Hülya Avşar, "Çok fazla zenginliğin insana zarar verdiğini düşünüyorum" demiş. Zenginlik zarar verir mi sizce?

Tam olarak "Çok fazla zenginliğin insana zarar verdiğini düşünüyorum. Ailen ve yaşayabildiğin kadar paran olması yeterli, mutluluk budur." demiş :)

rabbim bir zengin etse de denesek :D

Hülya Avşar, Çok fazla zenginliğin insana zarar verdiğini düşünüyorum demiş. Zenginlik zarar verir mi sizce?
Hülya Avşar, "Çok fazla zenginliğin insana zarar verdiğini düşünüyorum" demiş. Zenginlik zarar verir mi sizce?
Cevapla