Bekarken yıllarca emek emek biriktirdiğim parayı eşime vermek istememekte haksız mıyım?

Merhaba ben 6 aylık evli biriyim. Eşimle 3 yıl uzak mesafe ilişkisiyle evlendik. şu an 5 aylık ta hamileyim her şey çok güzel ilerliyor ama ben bi hata yaptım. Ben evlenmeden önce düzenli bı şekilde çalışan bı biriydim. Evlenince nikah çıkışı yaptım işten. Benim bekarken hayatım sadece iş ve ev di o derece hiç para harcamiyordum baya bı birikintim oldu haliyle yıllarca çalışınca sonra ben bi araba aldım tabi bende para olduğunu anlamıştı eşim sonra ben o arabayı karlı bı şekilde geri sattım derken para bı miktar daha arttı sonra eşim memleketimize geldi tamamen onunda burada evi vardı evi tadilat ne yaptı bende kız tarafına düşenleri yaptım yatak odası ve diğer eşyaları aldım buraya kadar her şey normal şimdi benim eşim o parayı biliyor ya sürekli araba alalım köyden tarla ne alalım diyor vermek istemiyorum bu seferde surat yapıyor araba yok seni gezmelere goturemiyorum param anca evi gecindirmeye yetiyo falan psikolojik olarak sürekli bu şekilde baskı yapıyor artık marketten bişey isterken veya alırken bile çekinir oldum bu arada eşim düğünde takılan takılarla falan kredi kartlari borçlarını kapattı dahada yetmedi 20 bin ben verdim dahasi her ay kredi kartı eksiye düşüyormuş bana da gösterdi mehir olarak verilen altın vardı bana onunda verdim evde duracağına götür borcunu kapat diye şimdi bu ay yine eksiye düşmüş nasıl oluyorsa ve yine istiyo yapacağımı bilmiyorum kimseyede anlatamıyorum evlenmeden öncede ben dedimki benim birikimim beni ilgilendiirir o para yok gibi bileceksin bunu kabul ediyorsan evlenelim demiştim kabul ederekte evlenmişti şimdide nasıl yerim derdinde ve vermek istemiyorum sorun ben miyim? Bana bı akıl verin nolur. ?

Bekarken yıllarca emek emek biriktirdiğim parayı eşime vermek istememekte haksız mıyım?
Cevapla