Çok zengin olan insanlar sizi etkisi altına alabiliyor mu? Mutlaka alır ama kişinin kendisi mi yoksa parası mı? Orası tartışılır! Kızlar çok zengin birisi sizi etkiler mi? Beyler çok zengin birisiniz. Bu karşı tarafı etkilemeye yeter mi?
Çok zengin olmak karşı tarafı etkilemeye yeterli mi?
Tabiiki! "Sikko" ne diyor? (The Sikko Michaelfield) Türkiye büyük bir pavyondur. Pavyonda da geçer akçe "gösterişdir".
Yeminle söylüyorum bak! Türkiyenin "en iyi" ilk 10 erkeği içinde ol. Dürüstlük, namus, ahlâk, zeka, vicdan gibi Erdemlerin hepsini üzerinde topla, iyi bir eğitimin, kültürün de olsun kimse yüzüne bile bakmaz. Sallamaz. En iyi ihtimalle çok iyi biri ya der geçerler. Çünkü bunlar geçer akçe değil bu toplumda. Ama yurt dışında yetişmiş biri 1-2 aylığına gelip kazara seni tanısın kapar, tapar...
Bu toplumda pahalı bir (spor) araban olsun, üstünde 5-6 binlik bir takımın olsun, karaktersizin, kâhpenin, kardeşim. nun önde gideni pzvnkin teki ol (bkz diye örnek verecektim de... o kadar çok ki. Hadi bir ağaoğlu diyelim), hemen herkes adını bilir, çoğu sempati ile yaklaşır belki, kimisi içinden küfrede küfrede. Görünce sevinir falan...
Çünkü insanımız özünde iyi falan değil, insanımız artık özünde kâhpe! Avantacı. "Ben ne koparırım, bana ne düşer" ci. Kimse gak guk etmesin oğlum kızım bu budur olay. Herkes birbirini kullanmanın, becernenin derdinde. İşin kötüsü lâfta iyi, erdemleri olan kişileri aradığını söyleyenlerde kâhpe ve yalancı. Hepsi geçer akçe peşindeki köközler. Sadece kendilerini ağırdan satma peşindeler. Burunları o yüzden hep havada. Siz ne sanmıştınız canım?
Ha erkeklere gelirsek. Şimdi eş seçimini sadece bayanlar yapar. (Bilen bilir) O yüzden onlara vurmadım ama bu onlarında çok farklı olduğu anlamına gelmez.
Not: Buradaki "bütün kızlar" kelimesinden kasıt deterministik olarak istisnasız her kız için değildir. Toplumun >%90 i için geçerli olması yeterli görülmektedir. Zira sosyal olgularda istisnasız diye bir kavram yoktur. Bedava para dağıtsan istemezük diyen biri illaki çıkacaktır...
Herkes ihtiyacı olanı arar bence. Ömrü boyunca kötü şartlarda yaşamış biri rahat etmek isteyebilir, bu yüzden paranın cazip geldiği durumlar vardır. Bazıları da manevi eksiklik çeker. Sırf parası var diye hiçbir şey hissetmediği bir adamla birlikte olmaz öyle kadınlar.
beni etkilemez başkalarını bılmem ama sırf parası var diye kimseyle tanışmadım bu güne kadar hatta parasıyla benı etkılemeye calışan erkekler bana aptal gibi gelmiştir hep
Para bugüne kadar gördüğüm tüm kızları etkilemeye yetti, çünkü paranız varsa sürpriz ve ani şaşırtmalar da dahil herşeyi daha kolay yapıyorsuuz. Ama unutmamak lazım para veya diğer şeyler karşı tarafı size bağlayabilir, sizden hoşlanmasını sağlayabilir ama asla size aşık etmez. Aşk çok farklı bir olay o nedenle zengin erkekler genellikle zengin kızlarla evlenir nedeni ise, param için gelmedi demektir. Çünkü kız bile kendini çocuğa aşık oldum sanabilir zenginlik parıltılı bir dünyadır çünkü. O neden kısaca para herşeye yeter ama aşk a değil ama aşk a çok yaklaştırabilir insanı. Etkilemeye ise hayli hayli yeter.
