Kız arkadaşım 40 bin TL maaş alıyor, ben işsizim. Bu eziklik psikolojisinden nasıl çıkacağım?

Kız arkadaşım 1 sene önce mezun oldu şu an 30 40k arası maaş alıyor, bende bu sene mezun oldum şu an işsizim ve kendimi onun karşısında çok ezik hissediyorum, bunu bana çok fazla yansıtmıyor ama kötü hissediyorum. Bi an önce işe falan girmek istyorum. Bu paikolojiden nasıl cıkıcam.
Kız arkadaşım 40 bin TL maaş alıyor, ben işsizim. Bu eziklik psikolojisinden nasıl çıkacağım?
Cevapla