin?😋😉🙃
çünkü babam bana Almanya da kal, orası senin ülken, yerin diyor..
türkiyede mevki sahibi olup iyi gelirin olacak, ya da avrupa da orta hali belkide fakir olacaksın:))**
hangisini isterdin?😋😉🙃
çünkü babam bana Almanya da kal, orası senin ülken, yerin diyor..
Avrupada orta halli olmayı tercih ederdim. Fakir olsan BİLE devletin sağladığı altı dolu yardımlar çok fazla. Benim için kafa rahatlığı, huzur daha önemli. Zaten çok fazla parada pulda gözüm yok. Sadece biraz insanî refah 🙏🏽
Cevap
16Cevap
Ben avrupa da yaşarım
İstanbul da yaşıyorum vatanımda çok şükür geçinip gidiyoruz dünya malında da gözümüz yok rızkı veren heryerde veriyor.

Tabiki türkiye parayla her seyi alabiliyorsun _)
Avrupada fırsat imkanı yoktur ama Türkiye fırsatlar ülkesidir.
nerede yaşamak seni rahatsız etmiyorsa orada yaşa
Türkiye de zengin olmak, zengin olana cennet vatan.
Gurbetcimisin sen? Bende gurbetciyim
Fransadan sen
evet sen almanyanin neresinden
Cok turk var degilmi orada
Evt iyi iste türkler çoğalsın ama b0kluk yapmasin almanyada
Hangi şehirde yaşıyorsun
yurtdışındayim mutluyum
yanıma kaçmaya ne dersin 😜
nerelisin
Türkiye'de çok zengin olmak isterdim ama çok
Mutlu ama nerede olursa olsun
İnsan haklarına saygı nerde daha çok işe orada...
Türkiye de zengin olmak isterdim tabiki
fakir avrupalı :D
Emeklilik için Türkiye iş için avrupa.
Ülkemde zengin olmak isterim 🙂
Zengin olmak
tr de iyi gelir mantikli geliyor
Uff su Avrupa'yı ne saniyonuz siz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?