Karşıdaki kim bi' onu bilmek lazım. Karakteri, yapısı, duruşu.. Evet etkileyecek tipleri dünyada fazlasıyla kolay bulabiliriz. Sayıları azımsanmayacak kadar fazla. Ama bunlarda gözü olmayan insanlar da var. Şükür ki o ilk gruptan olmadım hiç. Ve bir kadına baktığımda onun hakkında da "paramla tavlarım" tarzında bir düşüncede bulunmadım. Kimseyi o basit konuma koyamıyorum. Şu var; etkilemek değil etkilenmek mümkün. Mesela çıkarcı bir insandan söz ediyorsak eğer karşı taraf o zengin insanı kolaylıkla etkileyebilir, manipüle edebilir. Yani bahsettiğin durumun tersi de gerçekleşebilir. Ama gerçekten "insan" olmayı başarabilen insanlar için cevabım hayır. Onlar bunlardan etkilenmez.
Bir adam sürekli olarak çocuğuna "sen adam olamazsın" dermiş. Çocuk nasıl olduysa bir yere vali olmuş. Sonra da tahtına kurulmuş. Adamlarına, "filanca köyde, falanca isimli bir adam var. Onu bana getirin" demiş, adamı getirtmiş. Adam babasıymış. Babasına, "bak gördün mü baba? Bana adam olamazsın demiştin ama ben vali oldum buraya" demiş. Babası da (kendisini ayağına kadar getirtmesi sebebiyle), "oğlum, ben sana vali olamazsın demedim ki, ben sana adam olamazsın dedim. Hala adam olamadığın da beni ayağına kadar yaka paça getirtmenden belli" demiş. Yani kısaca mesela adam olmakta, parayı görünce bozulmamakta.
tespit yanlış, çok parası olan erkek ile çok güzel kadını eşleştirmek gerekiyordu çok makyaj yapanı yani güzel olduğunu sananlar ile zengin olduğunu sanan erkeği eşleştirmek daha doğru olur..
ve evet çok güzelsen veya çok zenginsen sana hayır diyecek insan sayısı azdır
Gerçek nedir ki... Cinsiyeti önemli değil. Karakteri sağlam birini düşünün ama para için mücadele etmenin gereksizliğini düşünen bu insanla birlikte mutlu olacağını düşünen kaç kişi var şu yaşamda. Herkes sistemin içerisinde tutunabilmek için mücadele ediyor. Gerçek bir avuç yalandan başka o yalanla yaşamaya çalışan insanlar...
:) Tamam bu da bir düşünce fakat erkekleri bu konuma sokan gene kızlar, çoğu kız hayallerini gerçekleştiremediği için zengin erkek aradığı da doğrudur. İşte oyüzden erkeklerde bu düşünce yapısı gelişti ama bir yandan da doğru paran olursa ilişki yaşarsın ama yalan bir ilişki olur.
parasıyla hava atan erkek çok. şımaranda var. ben zengin değilim zengin olmadığım halde kızları etkiledim. zengin olsamda değişmem. annemden çok dayak yedim zamanında onlar akıllandırdı beni:)
Yaşamadan bilmek kolay geliyor Ama zengin olmak +1 +2 +3 hatta daha fazla önde Tabiki mal değilse ya da başka extreem durumlar söz konusu değilse Kısacası bence değil sosyopsikolojik olarak bile yeterli
Çok zengin bir kadın beni etkiler. Çünkü fakirim. He bende zengin olsam, o da zengin olsa; ikimiz birbirimizi etkileriz. Çünkü ikimizde zenginiz. Ortak şirket kurarız düşünebiliyor musun? Ah zenginlik işte. Etkilemez olur mu be...
Butun yasli milyarderlerin torunlari yasinda sevgilileri var ne hikmetse hepside manken gibi.. ya bizim ihtiyarlarda bizimde yaslaninca anlayacagimiz bir cevher var ya da kizlar ucak kalkmasa da V. I. P de beklemeye razi :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
erkek daha ilk bluşmada şuyum var buyum var die başlıyor yaa işte o an ölmek istiyorum.. bunları neden sayıyorsun.. sen bir bireysin yaa senin evinden arabandan bizene. onlara güvenipmi sana saygı duymamızı istiosn. kendini güçsüzmü hissediosnn be adam. böyle adamlar kadınlarıda mal yerine koyarlar mal mülk karşılığında seni almak isterler
Etkilemez. Bazıları için para etkiler neden mi? paralı bir birey için parayı tercih eder ve aşk nedir sevgi bilmezler. Para bitti aşk gitti misali. o yüzden para bu sebepler dışında etkilemez
şimdi çoğu kişi bazılarını etkiler bazılarını etkilemez demişte o etkilenmeyen kısım olsa olsa %30-35 lik kısmıdır aga söylenenle yapılan cok farklı oluyor
En İyi Cevaplar