Aklıma böyle bir soru geldi malum bütün sistemler kötü son dönemlerde kadın cinayetleri iyice arttık ülkedeki bazı zihniyetler ülkeden soğutuyorlar yoksa ülkemi çok seviyorum yaşam zor 😂
Manyak her yerde Türkiye de daha çok diye bi şey yok Unutma kadın çocuk her yerde aynı ve başlarına gelenler bir erkek tarafından her ülke de aynı senin kadar toz pembe olamam sen öyle diyorsan öyledir))
Ok, peki biz ülkemizi terk edersek bu ülkenin hali nasıl olacak, ülkemize sahip çıkmalıyız her anlamda, tabi ki bende istemem yoksulluk olsun, her insan insan gibi yaşasın ama maalesef şu an ki gidişat öyle😕
Dünyanın en zengin ülkesinde dilenci falan olamazsın, -sokakta alt sınıf insanı polis barındırmaz. -iş olanakları yüksektir, normal bir işe girsen bile çok iyi paralar kazanabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Türkiye yi bak bak lafa bak yabancı ülkede bir de dilenci olmayı tercih😂 eden zihniyet s k tirin gidin güle güle
Aklıma böyle bir soru geldi malum bütün sistemler kötü son dönemlerde kadın cinayetleri iyice arttık ülkedeki bazı zihniyetler ülkeden soğutuyorlar yoksa ülkemi çok seviyorum yaşam zor 😂
Orası ayrı konu kanayan yara Dünya da aynı durumlar mevcut
Vardır tabi bizim ülke kadar olduğunu düşünmüyorum haksızsam haksızsın de 😃
Manyak her yerde Türkiye de daha çok diye bi şey yok Unutma kadın çocuk her yerde aynı ve başlarına gelenler bir erkek tarafından her ülke de aynı senin kadar toz pembe olamam sen öyle diyorsan öyledir))
Toz pembe bakmıyorum tabiki her yerde ama bugünlerde Türkiyede çok oldu iyice psikolojim bozuldu 🥹
Türkiye de yaşamak başka topraklarda niçin dilencilik yapayım, vatanım sağ olsun
Ülkemi seviyorum ekonomi kötü daha doğrusu sadece ekonomi değil her yönden sordum
Ok, peki biz ülkemizi terk edersek bu ülkenin hali nasıl olacak, ülkemize sahip çıkmalıyız her anlamda, tabi ki bende istemem yoksulluk olsun, her insan insan gibi yaşasın ama maalesef şu an ki gidişat öyle😕
Maalesef öyle evet 😐
Türkiyenin %80 dilenci zaten bir açılış mağazasında izdihamı görüyoruz kadınlar birbirini yiyiyor seviye çok düşük türkiye de
Evet maalesef öyle sadece Türkiyede var bu durum
Bizi yurdumuzda dilenci eden sisteme yazıklar olsun.
"Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim." Gazi Mustafa Kemal Atatürk
Ya bırakın şu işleri umut mu kalmış Ülkenin geleceği dediğimiz gençlerin içinde bir tane adam yok.
Son cevap sana değildi dayı sorry.
Önemli değil YEĞEN 🙂
Dilencide olamam ya
Senin gibi padişah olur mu hiç sjsjsjwjw
turkiyeden gidimde en fakir ulkeye gidim 🤣🤣
Dünyanın en zengin ülkesinde dilenci falan olamazsın,
-sokakta alt sınıf insanı polis barındırmaz.
-iş olanakları yüksektir, normal bir işe girsen bile çok iyi paralar kazanabilirsin.
Tr de yaşamayı
Türkiye'de yaşamayı isterim
Türkiye'de çalışmayı tercih ederim.
Yerimden memnunum
Nerde yaşıyorsun
şu an rizede
Ne güzel Karadeniz turu yapmak hayalim inşallah bir gün yaparım 😍
İnşallah nasip olur diyim o zamn
dilenci olayım
Dilenci olmak için doğmuşsun sanki sjwjwjwjw
öyle miymiş
O kadar içten söyledinki 😂
nbnmbnm
En zengin ülkede Fakir olmaz ki
Nerden biliyorsun her şey olabilir zaten dilencilere çok para veriyorlar mesela Dubai filan
Üslubunu bozma düzgün konuş benle ülke değil mi uzayda mı yaşıyorsun 🙄🙄
Dubai ülke mi bacım?
Birleşik Arap Emirlikleri Ülkesinde bir şehir.
Türkiye de yaşamayı
Gururum var